Bekijk volle/desktop versie : Akhlaaq (gedrag) bij sommige leden is ver te zoeken



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

08-01-2012, 02:14

Citaat door Redouan89:
Ze halen verhalen uit hun hol en fabriceren het oukhti, ze zullen nooit toegeven aan de waarheid vandaar dat het gewoon stink kaffirs zijn die zullen branden in hel, bid ni Illah
[/SIZE]

Slechts 2 van haar onbeschofte reacties van de tig die ze geplaatst heeft, hoort de Islam zo te zijn? Zo zie ik nog meer leden die commenten en posten met haat en woorden die andere doen kwetsen.

Speciaal voor Da3wahLilah uit t boek ''De ideale Moslimvrouw van Mohammed 'Ali Al-Hashimi'' overgetypt

[SIZE=3]De oprechte moslimvrouw die van de islamitische houding doordrenkt is, verheugt zich niet in het ongeluk van iemand, want leedvermaak is een gemene, schadelijke houding die niet bij een godvrezende vrouw mag bestaan, een vrouw die de leerstellingen van haar godsdienst begrijpt. De Profeet (vrede zij met hem en zijn huishouden) verbood deze houding en waarschuwde ertegen.

''Toon geen leedvermaak bij het ongeluk van je medemens, want Allah (subhana wa-ta'allah) zal met hem medelijden hebben en jou met ongeluk treffen.''

In het hart van de moslimvrouw die door de islam goede manieren heeft gekregen, is er geen ruimte voor leedvermaak. In plaats daarvan heeft zij medelijde met degenen die beproefd worden en moeilijkheden hebben; zij haast zich hen te helpen en is vol mededogen voor hun lijden. Leedvermaak hoort in die zieke harten die geen leiding van de islam hebben gekregen en die gekenmerkt worden door samenspannen, wraak en het zoeken naar middelen om anderen te kwetsen.

Ik hoop dat mensen dit meenemen en eerst nadenken voordat ze een comment plaatsen, dat hoort niet bij de Islam en is alles behalve de Islam. Gair inshallah..[/quote].

08-01-2012, 02:20


Ik voel me vereerd dat een hele Topic over mij geopend wordt voor mijn legendarische woorden

Dank u

08-01-2012, 02:23
[video=youtube;vvtP-BlXS2Y]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vvtP-BlXS2Y[/video]

08-01-2012, 02:46
Waarom trouwen jullie net met elkaar? Kunnen jullie zo lekker echtelijk ruziën.

08-01-2012, 12:14





Mensen worden steeds dommer , Ik lach jullie vierkant uit wollahi

Miskeen in je ot door een aantal viezeriken is hij bekeerd naar de shi3a Oh my god hahahahahaha net toen ik dacht dat shi3a's echt dom waren wordt het steeds dommer hahahaha

08-01-2012, 12:34

Citaat door Zoba3le:
Het zijn er niet een of twee he die Shia worden.. Je moet misschien wat meer brein- oefeningen doen ipv dag en nacht op marokko.nl zitten.. Kan je heel misschien wat helderder denken.. Ik heb echt medelijden met je Heb je niet gelezen wat in de 1e post stond?

''Leedvermaak hoort in die zieke harten die geen leiding van de islam hebben gekregen en die gekenmerkt worden door samenspannen, wraak en het zoeken naar middelen om anderen te kwetsen.''
is een slaaf van Ali???? Are you joking me?? pleazzzzzz shut up.

Jullie liegen tegen deze arme mensen die geen kennis bezitten en dan denken ze ja dit is de juiste pad, jullie willen de waarheid niet onder ogen zien en daarom gaan jullie naar zwakke mensen die geen kennis bezitten en doen da3wah bij hun en vervolgens zeggen jullie ik ben soenniet. A a3oedubillah, terwijl jullie dat nooit kunnen doen bij mensen die veel weten over islaam, ik zeg jullie jullie zijn kaffirs en de vriendjes van de shaytaan.

08-01-2012, 12:41
[video=youtube;vigay-BF3Sc]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vigay-BF3Sc[/video]

08-01-2012, 12:44

Citaat door Zoba3le:
Oke, wij zijn kaffir, je post de hele tijd dezelfde reactie...

Verklaar eens je gedrag?

''Leedvermaak hoort in die zieke harten die geen leiding van de islam hebben gekregen en die gekenmerkt worden door samenspannen, wraak en het zoeken naar middelen om anderen te kwetsen.''
O you who believe! Whoever of you becomes a rebel against his deen, (know that in his place) Allah will bring a people whom He loves and who love Him, humble towards the believers, harsh towards the disbelievers, striving in the way of Allah and not fearing the blame of any blamer. (Suratul Maaidah 5:54)


Je bent een kaffir/mushrik.

08-01-2012, 12:46
[video=youtube;vvtP-BlXS2Y]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vvtP-BlXS2Y[/video]

08-01-2012, 12:57
[QUOTE=Zoba3le;103475429]Oké, de vraag nu is.. Mag jij dat zeggen of iemand kaffir verklaren?

Zoals ik je eerder zei, ik geloof in de eenheid van God, de Profeet Mohammed (vrede zij met hem en zijn huishouden) zijn laatste Profeet. Ik verricht mijn gebeden dagelijks richting dezelfde Qibla als jou, ik vast in de maand ramadan, ik betaal zakaat, en ik wacht tot ik financieel in staat ben naar Mekka te gaan. [En in welke opzicht ben ik kaffir volgens jou/quote]


Ten eerste 1 ieder de shi3a volgt is een kaffir. Ze plegen openlijk shirk, zoals je in die filmpje kan zien wat ik heb geplaatst. 1 ieder die shirk pleegt, zijn daden zullen teniet gaan en zij zullen de hel binnentreden en afvallige zijn. Diegene die afvallig worden horen de doodstraf te krijgen. En het feit dat jij openlijk shirk pleegde hier op marokko.nl geeft mij genoeg recht om takfir op jou te doen. Ookal ontken je het ik heb het gezien en belangrijkste Allah heeft het gezien.
Ik kom met bewijzen dat jij een kaffir en mushrik bent omdat je een weg volgt die een persoon aanbidt i.p.v Allah en dat is shirk. Jullie aanbidden graven en doen daar du3a alsof een dooie jullie kan helpen. Ik heb niet eens gesproken over de Zina, dat je mag trouwen met je moeder, je zusje, gadver, zo kan een lijst noemen.

Ik als moslimah die met bewijzen komt dat shi3a een mushrik/kaffir weg is, heb ik het recht om je zo te noemen en zo mijn gedrag tegenover je te uiten.

Het uitschelden van de metgezellen tolereer ik niet. Hun vervloeken en ook mijn Moeder in Islaam, Moge Allah tevreden met haar zijn van overspel beschuldigen terwijl Allah haar geholpen heeft om een ayaat te sturen vanuit het Paradijs, en dan nog blijven liegen als zondaars, als kaffireen als mushriks.

Ik verklaar de oorlog met jullie en ik zal jullie bestrijden untill the day I die!

08-01-2012, 13:00
[video=youtube;vvtP-BlXS2Y]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vvtP-BlXS2Y[/video]


En hij [salla allahoe alihi wa salaam] zei ook: “Vrees Allaah, vrees Allaah, betreffende mijn Metgezellen! Neem hen na mijn dood niet als doelwit (van kritiek en spot). Degeen die van hen houd doet dat uit liefde voor mij en degeen die hen haat doet dat uit haat voor mij. Degeen die hen kwetst heeft mij gekwetst, degeen die mij kwetst ergert Allaah, en degeen die Allaah ergert zal spoedig door Hem bestrafd worden. [Tirmiedhie SAHIH]

Uit deze hadieth blijkt de hoge status die de Metgezellen van de Profeet  bij Allaah hebben. Het zijn zij die in hem geloofden, met hun leven en bezit bijgestaan hebben, naar hem luisterden en gehoorzaamden, handelden volgens zijn Soennah, en het in stand hielden voor latere generaties. Hun generatie was de beste generatie, en zij waren de beste natie die opstonden uit de mensheid. Vandaar, dat éénieder die van de Profeet  houd, houd van zijn Metgezellen en respecteert hen allemaal. Wie er ook maar één van hen haat, haat de Profeet

Overgeleverd door Anas [SAHIH][/SIZE][/FONT]



[FONT=Georgia]

Toon geen affectie oh broeders en zusters voor deze kaffireen, want Allah zegt :

O you who believe! Whoever of you becomes a rebel against his deen, (know that in his place) Allah will bring a people whom He loves and who love Him, humble towards the believers, harsh towards the disbelievers, striving in the way of Allah and not fearing the blame of any blamer. (Suratul Maaidah 5:54)

08-01-2012, 13:06
Verily, Ayyuub as-Sakhtiyaani and he was from the leaders of the Salaf – from the first generation of the Tabieen رضي الله عنهم when an innovator came to him and said :

“I wish to recite upon you one verse.” Meaning from the Qur’aan.

He put his finger in his ear and waved him off with his other fingers saying “not even half a verse.”

When the innovator left, they said to Ayuub, “so what is upon you that you don’t allow the man to recite upon you a verse from the Book of Allaah?”

He said: “I fear that he may twist it or change the meaning of it and it may stay in my heart.”

If this is the case of Ayyuub as-Sakhtiyaani and we have noted that he is from the Imaams, the leaders, of the first generation of the Taabi’een and the Imaams of the Salaf, and this was his case, and he was from the Scholars and the Imaams of Ahlus-Sunnah wal-Jamaa’ah and he was from the fuhool (فحول) of the ‘Ulamaa’, meaning from the ‘men’ of the ‘Ulamaa’ and he was one of high status and respect between them.

If this is a man that fears for himself the traps of the People of Innovation, even to the point that he didn’t want them to recite upon him an ayah – a verse, so what about us? How do you think the case is with us?!!!!

Here there is very important principle (قاعدة – qaaidah) that a Muslim should have tanbeeh (تنبيه) i.e. that he should pay attention to: That the Mu’min, the believer has fear; and if he fears he becomes ‘quick’ and runs towards Jannah, and as he runs faster to Jannah then sooner or later he will reach the manzil (منزل) – the home, the final abode, and that is Jannah. As for the Munaafiq (منافق) – the hypocrite, he feels secure and safe, he does not fear anything. The Shaitaan stays after him until he takes him into the hellfire.

08-01-2012, 13:11


[video=youtube;vvtP-BlXS2Y]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vvtP-BlXS2Y[/video]


En hij [salla allahoe alihi wa salaam] zei ook: “Vrees Allaah, vrees Allaah, betreffende mijn Metgezellen! Neem hen na mijn dood niet als doelwit (van kritiek en spot). Degeen die van hen houd doet dat uit liefde voor mij en degeen die hen haat doet dat uit haat voor mij. Degeen die hen kwetst heeft mij gekwetst, degeen die mij kwetst ergert Allaah, en degeen die Allaah ergert zal spoedig door Hem bestrafd worden. [Tirmiedhie SAHIH]

Uit deze hadieth blijkt de hoge status die de Metgezellen van de Profeet  bij Allaah hebben. Het zijn zij die in hem geloofden, met hun leven en bezit bijgestaan hebben, naar hem luisterden en gehoorzaamden, handelden volgens zijn Soennah, en het in stand hielden voor latere generaties. Hun generatie was de beste generatie, en zij waren de beste natie die opstonden uit de mensheid. Vandaar, dat éénieder die van de Profeet  houd, houd van zijn Metgezellen en respecteert hen allemaal. Wie er ook maar één van hen haat, haat de Profeet

Overgeleverd door Anas [SAHIH][/SIZE][/FONT]



[FONT=Georgia]

Toon geen affectie oh broeders en zusters voor deze kaffireen, want Allah zegt :

O you who believe! Whoever of you becomes a rebel against his deen, (know that in his place) Allah will bring a people whom He loves and who love Him, humble towards the believers, harsh towards the disbelievers, striving in the way of Allah and not fearing the blame of any blamer. (Suratul Maaidah 5:54)

08-01-2012, 13:19

Citaat door Zoba3le:
Je post een filmpje met onzin als overtuiging?

- Prophet Sulayman had sex with ninety nine women in one night (Na'uzubillah). [Sahih Bukhari Volume 4, Book 52, Number 74]

- Having sex with one's mother and murdering one's father does not decrease one's faith (Na'uzubillah). [Tarikh Baghdad, Volume 13 page 378]

- Masturbation is Halal (Na'uzubillah). [Bada'i al-Fuwa'id of Ibn Qayyim, page 129]

- One is permitted to pay a woman for sex, without the fear of an Islamic punishment Na'uzubillah). [Dur al-Mukhtar, Volume 2, Page 474]

- Muawiya’s (alleged) father Abu Sufiyan performed sex with a prostitute in front of others producing his bastard son Ziyad (Na'uzubillah). [Tareekh Kamil, Volume 3 page 301]

Dus ik kan je ook kaffir gaan noemen (de manier hoe jij denkt) want dat staat in jullie boeken? Dezelfde grapje die jij probeert nu te doen kan ik ook doen om zogenaamd te gaan 'overtuigen'. Maar zo werkt het niet, hoevaak moet ik het nog zeggen!!!!!!!!
En hij [salla allahoe alihi wa salaam] zei ook: “Vrees Allaah, vrees Allaah, betreffende mijn Metgezellen! Neem hen na mijn dood niet als doelwit (van kritiek en spot). Degeen die van hen houd doet dat uit liefde voor mij en degeen die hen haat doet dat uit haat voor mij. Degeen die hen kwetst heeft mij gekwetst, degeen die mij kwetst ergert Allaah, en degeen die Allaah ergert zal spoedig door Hem bestrafd worden. [Tirmiedhie SAHIH]

Uit deze hadieth blijkt de hoge status die de Metgezellen van de Profeet  bij Allaah hebben. Het zijn zij die in hem geloofden, met hun leven en bezit bijgestaan hebben, naar hem luisterden en gehoorzaamden, handelden volgens zijn Soennah, en het in stand hielden voor latere generaties. Hun generatie was de beste generatie, en zij waren de beste natie die opstonden uit de mensheid. Vandaar, dat éénieder die van de Profeet  houd, houd van zijn Metgezellen en respecteert hen allemaal. Wie er ook maar één van hen haat, haat de Profeet

Overgeleverd door Anas [SAHIH][/SIZE][/FONT]



[FONT=Georgia]

Toon geen affectie oh broeders en zusters voor deze kaffireen, want Allah zegt :

O you who believe! Whoever of you becomes a rebel against his deen, (know that in his place) Allah will bring a people whom He loves and who love Him, humble towards the believers, harsh towards the disbelievers, striving in the way of Allah and not fearing the blame of any blamer. (Suratul Maaidah 5:54)
[/FONT][/I]

08-01-2012, 13:29
[video=youtube;vvtP-BlXS2Y]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vvtP-BlXS2Y[/video]


En hij [salla allahoe alihi wa salaam] zei ook: “Vrees Allaah, vrees Allaah, betreffende mijn Metgezellen! Neem hen na mijn dood niet als doelwit (van kritiek en spot). Degeen die van hen houd doet dat uit liefde voor mij en degeen die hen haat doet dat uit haat voor mij. Degeen die hen kwetst heeft mij gekwetst, degeen die mij kwetst ergert Allaah, en degeen die Allaah ergert zal spoedig door Hem bestrafd worden. [Tirmiedhie SAHIH]

Uit deze hadieth blijkt de hoge status die de Metgezellen van de Profeet  bij Allaah hebben. Het zijn zij die in hem geloofden, met hun leven en bezit bijgestaan hebben, naar hem luisterden en gehoorzaamden, handelden volgens zijn Soennah, en het in stand hielden voor latere generaties. Hun generatie was de beste generatie, en zij waren de beste natie die opstonden uit de mensheid. Vandaar, dat éénieder die van de Profeet  houd, houd van zijn Metgezellen en respecteert hen allemaal. Wie er ook maar één van hen haat, haat de Profeet

Overgeleverd door Anas [SAHIH][/SIZE][/FONT]



[FONT=Georgia]

Toon geen affectie oh broeders en zusters voor deze kaffireen, want Allah zegt :

O you who believe! Whoever of you becomes a rebel against his deen, (know that in his place) Allah will bring a people whom He loves and who love Him, humble towards the believers, harsh towards the disbelievers, striving in the way of Allah and not fearing the blame of any blamer. (Suratul Maaidah 5:54)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6