Bekijk volle/desktop versie : Zwanger worden..



Pagina's : [1] 2

08-01-2012, 15:28
Ik heb een vraagje, ik heb een nicht die al 7 jaar probeert zwanger te raken.. maar helaas, tot de dag van vandaag nog steeds niks. Nu heeft ze mij gevraagd of ze hier in NL niet iets hebben, wat haar eventueel zou kunnen helpen?

08-01-2012, 15:30


Je hebt goede prive ziekenhuizen in Marokko. Kwamen zij niet met een oorzaak?

08-01-2012, 15:34

Citaat door BoraSita:
Je hebt goede prive ziekenhuizen in Marokko. Kwamen zij niet met een oorzaak?
Volgens huisartsen en doktoren is er niks mis met haar en zou ze gewoon zwanger kunnen worden, niet dus?

08-01-2012, 15:34

Citaat door elhobje:
Volgens huisartsen en doktoren is er niks mis met haar en zou ze gewoon zwanger kunnen worden, niet dus?
Oke en haar man is ook onderzocht?

08-01-2012, 15:36



Citaat door BoraSita:
Oke en haar man is ook onderzocht?
Dit weet ik niet.. dat zal ik eens navragen!

08-01-2012, 15:36
Veel doe3a doen inchalah bi idniAllah zal ze snel zwanger raken.

08-01-2012, 15:37

Citaat door Demart:
Ik ken iemand met zelfde probleem.
Meskiena, heel sneu.. InsahAllah zal ze snel zwanger raken! Weet jij of zij al wat heeft geprobeerd?

08-01-2012, 15:39

Citaat door Valeria_2011:
Veel doe3a doen inchalah bi idniAllah zal ze snel zwanger raken.


InsahAllah.

08-01-2012, 15:40
Je hebt pillen die uit Mekka komen, die zowel de vrouw als man beiden moeten innemen. En die schijnen heel goed te zijn voor de vruchtbaarheid. Wat ik weet is dat ze in Rotterdam Zuid te koop zijn bij boekenhandel Nour. 2x per jaar haalt de eigenaar ze uit Mekka en het gaat echt snel met zijn voorraad. Ik kom even niet op de naam van die pillen, iets met asarati ofzo. Maar meestal weten ze in die winkel al meteen waar je het over hebt.

08-01-2012, 15:46

Citaat door san_rayane:
Je hebt pillen die uit Mekka komen, die zowel de vrouw als man beiden moeten innemen. En die schijnen heel goed te zijn voor de vruchtbaarheid. Wat ik weet is dat ze in Rotterdam Zuid te koop zijn bij boekenhandel Nour. 2x per jaar haalt de eigenaar ze uit Mekka en het gaat echt snel met zijn voorraad. Ik kom even niet op de naam van die pillen, iets met asarati ofzo. Maar meestal weten ze in die winkel al meteen waar je het over hebt.
Kan je ze niet online bestellen? Mss dat er iemand is die de naam van de pillen weet.. bedankt voor je tip meid!

08-01-2012, 15:53

Citaat door elhobje:
Kan je ze niet online bestellen? Mss dat er iemand is die de naam van de pillen weet.. bedankt voor je tip meid!
Ik weet het echt niet, ik heb ze een paar jaar geleden voor de vrouw van mijn schoonbroer gehaald. En daar werd mij verteld door die eigenaar dat hij ze 2x per jaar uit Mekka haalt. Als ik mij goed kan herinneren is het Asarati en nog wat. Ken jij niet iemand die regelmatig in Rotterdam is,die zou er zo langs kunnen gaan voor meer info. Die boekenhandel Nour is op de Beijerlandselaan.? Ik ga pas over 2weken naar mijn moeder, kan het dan voor je even vragen bij die boekenhandel.

08-01-2012, 15:55
Qadr Allaah! Al die trucjes en troep om zwanger te raken is nonens. Alles ligt in handen van Allaah .

08-01-2012, 15:58



Citaat door san_rayane:
Ik weet het echt niet, ik heb ze een paar jaar geleden voor de vrouw van mijn schoonbroer gehaald. En daar werd mij verteld door die eigenaar dat hij ze 2x per jaar uit Mekka haalt. Als ik mij goed kan herinneren is het Asarati en nog wat. Ken jij niet iemand die regelmatig in Rotterdam is,die zou er zo langs kunnen gaan voor meer info. Die boekenhandel Nour is op de Beijerlandselaan.? Ik ga pas over 2weken naar mijn moeder, kan het dan voor je even vragen bij die boekenhandel.
Ik kom eigenlijk nooit in Rotterdam, als jij het voor mij zou willen navragen heel graag!

08-01-2012, 16:06

Citaat door elhobje:
Ik kom eigenlijk nooit in Rotterdam, als jij het voor mij zou willen navragen heel graag!
Ik zal het insaállah voor je navragen.

08-01-2012, 16:18
Salaam,

Op de forum mamma's en pappa's zijn heel wat topic's over meiden die lang bezig zijn met zwanger worden, zo ook een topic over een palmpoeder, die je moet mengen met echte honing. Dit moet zowel de man als de vrouw innemen, het bevoderd de vruchtbaarheid. Het is te koop in Saudi-arabie, er is een vrouw die het online verkoopt. Ik ga even zoeken of ik die topic ergens kan vinden.

Pagina's : [1] 2