Bekijk volle/desktop versie : Zoekend naar...



11-01-2012, 18:47
http://www.youtube.com/watch?v=f7d37r3iUds&NR=1&feature=endscreen

11-01-2012, 21:25


Dames en heren.

12-01-2012, 17:08
Ik sta klaar voor jullie nichtjes en neefjes insha Allah:


Oppas Amani staat voor betrouwbaar, flexibel en zeer zeker ervaren. Wat ik voorop wil stellen is dat ik alleen werk. Dit houdt in dat ik mijn eigen verantwoordelijkheden ken en ik met kinderen die ik als amana zie oppas zonder me druk te maken of ik op een ander kan rekenen. Gezien onze cultuurgewoonte zou ik daar heel graag afzijdig van willen zijn insha Allah. Dus wil jij met een gerust hart genieten van je avond zonder een huilende kind aan je been of een half slaperig kind op je schoot? Aarzel niet een contacteer mij, want ik kom bij jou thuis op je kindjes passen. Zodat zij niet uit hun huiselijk sfeer worden gehaald, terwijl mama en papa druk zijn met de trouwfeest van oom of tante. Het onthaal van het bruidspaar, daarna terug naar huis omkleden snel snel, door naar de zaal om de gasten te verwachten? Poeh poeh, en dan nog eens de kinderen zich vervelend gaan gedragen? Staat op jou uitnodigingskaartje, vergeet u kapoen geen nachtzoen te geven? Dan refeert men naar een situatie waar u mij achter laat met je kinderen, dat wanneer je de deur achter je sluit je zorgen los kunt laten insha Allah. Men zet het niet voor niets op de kaart, voor hen en uw gemak. Wordt je door alle hectiek met werk en kinderen een beetje duizelig? Is het tijd dat je met je man eens op stap gaat? Ik zou meer dan blij zijn om hier een deelname aan leveren. De liefde tussen man en vrouw is erg belangrijk zeker als daar specifiek tijd en aandacht voor geschonken wordt insha Allah. Geboorte feestje of henna avond bij iemand thuis? De drukte alleen al in de woonkamer? Doe de kinderen een gunst en neem contact met mij op.

Amani is afgeleid uit Fi Amani Lah bi hifdih