Bekijk volle/desktop versie : Den haag????



08-01-2012, 17:05
[h=6][/h]

08-01-2012, 17:17


niemand iuit Den Haag?

08-01-2012, 21:38
... Den haag.... achter de duinen......


den haaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggg....

08-01-2012, 21:50
We hebben een stoffenwinkel in de stad (centrum spui straat), er was eerst ook een stoffenwinkel in Rijswijk (boogaert) walakien weet niet of die er nog is.....
markt is wel goedkoper die stoffenwinkels zijn gewoon heel prijzig..

Hmmm slager!! Ik zelf ga nooit maar we hebben op de Hoefkade een Tanger..(vast wel van gehoord, toch?)

08-01-2012, 21:53


Kom bij mijn man in de slagerij,op de hobbemaastraat,slagerij hobbema.Mijn man werkt daar(die met bril en lang)Ze verkopen alleen maar goede producten,en heerlijk vlees.En in dezelfde straat heb je een bazaarwinkeltje met ook stof en Islamitische kleding en alles.

08-01-2012, 21:59
@ Chadia, wist ik niet...hoe heet dat bazaarwinkeltje dan, was toevallig daar vandaag bij een islamitisch winkel(waar ze ook boeken verkopen)

08-01-2012, 22:17

Citaat door chadia79:
Kom bij mijn man in de slagerij,op de hobbemaastraat,slagerij hobbema.Mijn man werkt daar(die met bril en lang)Ze verkopen alleen maar goede producten,en heerlijk vlees.En in dezelfde straat heb je een bazaarwinkeltje met ook stof en Islamitische kleding en alles.



Zal meteen vragen of hij de groeten wil doen aan 'Chadia'.

08-01-2012, 22:19
In de stad daar ergens bij achterkant van hema een straat en daar zo op hoekje heb je ook een stoffen winkel, . En slager is casablanca in dierenselaan goed!!

08-01-2012, 22:25

Citaat door anfalouya:
We hebben een stoffenwinkel in de stad (centrum spui straat), er was eerst ook een stoffenwinkel in Rijswijk (boogaert) walakien weet niet of die er nog is.....markt is wel goedkoper die stoffenwinkels zijn gewoon heel prijzig..

Hmmm slager!! Ik zelf ga nooit maar we hebben op de Hoefkade een Tanger..(vast wel van gehoord, toch?)
Nee die is er niet meer

08-01-2012, 22:27
Als je mooie takchita stof wilt, raad ik je toch aan om naar de Haagse markt te gaan. In de middelste rij is er een stoffenkraam van Hollanders, zei hebben hele mooie stoffen.

08-01-2012, 22:29

Citaat door anfalouya:
@ Chadia, wist ik niet...hoe heet dat bazaarwinkeltje dan, was toevallig daar vandaag bij een islamitisch winkel(waar ze ook boeken verkopen)



O weet ik niet hoor,het is naast die mannen kapper he,die bedoel je toch?
Ze hadden stof toen ik daar kwam lang geleden,weet niet of ze het veranderd hebben.

Citaat door MyMy:
Zal meteen vragen of hij de groeten wil doen aan 'Chadia'.
Ja moet je doen hoor hihihi.

08-01-2012, 22:30

Citaat door KousKous:
Als je mooie takchita stof wilt, raad ik je toch aan om naar de Haagse markt te gaan. In de middelste rij is er een stoffenkraam van Hollanders, zei hebben hele mooie stoffen.
Ja precies,daar haal ik ook altijd als ik stof nodig heb.Ze hebben daar een grote hond mm2,daaraan kan je weten wat voor kraam het is.

08-01-2012, 22:30



Citaat door chadia79:
O weet ik niet hoor,het is naast die mannen kapper he,die bedoel je toch?
Ze hadden stof toen ik daar kwam lang geleden,weet niet of ze het veranderd hebben.


Ja moet je doen hoor hihihi.



Haha grapje hoor...moge Allah s.w.t jullie zegenen. X

08-01-2012, 22:31

Citaat door MyMy:
Haha grapje hoor...moge Allah s.w.t jullie zegenen. X
Ameen.

09-01-2012, 11:50
dank je wel chadia...
Ik zal het opzoeken