Bekijk volle/desktop versie : Stel..



07-01-2012, 21:50
Je zou één uiterlijk kenmerk en één karaktereigenschap naar eigen wil mogen kiezen bij je partner (to be). Welke zouden dit dan zijn?

07-01-2012, 21:53


Een uiterlijk kenmerk zou ik niet willen veranderen...
Karaktereigenschap; wat praatgrager

07-01-2012, 21:54

Citaat door brittje:
Een uiterlijk kenmerk zou ik niet willen veranderen...
Karaktereigenschap; wat praatgrager
Wat leuk dat hij helemaal jouw ding is qua uiterlijk!

Is hij een beetje aan de rustige kant?

07-01-2012, 21:55
ik ga hem niet vormen, hij moet zich zelf vormen. ik moet accepteren net zoals hij mij zal moeten accepteren met me goede en slechte eigenschapen. mijn lelijke en mooie kanten.

07-01-2012, 21:57



Citaat door 3isawia:
ik ga hem niet vormen, hij moet zich zelf vormen. ik moet accepteren net zoals hij mij zal moeten accepteren met me goede en slechte eigenschapen. mijn lelijke en mooie kanten.
Daar kan ik inkomen. Ik ga er dan ook niet vanuit dat we ooit tot dergelijke 'luxekeuzes' in staat zullen zijn. Ben gewoon benieuwd wat jullie het meest charmeert wat betreft deze fronten.

07-01-2012, 22:01

Citaat door EchteTaker3esht:
Wat leuk dat hij helemaal jouw ding is qua uiterlijk!

Is hij een beetje aan de rustige kant?
Ja aanvankelijk ook niet helemaal hoor ;p

Niet rustig maar wel een man van weinig woorden, soms weet ik echt niet wat er in zijn hoofd omgaat.

Wat zou jij willen veranderen?

07-01-2012, 22:06

Citaat door brittje:
Ja aanvankelijk ook niet helemaal hoor ;p

Niet rustig maar wel een man van weinig woorden, soms weet ik echt niet wat er in zijn hoofd omgaat.

Wat zou jij willen veranderen?
Dat is juist liefde. Dat je van iemand leert houden precies zoals hij is

Veranderen gaat niet. Wat ik zou willen daarentegen is een lang,groot, mannelijk persoon wat de looks betreft. (Moelijk dat ik moet kiezen, er zijn zoveel dingen die ik gruwelijk aantrekkelijk zou kunnen vinden in een man hehe)

Wat het karakter betreft zou ik willen dat hij intelligent is, althans dta hij intelligent overkomt bij mij. (Ook weer zo'n moeilijke maar toch een must geval)

07-01-2012, 22:52
betrouwbaar lief spontaan leuk grappig mannelijk en schattig tegelijk hahah is te veel maar toch

07-01-2012, 23:34

Citaat door EchteTaker3esht:
Dat is juist liefde. Dat je van iemand leert houden precies zoals hij is

Veranderen gaat niet. Wat ik zou willen daarentegen is een lang,groot, mannelijk persoon wat de looks betreft. (Moelijk dat ik moet kiezen, er zijn zoveel dingen die ik gruwelijk aantrekkelijk zou kunnen vinden in een man hehe)

Wat het karakter betreft zou ik willen dat hij intelligent is, althans dta hij intelligent overkomt bij mij. (Ook weer zo'n moeilijke maar toch een must geval)
Dat zijn geen onmogelijke eisen...

09-01-2012, 17:11

Citaat door Goldmember1:
betrouwbaar lief spontaan leuk grappig mannelijk en schattig tegelijk hahah is te veel maar toch
haha een lijstje kan ik ook maken.

09-01-2012, 17:12

Citaat door brittje:
Dat zijn geen onmogelijke eisen...

Klopt maar dat is omdat ik er maar eentje mag kiezen.. Helaas selecteer ik niet uitsluitend op basis van deze twee eisen..