Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik ben opzoek naar zalen in Mechelen ( Belgie )..

utrsanae
08-01-2012, 21:02

Salaam a3laikom beste leden, Ik ben opzoek naar zalen in Mechelen ( Belgie ). Wie kan mij helpen? Vriendelijke groet

homedecorationX
08-01-2012, 22:12
In Mechelen zelf weet ik niet maar in St. Katelijne waver heb je er één en Ter Coose in Leest, mijn zussen zijn daar getrouwd. Ik raad je Ter Coose zeker aan.

utrsanae
08-01-2012, 22:33
In Mechelen zelf weet ik niet maar in St. Katelijne waver heb je er één en Ter Coose in Leest, mijn zussen zijn daar getrouwd. Ik raad je Ter Coose zeker aan. Sokran voor je reactie, Hoeveel hebben ze betaald voor hun zaal?

homedecorationX
08-01-2012, 22:39
Sokran voor je reactie, Hoeveel hebben ze betaald voor hun zaal? In St. Katelijne nog geen 800 euro dacht ik. Kan minder zelfs want ze had dag ervoor ook de zaal gereserveerd voor een paar uur. Ze hadden wel niet genoeg tafels. Ter Coose was iets duurder maar wel een mooie ruime zaal.

HananStyling
09-01-2012, 02:53

In mechelen zelf heb je verschillende zalen; Olivetenhof Zaal Sint Libertus Zaal 'Het Ontmoetingscentrum' (aanrader) is wel in Zemst e enkel te boeken voor inwoners van Hofstade en Zemst, dus als je er een familielid hebt wonen, kan die dat voor je boeken 't Kranske Dan heb je in St-Katelijne waver nog een paar; Ons Parochiehuis (aanrader) Parochiezaal 'Sint Catharina' (aanrader) De Goede Herder Nog een zaal in Leest: Ter Coose (aanrader) Duffel Parochizaal 'Mijlstraat' duffel Bonheiden De krekel (maar die wordt niet meer verhuurd aan marokkanen) Als ik op nog zalen kom, plaats ik ze hier. Ik heb enkel de namen gezet want heb helaas geen nummers meer vn de zalen, maar de contactgegevens kan je zonder probleem terugvinden via google. Veel succes!

utrsanae
10-01-2012, 23:35
dankje wel, hoor graag van je :)

Loves_Imzouren
10-01-2012, 23:53
Duffel: Zaal gildenhuis. Die is groter dan die van mijlstraat.. Zeker een aanrader qua grootte ;)

-mariam-
24-03-2012, 20:18
Heeft iemand het nummer van zaal 'de goede herder' aub?