Bekijk volle/desktop versie : Ontvoerde en gedumpte Kelly stond doodsangsten uit



09-01-2012, 10:18

Citaat door Call4TawheeD:
De 19-jarige student Kelly uit het Vlaamse Turnhout blijkt op nieuwjaarsochtend te zijn ontvoerd, geblinddoekt en urenlang verkracht. De nachtmerrie eindigde op een plattelandsweg in de omgeving van Eindhoven. Het meisje doet nu uitgebreid haar verhaal in de hoop dat getuigen zich melden.

Kelly krijgt na een 'heel leuke oudejaarsavond' ruzie met haar vriend. Om vier uur 's nachts gaan ze allebei op weg naar hun eigen huis. Als ze zich bedenkt en omdraait om naar haar vriend terug te gaan, staart ze recht in de ogen van haar ontvoerder. De man grijpt haar en duwt haar in een bestelwagen.

Tape
'De man die me in de auto had geduwd en bij mij kwam zitten, is breed van postuur, met kort piekjeshaar en niet ouder dan 30. Hij heeft direct tape op mijn ogen geplakt. Omdat ik maar bleef krijsen, kreeg ik ook tape over mijn mond. Tegen elkaar spraken die kerels Engels. De man die bij me zat, sprak Nederlands tegen mij', zo vertelt ze in het AD vandaag.

Dutroux
Het meisje staat doodsangsten uit in de bestelwagen, die ze bij de politie omschrijft als een bakkersautootje. Haar ontvoerders vertelden haar dat ze haar zouden verkrachten. 'Dutroux spookte door mijn hoofd. Ik geloofde niet dat ik dit zou overleven. Ik was in shock van de angst. Verlamd. En maar wenen. Tot ik op den duur dacht: ik maak meer kans op overleven als ik me gedeisd houd.'

Na een dik half uur krijgt Kelly weer tape over haar ogen. Ze wordt - vermoedelijk in Nederland - een huis binnengebracht. 'Omdat ik ook daar moést zwijgen, vermoed ik dat er huizen in de buurt waren. Er hing een zweetgeur in dat huis, een weeë geur van drugs ook, denk ik. Ze hebben mij op een matras gegooid. Ik vroeg opnieuw wat ze gingen doen met mij.'

En weer zeiden ze: We willen seks hebben met u. 'Ik ben twee, drie uur in dat huis geweest. Meer dan de helft van die tijd ben ik verkracht. Dan de ene, dan de andere. Constant dacht ik aan het moment waarop het afgelopen zou zijn.'

Schoongemaakt
Na afloop werd Kelly onder de douche gezet en moest zich grondig schoonmaken, vermoedelijk om sporen te wissen. Het meisje wordt in de vroege ochtend van 1 januari op een landweggetje even buiten Eindhoven vrijgelaten. 'Ze is letterlijk gedumpt,' zegt woordvoerster Inge Delissen van het parket Turnhout. 'Het slachtoffer is er daarna in geslaagd een huis te bereiken. Pas daar heeft ze de politie kunnen inlichten.'

Niets bekend
Opmerkelijk genoeg is bij de recherche in Eindhoven niets bekend over een onderzoek naar deze zaak of een hulpverzoek vanuit Turnhout. Ook het parket Turnhout kon afgelopen weekeinde niets vertellen over eventuele samenwerking met Nederland.

De zaak wordt uiterst serieus genomen, zegt Delissen. 'Verkrachtingszaken zijn lastiger te bewijzen dan een ramkraak waarbij de scherven op straat liggen. We hebben nauwelijks een signalement van de verdachten. Het meisje heeft haar belagers amper kunnen zien. Maar we hebben geen reden aan dit dossier te twijfelen.' (Redactie)

09/01/12 06u58

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/3111162/2012/01/09/Ontvoerde-en-gedumpte-Kelly-stond-doodsangsten-uit.dhtml
.

09-01-2012, 10:25



Citaat door Call4TawheeD:
De wereld word steeds gekker, wanneer gaat iemand nou eens optreden tegen deze vrouwen verkrachters en pedofielen, die ongestoord hun gang kunnen gaan.
De pliessie heeft het veel te druk met het voorkomen van aanslagen door allerlei religestoorden .

09-01-2012, 10:33
hey,

een heel forum vol met varkens.... die moeten we belachelijk maken aghi

09-01-2012, 10:53
zielig

09-01-2012, 11:05



Citaat door brabus3:
Jongen, als ik jouw naam weet dan kan ik je garanderen dat je Maghreb amper binnenkomt. Zoveel machtige vriendjes hebben wij in Maghreb. Geloof me, als het erop aankomt dan ga je keihard verliezen.

7mar, ezel dat je bent. Vind je het gek dat bepaalde westerlingen de islam als bedreiging zien. Door gasten als jij.

En vooral ouders derbij betrekken. Als je een praktiserende moslim was zou je die amper over je tong halen. Ik heb meer klasse dan jouw en ga daar maar niet op in.
Is te zien dat je Islamitische Arabische onderwijs hebt gehad...
Blaffende honden bijten niet, je doet heel stoer op een fora. Wat doe je in NL als je zo machtige vriendjes in Marokko hebt.

09-01-2012, 11:07

Citaat door Call4TawheeD:
Oppassen deze jongeman heeft connecties met marokkaanse maffia, of hij kent mensen die aan zwarte magie doen en jou paspoort laten verdwijnen .

09-01-2012, 11:09

Citaat door brabus3:
Was hier voor studie. Afgerond, ben over +/- jaartje weg uit nederland en ga terug naar rabat om mijn zaak te beginnen
Wat voor zaak?

09-01-2012, 11:17

Citaat door brabus3:
Groothandel
Groothandel in wat?

09-01-2012, 11:25
Vieze vuile stinkers!! Hoop dat ze gauw gepakt worden en hetzelfde meemaken in jail.
Maar dat zal wel weer een utopie blijken.

09-01-2012, 11:28

Citaat door brabus3:
Auto banden, ben op het moment bezig contacten in China en Indonesie en het voorbereiden van papierwerk voor de vergunningen in Maghreb.

Ik ken wel mensen die groothandel hebben, maar hebben daar geen opleiding voor gedaan. Ben je wel eens in China geweest?

09-01-2012, 11:47

Citaat door brabus3:
Groothandel en daarbij behorende retail zaken. Het wordt een grote onderneming met veel startkapitaal. Ik ben een vermogen alleen kwijt aan kapitaalgoederen, dus bruggen, balanceerapparaten, uitlijn apparatuur, computersystemen en natuurlijk een kassa systeem maar die is makkelijk te verkrijgen. Maar ik wil het beste voor mijn klanten voor een goede prijs aangezien arbeid goedkoop is in Maghreb.

Wil niet zo`n standaard volksgarage. Het moet een vleugje kwikfit hebben en de groothandel eigenschappen hebben als Intersprint.

Ik heb allerlei uitnodigingen gekregen van China. Maar je moet minimaal een x aantal containers banden afnemen en minimaal met 1 miljoen dollar komen om direct van de fabriek af te kopen.

Maar banden moeten zich van een TUV certificaat voorzien en ik vraag me af of deze ook in Maghreb een vereiste is.
Heb je Euro's of Dollars?

09-01-2012, 11:59

Citaat door brabus3:
Dirhams. In Nederland heb ik geen groot geldvoorraad nee. Maar zo`n groot onderneming zet veel druk op iemand.

Als die klote dollar goedkoper wordt dan verhogen ze hun bandenprijzen. Ik heb liever een stabiele munt dan dat ie volantiel is.
Hoeveel dirham heb je dan ongeveer, want volgens mij gaat het je een hoop kosten.