Bekijk volle/desktop versie : Kapper



11-01-2012, 13:24
Als jij naar de kapper gaat, hoe laat jij je haren dan altijd knippen?

Ik wil eens iets anders maar weet nog niet wat.
Ik laat mijn haar altijd tot een stukje over de schouders knippen en laagjes die beginnen vanaf de onderkant van mijn oor.

Beschrijf hier jouw kapsel!

11-01-2012, 13:36


Ik laat mijn haar groeien.

Elke keer laat ik het bijpunten en indien mogelijk er een laagje bij. En het loopt zeg maar rond.

11-01-2012, 13:37
ik heb altijd lang haar gehad en in laagjes, recht of met een kleurtje of streepjes. Nu wil ik voor het eerst een bobline knippen, maar ben bang dat het straks niet staat.

11-01-2012, 13:40

Citaat door Volwassenmeid:
ik heb altijd lang haar gehad en in laagjes, recht of met een kleurtje of streepjes. Nu wil ik voor het eerst een bobline knippen, maar ben bang dat het straks niet staat.


Doe dan eerst proberen voor je het echt laat knippen

http://main.stylelist.com/hairstyle-videos/bob-hairstyles-faux/

11-01-2012, 13:45


ik ga altijd naar mijn vaste kapster een aziatische vrouwtje ze is echt goed in knippen en fohnen.
als ik ga 1 x in de maand dan laat ik mijn haren goed wassen bij haar (lichte hoofdmassage krijg je dan) en dan half uurtje je haar stomen met een maskertje erin, en eens in de twee maanden de puntjes knippen van mijn haar.
Ik heb nu lang haar tot net mijn middel en ik wil het voorlopig zo houden.

11-01-2012, 13:51

Citaat door vitamientje:
Doe dan eerst proberen voor je het echt laat knippen

http://main.stylelist.com/hairstyle-videos/bob-hairstyles-faux/
hahaha, wie gaat dat bij mij doen?

11-01-2012, 14:01

Citaat door Volwassenmeid:
ik heb altijd lang haar gehad en in laagjes, recht of met een kleurtje of streepjes. Nu wil ik voor het eerst een bobline knippen, maar ben bang dat het straks niet staat.
Zoiets durf ik echt niet. IS me te kort.

11-01-2012, 14:03
Ik was aan het denken om ze op schouderlengte te laten knippen. Moet wel net op de schouders vallen. Korter wil ik ze niet. En dan onderaan 1 laagje erin.

11-01-2012, 14:05

Citaat door NoLoveNoCry:
ik ga altijd naar mijn vaste kapster een aziatische vrouwtje ze is echt goed in knippen en fohnen.
als ik ga 1 x in de maand dan laat ik mijn haren goed wassen bij haar (lichte hoofdmassage krijg je dan) en dan half uurtje je haar stomen met een maskertje erin, en eens in de twee maanden de puntjes knippen van mijn haar.
Ik heb nu lang haar tot net mijn middel en ik wil het voorlopig zo houden.
waar woont dat vrouwtje? en wat voor masker is het?

11-01-2012, 14:06

Citaat door sunshine2000:
Zoiets durf ik echt niet. IS me te kort.
het zit toch onder mijn haaijb en ik ben benieuwd of het staat. maar misschien laat ik het ook iets langer. Gewoon de kapster om advies vragen denk ik.

11-01-2012, 14:21
Ik wil dit de volgende x doen..
Dus je kortste laagje is rond je neuslengte en dan nog meer laagjes..



Uploaded with ImageShack.us

12-01-2012, 13:43

Citaat door Volwassenmeid:
het zit toch onder mijn haaijb en ik ben benieuwd of het staat. maar misschien laat ik het ook iets langer. Gewoon de kapster om advies vragen denk ik.
Dat kun je het beste doen. Haar om advies vragen.