Bekijk volle/desktop versie : Speciaal huwelijksgeschenk!

Pagina's : [1] 2 3

11-01-2003, 00:36
Salaam allemaal,

Na 5 jaar hechte vriendschap, dikke vriendinnen en veel gezelschap met elkaar is nu het moment aangebroken dat één van ons het huwelijksbootje betreedt. Mijn beste vriendin gaat binnenkort insjallah trouwen met haar prins op het witte paard.

Aangezien wij samen heel veel hebben meegemaakt, veel steun bij elkaar hebben gevonden maar samen ook veel verdriet hebben verwerkt wil ik voor haar een prachtig cadeau kopen.
Ik weet alleen echt niet wat ik zou moeten kopen. Ik geef haar trouwens naast het cadeau ook iets persoonlijks maar dat is meer iets ontwerpen/samenstellen.

Ik wil niet iets cliche's geven als parfum, lingerie, spulletjes voor thuis etc. dat wil ik niet want dat is niet bijzonder en zal ze overigens genoeg krijgen van de andere gasten.

Kunnen jullie mij een beetje op weg helpen. Misschien is het leuk om een cadeau te geven met een bepaald thema eraan verbonden of zo?

Thank you!!

11-01-2003, 01:00

hmmmmm
wat zou je iemadn waar je veel van houdt allemaal kunnen schenken????

Ik zal er Vanacht goed over denken

Je hoort het morgen insha allah van me

Beslama

Dikke Boessa
Me :blauwkus:

11-01-2003, 12:09
hey

Je kan voor haar en haar man voor een avondje bv van 19h tot 23h een sauna afhuren daarbij is inbegrepen dus de sauna, jacuzzi, zwembad, massagedouche, zonnebank, een bar en een zithoekje. En dat is voor hen ALLEEN.
Is dus ook heel relaxerend voor NA de drukke periode van het trouwfeest.

Hoop dat ik enige hulp was ??

Beslama

11-01-2003, 12:29
he dat is echt een leuk idee
hebben julllie misschien een idee waar dat kan een relaxdag in de sauna wel in Amsterdam.

Groetjes, Aziza

11-01-2003, 17:13

Brown_eyesxx , heb je er nog over nagedacht?? Ben benieuwd wat voor inspirtatie je de afgelopen nacht hebt opgedaan...

imane80....dat is nog eens leuk en origineel idee.....ik ga ff bij VVV informeren wat voor soort arrangementen ze allemaal hebben...
Thanks!!

Nog meer leuke ideeen?? .....Denk even zo; stel jij gaat trouwen, wat zou jij het liefst van je beste vriendin willen ontvangen?

Alvast bedankt!

Groetjes!!!!!

12-01-2003, 05:31

Citaat:
Origineel gepost door imane80
hey

Je kan voor haar en haar man voor een avondje bv van 19h tot 23h een sauna afhuren daarbij is inbegrepen dus de sauna, jacuzzi, zwembad, massagedouche, zonnebank, een bar en een zithoekje. En dat is voor hen ALLEEN.
Is dus ook heel relaxerend voor NA de drukke periode van het trouwfeest.

Hoop dat ik enige hulp was ??

Beslama

12-01-2003, 23:11
Hallo allemaal,

Ik heb dus een beetje zitten nadenken... het idee van dat 'ontspannings' arrangement vond ik een hele leuke en daaruit heb ik weer wat inspiratie kunnen opdoen. Is een weekendje weg ook een leuk idee?
Een hotelletje voor ze boeken of zo....

Laat me ff weten wat jullie ervan vinden....

Trouwens...het persoonlijke cadeau wat ik ga geven is een plakboek dat ik ga maken. Daarin komen allemaal oude foto's / verhalen in te staan met allemaal herinneringen van ons. Hoe we elkaar hebben leren kennen, wat we hebben meegmeaakt (vreugdemomenten maar ook verdrietige momenten) en hoe ze haar mannetje etc. heeft leren kennen. Wat vinden jullie ervan?

Ik ben nu al druk bezig met het opzoeken van foto's, het benaderen van oude bekenden/vriendinnen en vragen of ze wat voor haar willen schrijven enzovoort.
Hebben jullie nog een leuk idee voor dat plakboek?

Thanks!!!

13-01-2003, 09:24
Je kunt een onbewoond eiland afhuren... dit is geen grap... het is ongeveer anderhakf uur rijden vanuit Amsterdam en je hebt er veel meer dan alleen maar een sauna, je hebt een heel eiland (binnen) die je kunt afhuren voor jouw en je geliefde... of in dit geval voor je vriendin en haar aanstaande

voor meer Info, hoor ik graag!

Liefs safia

13-01-2003, 12:25
een onbewoond eiland???
kan je me daar meer info over geven en ook de prijs daarvan?

dank je wel
Aziza

13-01-2003, 16:20
misschien vind je dit wat: huur een band voor haar je weet wel knawa
zou ze denk ik wel tof vinden

13-01-2003, 16:31
hey het zou leuk zijn om een foto album te geven, met alle foto's van jullie tweeen van het begin tot nu toe met alle gekke dingen die jullie samen deden, maar ook minder leuke dingen. Want die foto album zou ze waarschijnlijk voor altijd bewaren en inkijken, zo heeft ze aan denken aan jullie vriendschap. Nou meid ik hoop dat je erwat aan hebt. ik zou het anders niet weten.

13-01-2003, 23:23
Berberse dame, dat van die foto album had ik dus inderdaad ook in gedachten, alleen dan in een vorm van een plakboek zodat ik naast foto's ook verhalen en andere dingen kwijt kan.
Maar toch bedankt voor het meedenken!!

Safia21, in het begin dacht ik dus inderdaad dat het een grapje was..een onbewoond eiland??? niet ver van Amsterdam nog wel??? Ik wist niet dat wij in Nederland een onbewoond eiland hadden....
kun je er misschien wat meer over vertellen....wat kunnen ze er allemaal doen....en het kost toch geen duizenden euro's??? want zo rijk ben ik helaas ook niet....(heb het er graag voor over maar beschik er alleen niet over)

Lella Soltana, je brengt me op een leuk idee.....ze heeft geen exen dus ik ga wel een stripverhaal maken maar dan over hoe zij haar ventje heeft leren kennen.....erg leuk meid!! thanks!!....volgens mij wordt het plakboek dan nog leuker dan het echt cadeau dat ze van me krijgt

keep thinking!!

Brown_eyesxx...heb je er al over nagedacht?????

14-01-2003, 22:50

Heeft niemand meer een leuk idee voor een cadeau?????

15-01-2003, 23:18
nog steeds geen nieuwe ideeen???? snik!!

Dan zijn we hier met z'n allen (op een paar na) toch een stuk minder creatief dan ik had gedacht...jammer hoor

16-01-2003, 10:34
wat wel een leuk cadeau is...............je kan haar bruidsboeket voor haar laten vereeuwigen in een glazen kubus...echt heel mooi, het boeket blijft eeuwig mooi. Ook leuk voor haar kinderen later...dan kan ze ze laten zien hoe haar boeket was.

Dan heeft ze iets bewaard van haar bruiloft dat nog in originele staat is en waaraan je haar mooiste dag van haar leven in terug kunt zien.

is het trouwens nog gelukt met een jurk....want bij mij ben je niet geweest.

Pagina's : [1] 2 3