Bekijk volle/desktop versie : Tekst voor uitnodigingen..



Pagina's : [1] 2

10-01-2012, 13:41
Wie kent er leuke tekst voor uitnodiging.. Het liefst zonder de naam van Allah
De uitnodigingen worden meestal niet bewaard en ik zou het erg vinden als ze het weg doen met de naam van Allah .


alvast bedankt Ladyss

10-01-2012, 14:09


niemand iets leukss

10-01-2012, 14:10
jaa klopt je hebt gelijk maar weet zelf niks haha en ook niet waar je het kunt doen

10-01-2012, 14:15
hahah dankjewel halawa... gwn uppen

10-01-2012, 20:03


Wij maken zelf trouwkaarten en İk heb wel voorbeelden voor je, mail me even
hurkan.reklam@hotmail.com

10-01-2012, 20:24
niemand leuke tekst

10-01-2012, 21:10
ik heb wel tekst, haha maar die gebruik ik voor me eigen kaartjes..

je moet gewoon creatief zijn, k heb er ook wat van gemaakt...

Yallah up

10-01-2012, 21:27
jaa ben ik ook bezig.. maar elke keer doe iets en dan pff te lang, of te persoonlijk hahah

10-01-2012, 21:29

Citaat door sunday:
jaa ben ik ook bezig.. maar elke keer doe iets en dan pff te lang, of te persoonlijk hahah
zal ik je helpen

10-01-2012, 21:34
Wij hebben de weg gekozen waar de zon voor ons eeuwig zal schijnen.
Wij hebben de sleutel gevonden die alle liefdesdeuren zal openen.
Onze harten met elkaar verbonden,de zijne en de mijne.
Jullie aanwezigheid zal ons gelukkig maken. Onze mooie dag is gekomen. Het is Zijn wonderlijke teken geweest om ons bij elkaar te brengen.
Met Zijn zegen slaan we onze handen ineen en gaan we samen een nieuwe toekomst tegemoet waarin we van elkaar houden en elkaar altijd zullen steunen...
Met geloof in Zijn liefde en vertrouwen in onze Schepper smeken wij om de leiding van Allah swt op onze wegen.
Op weg naar een gelukkig en voorspoedig leven, waarin wij inshallah naar Zijn tevredenhehid zullen streven en zo in de voetsporen van onze profeet saws zullen treden.

U bent van harte welkom op de bruiloft van .. & .. Deze zal inshallah plaatsvinden op zaterdag .... 2011 vanaf ....uur te......
Waarna de bruid met zegen van haar ouders, haar ouderlijk huis zal verlaten.

10-01-2012, 22:27

Citaat door Glimlach89:
Wij hebben de weg gekozen waar de zon voor ons eeuwig zal schijnen.
Wij hebben de sleutel gevonden die alle liefdesdeuren zal openen.
Onze harten met elkaar verbonden,de zijne en de mijne.
Jullie aanwezigheid zal ons gelukkig maken. Onze mooie dag is gekomen. Het is Zijn wonderlijke teken geweest om ons bij elkaar te brengen.
Met Zijn zegen slaan we onze handen ineen en gaan we samen een nieuwe toekomst tegemoet waarin we van elkaar houden en elkaar altijd zullen steunen...
Met geloof in Zijn liefde en vertrouwen in onze Schepper smeken wij om de leiding van Allah swt op onze wegen.
Op weg naar een gelukkig en voorspoedig leven, waarin wij inshallah naar Zijn tevredenhehid zullen streven en zo in de voetsporen van onze profeet saws zullen treden.

U bent van harte welkom op de bruiloft van .. & .. Deze zal inshallah plaatsvinden op zaterdag .... 2011 vanaf ....uur te......
Waarna de bruid met zegen van haar ouders, haar ouderlijk huis zal verlaten.
waaw mooi... thnx meid

10-01-2012, 22:41

Citaat door sunday:
waaw mooi... thnx meid
haha dounya henya schat

10-01-2012, 22:42


Glimlach89; Shoukran voor het plaatsen, is echt een hele mooie

10-01-2012, 22:45

Citaat door miss_hagenees:
Glimlach89; Shoukran voor het plaatsen, is echt een hele mooie
graag gedaan schat, bes7tkoum, mooie zinnetjes hier en daar stelen en dan krijg je een mooie tekst haha..!! maar mijn aard ligt bij het schrijven van gedichten haha dus zodoende

10-01-2012, 22:52
Ik dacht al zoiets. je kan het echt goed en die manneke van je mag van geluk spreken met zo een vrouwtje

Pagina's : [1] 2