Bekijk volle/desktop versie : Palestijnse 'verrader' ter dood veroordeeld



11-01-2012, 17:17
Hamas heeft woensdag een Palestijn ter dood veroordeeld, omdat hij zou hebben gecollaboreerd met Israël.

Dat maakte een lid van Hamas, dat anoniem wilde blijven, bekend. De Palestijn wordt middels het vuurpeloton geëxecuteerd. Palestijnen die samenwerken met Israëlische inlichtingendiensten worden verafschuwd in de Palestijnse gemeenschap. Volgens het Palestijnse Centrum voor Mensenrechten heeft Hamas sinds het in 2007 aan de macht kwam in de Gazastrook 36 mensen ter dood veroordeeld.

Ongeveer vijftien executies zouden inmiddels zijn uitgevoerd. De mensenrechtenorganisatie zei zich 'ernstige zorgen' te maken over de doodstraffen die worden opgelegd door Hamas, maar ook door de Palestijnse Autoriteit, die aan de macht is op de Westelijke Jordaanoever.

(Novum)

11-01-2012, 17:20


Zendingsgebied dus voor de Europese landen met hun rechtsgeloof

11-01-2012, 17:23
De Taliban is er niets bij!

11-01-2012, 19:10
Ik vraag me af hoeveel lastige Fatah-aanhangers op die wijze tegen een kogel zijn aangelopen. En hoeveel halsstarrige ondernemers die hun handel niet af willen staan aan een familielid van een Hamas-bobo op deze wijze hun concurrentieslag hebben verloren. Gaza is geen rechtsstaat, dat is duidelijk.

11-01-2012, 19:15


Wat een triest nieuws. Niet alleen worden de Palestijnen door joden geterroriseerd, maar ook nog eens door de eigen bevolking.

11-01-2012, 19:50

Citaat door YaSmIn_082:
Wat een triest nieuws. Niet alleen worden de Palestijnen door islam geterroriseerd, maar ook nog eens door de eigen bevolking.
interessant foutje...

11-01-2012, 19:53

Citaat door YaSmIn_082:
Wat een triest nieuws. Niet alleen worden de Palestijnen door islam geterroriseerd, maar ook nog eens door de eigen bevolking.
Dit zijn Wilders achtige uitspraken, Palestijnen door Islam geterorriseerd, shame on you!

11-01-2012, 20:19

Citaat door rooz:
interessant foutje...


Citaat door Rachidriffi:
Dit zijn Wilders achtige uitspraken, Palestijnen door Islam geterorriseerd, shame on you!
Dit heb ik dus niet getypt. Er moest joden staan. Iemand heeft dit gewijzigd in 'islam' Ik ga Said een mailtje sturen.

11-01-2012, 20:26

Citaat door YaSmIn_082:
Dit heb ik dus niet getypt. Er moest joden staan. Iemand heeft dit gewijzigd in 'islam' Ik ga Said een mailtje sturen.
Maar het klopt wel, ook al heb jij het niet getypt!!

11-01-2012, 21:07

Citaat door rooz:
interessant foutje...
Niet grappig pop.

11-01-2012, 22:31
o begrijp ik het goed.....moeten we humaan. en lief zijn voor verraders die hun land verraden aan de zionisten en met hun samen werken tegen het onderdrukte volk van palestina? de wereld op zn kop en totaal onaanvaarbaar....niemand op aarde die dat soort verraders tolereerd!