Bekijk volle/desktop versie : Trouble in Paradise! Ex van mn man woont in de buurt



Pagina's : [1] 2 3 4 5

07-01-2012, 13:26
Ik ben heel gelukkig samen met mijn man hebben een leuk huis en zijn van plan om aan kids te beginnen! Alleen ben ik er onlangs achtergekomen dat de EX vriendin van mijn man die vrijgezel is bij ons in de buurt is komen wonen. Echt 3 blokken achter ons ik zie haar regelmatig dus mijn man vast ook wel. Ik heb het er niet met over gehad, maar wil dus niet jaloers overkomen.

Het is een meid die eerder getrouwd is geweest met een ANDERE man en heeft met MIJN man 3jaar samengewoond! Ze is overigens Marokkaanse.

Don't know what to do heb het niet zo met exen

07-01-2012, 13:27


gauw je scheiding aanvragen, want dit gaat indd slecht aflopen


07-01-2012, 13:30

voel jij je nu bedreigd

07-01-2012, 13:31

Citaat door Lostje:
Dat jij met zo een man accepteert die samenheeft gewoond met een marokkaanse zegt al genoeg over jouw eisen.

vrouwen en eisen, gatver

07-01-2012, 13:38



Citaat door Lostje:
Dat jij met zo een man accepteert die samenheeft gewoond met een marokkaanse zegt al genoeg over jouw eisen.
iedereen heeft z.n zondes allah 3fou!

Ik vraag allleen of ik het er met hem over zou moeten hebben.

07-01-2012, 13:39
Dan moet je zo snel mogelijk verhuizen.

07-01-2012, 13:41

Citaat door ghorbiya:
iedereen heeft z.n zondes allah 3fou!

Ik vraag allleen of ik het er met hem over zou moeten hebben.
Ik zou het er niet met hem over hebben, ik zou geen slapende honden wakker maken.

07-01-2012, 13:45
Ik zou het met hem er over hebben. Ik snap best dat je nu wat onzeker wordt.

07-01-2012, 13:46
Topic starter heeft gelijk wat zijn zondes betreft in het verleden dat is tussen Allah en hem!

07-01-2012, 13:47

Citaat door Wareliefde21:
Ik zou het er niet met hem over hebben, ik zou geen slapende honden wakker maken.
Idd je hebt gelijk bedankt voor je normale reactie

07-01-2012, 13:48

Citaat door Madame.k:
Ik zou het met hem er over hebben. Ik snap best dat je nu wat onzeker wordt.



Citaat door Madame.k:
Topic starter heeft gelijk wat zijn zondes betreft in het verleden dat is tussen Allah en hem!
pff Dillema ik ben er in de war door en idd allah ghoufour errahim

07-01-2012, 13:51

Citaat door ghorbiya:
pff Dillema ik ben er in de war door en idd allah ghoufour errahim
Hoe weet je eigenlijk dat dat zijn ex is? Hoe weet jij dat zij daar is komen wonen, kende je haar al? Heeft je man sinds dat zij daar is komen wonen over haar gesproken?

Aan de andere kant, het gaat goed tussen jullie zo..

07-01-2012, 13:56


een ex is een ex en is niet voor niets een ex wat een onzekerheid weer als een man in staat is om rare fratsen uit te halen is daar heus niet een ex voor nodig dusssss

07-01-2012, 13:57

Citaat door Madame.k:
Hoe weet je eigenlijk dat dat zijn ex is? Hoe weet jij dat zij daar is komen wonen, kende je haar al? Heeft je man sinds dat zij daar is komen wonen over haar gesproken?

Aan de andere kant, het gaat goed tussen jullie zo..
We hebben het over ons verleden gehad al voor we gingen trouwen dus daarom weet ik dat het zijn ex en weet wie het is van verhalen hier in amsterdam e.d. Mijn man heeft in ons hele relatie nooit over haar gesproken alleen in het begin toen we net met elkaar waren.

07-01-2012, 14:01

Citaat door ghorbiya:
We hebben het over ons verleden gehad al voor we gingen trouwen dus daarom weet ik dat het zijn ex en weet wie het is van verhalen hier in amsterdam e.d. Mijn man heeft in ons hele relatie nooit over haar gesproken alleen in het begin toen we net met elkaar waren.
Kijk dat is een goed begin. Jouw man is direct met eerlijkheid begonnen. Als hij niet serieus met jou z'n leven wilden delen, dan was hij niet met jou getrouwd! Hij is niets voor niets met jouw getrouwd en niet met haar. Hij zag haar niet als iets serieus anders was hij wel met haar getrouwd. Ik zou het verleden laten zoals het is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5