Bekijk volle/desktop versie : Voordeel van topics van m.nl



12-01-2012, 00:27
Na wat topics gelezen te hebben hier, voel ik me altijd een stuk beter.
Ik besef me dan weer hoe een fijn leven ik eigenlijk heb en als ik me dan een keer miserable voel, fleur ik helemaal op van het idee dat het veel erger had gekund....en dat ik eigenlijk niet mag klagen.

En dat allemaal aan de hand van jullie topics over jullie mannen/ schoonmoeders/ conflicten/ man en vrouw verhoudingen/ scheidingen/ geklaag/ schulden/ huishouden etc.


Ga zo door allemaal

12-01-2012, 00:30


hahahahaha meen je die??

12-01-2012, 00:34
Yes!


Nee ff serieus, soms denk ik wel van: Goh, zo veel deprimerende topics, iedereen schijnt wel problemen hier en daar te hebben... als ik het dan vergelijk met mijn eigen miezerige issues, besef ik me dat ik niet mag klagen en het eigenlijk erg goed heb.

12-01-2012, 00:58
Jij komt ook als een heel gelukkig, vrolijk en heerlijke meid over. Je leeft lekker je leven zonder hoofdpijn en gestress. Liever stress om een bv tentamen dan stress om een vent, schoonfamilie of kids.

Geniet er lekker van zolang het kan, meid!

12-01-2012, 01:02


Tssssssss dat jij blij wordt omdat andere in ellende zitten.........

Vorige keer opende je ook al een topic dat je toch blij bent dat je vrijgezel bent bla bla bla

12-01-2012, 01:08

Citaat door Maryam85:
Tssssssss dat jij blij wordt omdat andere in ellende zitten.........

Vorige keer opende je ook al een topic dat je toch blij bent dat je vrijgezel bent bla bla bla
Don't hate...........

12-01-2012, 01:19
vooral om de rijke fantasie van sommige leden kan ik lachen

12-01-2012, 01:20
nou, ik kan be3da depri worden van al die ellende..

12-01-2012, 01:40

Citaat door lala167:
nou, ik kan be3da depri worden van al die ellende..
me to

12-01-2012, 02:01

Citaat door Baby22:
Na wat topics gelezen te hebben hier, voel ik me altijd een stuk beter.
Ik besef me dan weer hoe een fijn leven ik eigenlijk heb en als ik me dan een keer miserable voel, fleur ik helemaal op van het idee dat het veel erger had gekund....en dat ik eigenlijk niet mag klagen.

En dat allemaal aan de hand van jullie topics over jullie mannen/ schoonmoeders/ conflicten/ man en vrouw verhoudingen/ scheidingen/ geklaag/ schulden/ huishouden etc.


Ga zo door allemaal
dat adviseer ik elke getrouwde marokkaanse meid te doen.... zodra ze in een depressie of een zware ruzie zitten , neem een kijkje hier en je komt er achter dat het vele malen erger had kunnen eindigen ...

12-01-2012, 02:14

Citaat door no-name:
dat adviseer ik elke getrouwde marokkaanse meid te doen.... zodra ze in een depressie of een zware ruzie zitten , neem een kijkje hier en je komt er achter dat het vele malen erger had kunnen eindigen ...
ik vind dat zo een nare denkwijze, dus ik moet me beter gaan voelen omdat een ander meer dan mij lijd....echt naar gewoon

12-01-2012, 06:17
Ik ben dan altijd bang of het Marokkaans gerelateerd is of gewoon toch gewoon menselijk.

Maar als ik dan lees, waar jij op doelt, hoe sommigen zijn afgedwaalt en zo cultuur of dounja gericht leven, dan denk ik: Ja, het is triest. Juist omdat het onze Marokkanen zijn. En dat maakt me zeer treurig ipv wat jij verkondigt, TS.