Bekijk volle/desktop versie : islam achterlijke cultuur



Pagina's : [1] 2 3 4

17-11-2004, 12:35

Citaat door mike88:
Islam hoort hier niet!!!!
.

17-11-2004, 12:50


mike jij bent een hoerezoon. jou moeder is achterlijk vuile kuthollander

17-11-2004, 12:55
Jij hoort gebanned te worden smurf!

17-11-2004, 13:10

Citaat door mike88:
Islam hoort hier niet!!!!
graag of niet. de islam is hier in de groei, en die groei zal alleen maar stijgen. of je het nou wil of niet, er zullen inchallah steeds meer moskeen komen, kerken zullen verwaarloosd wroden. sterker nog, er zijn zelfs kerken die door de molims gekocht worden, om er een moskee van te maken. hoe groot de vijandigheid ook is tegen de islam, groien daarvan kan niemand tegenhouden. want de islam zit in onze harten. je bent ook welkom hoor, mocht je toch interesse hebben, dan mag je een seintje geven.

17-11-2004, 13:17



Citaat door mike88:
Islam is niet van deze tijd en past niet in Nederland
mede-nederlander,

Ik, als nederlander (kaaskop), ben blij dat de islam in nederland is, anders zou ik nog steeds een doelloos leven leiden/lijden, dat is sinds 5 jaar veranderd toen ik voor het eerst de leiding ontving en de islam wilde praktiseren. En het is het beste dat me is overkomen.

Waar zijn jullie 'anti-islam' nederlanders zo bang voor?

Zijn jullie jaloers omdat wij moslims een grote familie zijn hetgeen jullie misschien missen in je eigen leven?

Dat wij moslims een maatschappij op zich zijn en ons niet aanpassen aan deze tijd zoals de christenen en dat we aan ons geloof houden ondanks dat jullie willen dat wij ons aan jullie levenswijze moeten aanpassen?

Zijn jullie bang dat de islam in nederland aan terrein wint (dat een feit is) en jullie je daardoor bedreigt gaan voelen? Al zou ik niet weten waarom...

Wees gerust, vele van ons kaaskop-nederlanders komen tot de islam ondanks dat het, volgens jou woorden: "niet van deze tijd is en niet bij nederland past".

rara, hoe zou dat nou komen? Omdat de Islam volmaakt is en sommige mensen bang zijn voor iets dat ze niet kennen.

Probeer kennis op te doen over de islam en dan pas te oordelen in plaats van praten vanuit emotie.

afz. Mohammed al HOLLANDIE

17-11-2004, 13:20

Citaat door mike88:
Islam is niet van deze tijd en past niet in Nederland
Beste mike88,

Als lullolandje staat Nederland wel vooraan om troepen te sturen naar Irak om onschuldigen de DOOD in te jagen. Foei, zeer ongepast. Maar vertel 's, waarom is voor jou de Islam 'n doorn in 't oog !? Toch niet omdat Theo dat zo zou hebben gewild ?

17-11-2004, 13:32

Citaat door mike88:
Islam is niet van deze tijd en past niet in Nederland
De islam zal eeuwig bestaan overal op de wereld en het zal zeker gaan winnen van de ongelovige mensen als jou .

17-11-2004, 13:38
Als Islaam je niet aanstaat ga je maar wonen in een ander land waar geen moslims wonen..
En geloof mij..
Je zult nergens terecht komen.

17-11-2004, 14:07
Als jij zo bekrompen denkt ben jij degene die hier niet hoort! Mensen niet gelijk gaan schelden laat hem hij is het niet eens waard om op te reageren!

17-11-2004, 14:23

Citaat door twighlight:
heb een beetje moeite met het bericht van makaveli van jouw moeder is een vuile kuthollander zelf ben ik een hollandse moeder ik hoop dan ook nooit dat mijn zoon of dochter op een manier als mike zo op andere mensen reageert mijn man en ik hopen dat wij onze mening dat je ieder geloof dient te respecteren ook de mensen die niet geloven goed over brengen op de kinderen maar ja je weet natuurlijk nooit wat ze gaan doen als ze ouder zijn. ik heb een hele tyd gewerk voor mensen waarvan hun geloof ook de islam was en moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo,n goede werkgever heb gehad er was tenminste nog overleg mogelijk en er werd respect getoond voor het gene wat je deed en moet eerlijk zeggen dat dat heel veel gevallen bij een nederlandse baas ver te zoeken is
Sorry van de reactie van makaveli.

17-11-2004, 14:53
cultuur noemt ie het ..... hahah. Zoals broeder AboeZakariah hierboven al geadviseerd heeft, doe eens wat kennis op over de islam en zeg er daarna over wat je te zeggen hebt. Het lijkt er nu op dat je gewoon ergens hebt gehoord "islam is een achterlijke cultuur" en daar zomaar in bent meegegaan. Ik heb geen reden/argument gehoord of wat dan ook. Dus als je met argumenten komt, dan kunnen we verder praten.

17-11-2004, 15:13
hahahahhahahhaha cultuur???????hoe bedoel je DOM!!!! de islam gaat zich steeds meer en meer verspreiden en daar zijn de ongelovige bang voor.Dat waren ze toen ook in de ijd van onze profeet.Maar jammer voor je....we win!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




o ja nog een tip:
als je ergens wilt wonen waar geen moslims zijn, dan moet je maar eens naar een ander planeet.

en trouwens WAT DOE JE HIER!!

17-11-2004, 15:18



Citaat door mike88:
Islam hoort hier niet!!!!
opkankeren xxxxxxx jij hoort hier niet

17-11-2004, 17:13

Citaat door alpha_girl:
Als Islaam je niet aanstaat ga je maar wonen in een ander land waar geen moslims wonen..
En geloof mij..
Je zult nergens terecht komen.
het word gekker en gekker. amchis n barra taqra3 goemchis n di7ar

17-11-2004, 17:22

Citaat door AboeZakariah:
mede-nederlander,

Ik, als nederlander (kaaskop), ben blij dat de islam in nederland is, anders zou ik nog steeds een doelloos leven leiden/lijden, dat is sinds 5 jaar veranderd toen ik voor het eerst de leiding ontving en de islam wilde praktiseren. En het is het beste dat me is overkomen.

Waar zijn jullie 'anti-islam' nederlanders zo bang voor?

Zijn jullie jaloers omdat wij moslims een grote familie zijn hetgeen jullie misschien missen in je eigen leven?

Dat wij moslims een maatschappij op zich zijn en ons niet aanpassen aan deze tijd zoals de christenen en dat we aan ons geloof houden ondanks dat jullie willen dat wij ons aan jullie levenswijze moeten aanpassen?

Zijn jullie bang dat de islam in nederland aan terrein wint (dat een feit is) en jullie je daardoor bedreigt gaan voelen? Al zou ik niet weten waarom...

Wees gerust, vele van ons kaaskop-nederlanders komen tot de islam ondanks dat het, volgens jou woorden: "niet van deze tijd is en niet bij nederland past".

rara, hoe zou dat nou komen? Omdat de Islam volmaakt is en sommige mensen bang zijn voor iets dat ze niet kennen.

Probeer kennis op te doen over de islam en dan pas te oordelen in plaats van praten vanuit emotie.

afz. Mohammed al HOLLANDIE
Masallah heel veel respect van mij voor jou broeder Kijk mensen neem hier een voorbeeld aan hij scheld niet Sommige woorden zijn dodelijk voor de kufers Moge allah jou belonen

Pagina's : [1] 2 3 4