Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie gordijnen/vitragers over het hele huis????? of ook lamelle?



Pagina's : [1] 2

09-01-2012, 15:36
salam allemaal,

ik zat er aan te denken om in de slaapkamer lamelle te doen met vitrage? of niet , de woonkamer mooie gordijnen en vitrages, 2 babykamers rolgordijnen wat vinden jullie? of overal gordijnen?

soekran alvast

09-01-2012, 15:53


Wij hebben lamellen in huiskamer met overgordijen in marokaanse styl.Ik wilde vitrage doen in plaats van lamelle maar ma vind geen goed idee.
Slaapkamers vitrage met gordijen.
Maar ik vind het een goed idee van jouw.

09-01-2012, 15:58

Citaat door Miss_Drioucha:
Wij hebben lamellen in huiskamer met overgordijen in marokaanse styl.Ik wilde vitrage doen in plaats van lamelle maar ma vind geen goed idee.
Slaapkamers vitrage met gordijen.
Maar ik vind het een goed idee van jouw.
ja vind je? soekran..ja vind het altijd zo standaard overal gordijnen en vitrages in huis ..ok dus je hebt lamellen en dan gordijnen eroverheen? apart lijkt mij ook leuk...volgens mij ga ik ook vitrages doen als ik lamelle neem staat netter of niet?

10-01-2012, 14:36
Als je lamellen doet zonder vitrage dan zien de mensen je toch gewoon van buiten,,

10-01-2012, 14:42


Ik heb luxaflex in de woonkamer en keuken, ivm mijn allergie.



10-01-2012, 16:14

Citaat door studente87:
Ik heb luxaflex in de woonkamer en keuken, ivm mijn allergie.


ok ..allah safiek meid, ik zit dus te denken om in de slaapkamer mooie lamellen te plaatsten enin de baby kamers rolgordijnen in de keuken ga ik ook luxaflex hout ophangen vind ik mooi omdat ik bruin laminaatachtig vinyl heb..bedankt..

10-01-2012, 16:15

Citaat door TranQuility:
Als je lamellen doet zonder vitrage dan zien de mensen je toch gewoon van buiten,,
ja hahah daar zat ik aan te denken niet slim dus, het is wel makkelik met ramen zemen hhahahha ..en als je het gewoon op een kier open zet dan ziet niemand je toch?

10-01-2012, 16:18
ik zou je luxaflex sterk afraden vooral in de keuken die moet je echt goed bijhouden et is echt een werkje met schoonmaken kan je beter lamellen nemen

10-01-2012, 16:19
Wij hebben alleen maar gordijnen/vitrages

10-01-2012, 16:25
Zou persoonlijk nooit voor lamellen gaan, zo kil en niet van deze tijd. In de woonkamer zou ik voor gordijnen en vitrages gaan (zeker als je brede ramen hebt), rolgordijnen en vitrages voor in de slaapkamer of ook gordijnen/vitrage.
Luxaflex in de keuken is inderdaad sterk af te raden. Heb dat gehad en echt nooit meer.

10-01-2012, 16:41
hele huis vitrage en gordijnen....heel mooi..

10-01-2012, 20:36

Citaat door Nonomich:
Zou persoonlijk nooit voor lamellen gaan, zo kil en niet van deze tijd. In de woonkamer zou ik voor gordijnen en vitrages gaan (zeker als je brede ramen hebt), rolgordijnen en vitrages voor in de slaapkamer of ook gordijnen/vitrage.
Luxaflex in de keuken is inderdaad sterk af te raden. Heb dat gehad en echt nooit meer.
In de woonkamer ga ik sowieso gordijnen doen en vitrage, slaapkamer misschien lammele ..maar nu twijfel ik hahahahhahahahahha..volgens mij heb jij echt wel verstand van dit soort dingen ...VERTEL hahahahahha..ik heb ook luxaflex in de keuken hahahahahah..klopt je moet het echt iedere keer afstoffen irritant..ik heb namelijk een keukendeur met balkon wat heb jij zal ik daar een bamboe hangen of zo gordijnen?? dan ga ik toch voor rolgordijnen als lamelle niet meer van deze tijd is..soekran lieve meid..xxx

10-01-2012, 21:45



Citaat door moslima2010:
In de woonkamer ga ik sowieso gordijnen doen en vitrage, slaapkamer misschien lammele ..maar nu twijfel ik hahahahhahahahahha..volgens mij heb jij echt wel verstand van dit soort dingen ...VERTEL hahahahahha..ik heb ook luxaflex in de keuken hahahahahah..klopt je moet het echt iedere keer afstoffen irritant..ik heb namelijk een keukendeur met balkon wat heb jij zal ik daar een bamboe hangen of zo gordijnen?? dan ga ik toch voor rolgordijnen als lamelle niet meer van deze tijd is..soekran lieve meid..xxx
Gordijnen in de woonkamer staat classyer en geeft toch een 'warme' uitstraling. Je moet natuurlijk doen wat je zelf wil mar wat mijn betreft moeten lamellen verboden worden hihi, geen raamdecoratie uglyer dan dat.
Ja dat stof is zo irritant maar vooral het vet krijg je moeilijk weg. Lang leve Dusty maar het kost enorm veel tijd iedere x.
Bamboe heb ik geen ervaring mee maar volgens mij kun je daar ook best goed stof op zien. Heb zelf een keukendeur naar de tuin en klein raampje. Wou eerst plakplastic doen maar door de velle zon zou dit niet volstaan als je aan het koken ben (bloedje heet) dus heb nu vitrage, niet helemaal wat ik wil maar had geen ander passend alternatief.

Zou voor boven ook voor rolgordijnen gaan voor de slaapkamers. Wou dit ook maar door mijn brede ramen ging dit niet. Tegenwoordig heb je erg leuke rolgordijnen.

Haha verstand niet hoor maar ben nog niet zo lang geleden verhuisd en heb het dus net allemaal achter de rug. Heel veel succes en inchAllah zul je tevreden zijn met het eindresultaat! Geen dank ..

10-01-2012, 22:25
Voor de woonkamer zeker gaan voor gordijnen en vitrage tot de grond, in de keuken en kinderslaapkamers rolgordijnen en onze slaapkamer vitrage en gordijnen tot de grond. Zou dus absoluut niet gaan voor lamellen.

10-01-2012, 22:35
waar laten jullie mooie betaalbare vitrage maken?

Pagina's : [1] 2