Bekijk volle/desktop versie : Wat is jou definitie van lelijk?



17-11-2004, 16:29
Vertel vertel.. vraag t me af.. want ik moet eerlijk zijn, ik vind mensen zelden lelijk.. iedereen is uniek op ze eigen manier?

17-11-2004, 16:37


Mijn definitie van lelijk is= KARAKTER.

Ik vind het soms heel erg lelijk als een persoon niet weet hoe zij/hij denkt en wat zijn/haar eigenschappen zijn.

Dit straalt iemand denk ik heel snel uit.

17-11-2004, 16:42

Citaat door El7oeb es3eib:
Kijk. je hebt in zekere zin wel gelijk.
Iedereen is mooi op zijn eigen manier.
Maar zeg eerlijk.................... sommige mensen neeeejjjj egt schande!!!!!
Neem bijvoorbeeld Hirsi Ali die trut is wel toppunt van lelijkheid zowel innerlijk als uiterlijk!!! undefined
Iewa dat is niet lelijk... dat is LILIK

17-11-2004, 17:38
Qua uiterlyk ik durf nie zegge 'lelijk' bang om een schepsel van Allah swt te kwetse.

Ma kyk ik ben bly dak ben wiek ben omda ik zoals gy et noemt een 'lelyk' iemand zie dan altyd hem met mn ogen inspecteer op zoek naar iets wat toch wel mooi is (nie verkeerd denken)

En das me opgevalle da elk mens iets moois heeft, je moet daarvoor gewoon oog voor detail hebben meer nie.
Maja wa voor de ene lelyk is kan voor de andere mooi zyn heb ik ondervonde

Alé ciaoo.

17-11-2004, 17:40


Lelijk is het innerlijk van sommige mensen.
Zoals je zei, iedereen heeft iets unieks.

Misschien heeft iemand geen mooie lippen, maar heeft die mooi haar.
Misschien heeft een ander weer geen mooie neus, maar heeft die mooie ogen.

Iedereen heeft wel wat.

17-11-2004, 18:35
Lelijke mensen....nee daar geloof ik niet in. Iedereen heeft wel iets moois
aan hunzelf. Gewoon goed kijken, misschien niet van het uiterlijk maar
van innerlijk..

Mohiem, zoals hier al weleens gezegd werd...iedereen heeft iets unieks.

17-11-2004, 18:44
Inderdaad wat Bentfes zegt; iedereen heeft wat hem of haar mooi maakt. De een is niet gezegend met een dikke volle bos haar, maar die hebben dan weer prachtige lippen of ogen... En natuurlijk; iemands karakter. Een meisje die el hijab draagt en liefde uitstraalt vind ik altijd zo veel mooier dan een meisje die haar mooie lange haren zo laat zien en daarbij strakke kleren draagt en 'stoer' is. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Bij een man hetzelfde, geen man zo mooi als die gewoon is van binnen.

17-11-2004, 18:44
ben het helemaal met jullie eens....iedereen is mooi op zijn eigen manier kwa uiterlijk.....als er iets lelijks is aan een mens dan moet het wel innerlijk zijn....bijvoorbeeld players kan ik niet uitstaan zijn lelijk en jongens die roken en drinken LELIJK

17-11-2004, 18:55
Ja iedereen is uniek van zich zelf....
soms leer je iemand kennen en denk je bij je zelf....wat is hij/zij prachtig en dan leer je het innerlijk kennen......en knap je zoo erg af van die persoon....
Een persoon met een mooi innerlijk, ga je ook mooier vinden.... dat heb ik in iedergeval....dat geldt natuurlijk niet voor iedereen....

17-11-2004, 19:22
lelijke mensen bestaan niet, je karakter kleurt je uiterlijk

17-11-2004, 19:45

Citaat door Mouny:
Vertel vertel.. vraag t me af.. want ik moet eerlijk zijn, ik vind mensen zelden lelijk.. iedereen is uniek op ze eigen manier?
mee eens