Bekijk volle/desktop versie : Het gelukkig leven van Safae , tot ze uitgehuwelijkt word.



07-01-2012, 11:49
Hey dames,



ik ga inshAllah een verhaal schrijven over Safae & Soufiane

Tips zijn altijd welkom.



Safae (19)

Safae is een heel gelukkig meisje , Safae kent Soufiane al sinds de basischool(soufiane is ook haar buurjongen ) , en wil niks van hem , helaas gaat haar vader daar verandering in brengen.

Jammer genoeg veranderd het leuke leven van Safae in een hel

Safae is een mooi meisje en heeft 2 Broers , 1 Zus en 1 Broertje.



Ilyasse (22)

Ilyasse is de broer van Safae.

Het is een leuke jongen en houd zich vaak bezig met school.

Hij heeft Groene ogen en lijkt niet op derest van het gezin.



Mohammed (27)

Mohammed is al 27 en getrouwd , hij heeft 2 kinderen ( Lina & Rayane)

Hij is bijna dagelijks bij ons thuis met ze gezin.

Hij heeft een perfect leven en een goede baan.



Samira (20)

Samira mijn lieve zus , is een rustig meisje en zorgt goed voor het gezin

Ze houd zicht net als Ilyasse veel met school bezig.

Samira is lief meisje en ik kan alles bij haar kwijt.



Anis (15)

Anis is de jongste bij ons thuis.

Een lieve en gevoelige jongen, hij is heel behulpzaam en nogal slim.

Hij is vaak te vinden op het pleintje , waar hij voetbalt met de straatjongetjes.





Het was een saaiezondag ochtend , ik had gedouched en ontbeten.

Ik verveelde me kapot , Ik vroeg Samira of ze zin had om mee naar de stad tegaan

Ze vond het goed , maar we moesten om 5 uur thuis zijn omdat dan de buurvrouw langs zou komen

en wij mamalief moesten helpen in de keuken. Ik vroeg Karima of ze met het hele gezin kwam of alleen

Samira antwoorde dat ze met het hele gezin zouden komen , pff daar had ik zo geen zin in



Samira ; Safaeeeee kom snel we moetten echt nu gaan ik wil op tijd terugzijn

Safae ; ik kom al.



Ik pakte me BB en me tas , ik rende naar beneden en zag dat Samira al op me stond te wachten

Samira ; Yallah niet zo sloom doen..



We liepen wat winkeltjes in en uit , ik heb uiteindelijk niks gekocht terwijl Samira 3 zakke vol had.

Me telefoon ging. Ik zag dat het Papa was, ik nam op en hoorde hem al schreeuwen dat we naar huis moesten komen.



Safae ; Samira we moeten naar huis , pa is weer boos

Samira ; Pff we kunnen ook nooit rustig de stad in he



we liepen naar de auto en stapte in , we reden naar huis

Papa zat op de bank

Anis hielp mama in de keuken

Ilyasse was aan het bidden



Papa; waar waren jullie ik zei om 5 uur thuis zijn !

Samira ; Niet zo schreeuwen , het is nog geen eens 5 uur hoor.



Ik liep naar boven en trok wat luchtigs aan.

Ik ging naar beneden en hielp Anis nog even in de keuken.

Mamalief had hoofdpijn dus ging op de bank zitten , we hoorde de bel en Anis ging open doen



Ze kwamen binnen , ik maakte thee , terwijl Samira wat koekjes en chips in een schaal deed.

We liepen de woonkamer in en ik zag die rotkop van Soufiane , pff ik had hier zo geen zin in.

Ik ging naast Samira zitten, ze spraken over mij.

ze vonden me een goed meisje etc en wouden dat ik met Soufiane zou trouwen.

Ik wist niet wat ik hoorde , ik schrok me dood. Ik liep naar boven en ging huilen.

Ik had het gevoel dat mijn vader mij zou uithuwelijken.

Ik hoorde dat Anis huilend naar boven kwam.

Hij ging naast me zitten op bed en zei

Safae je word uitgehuwelijkt hé.

Ik hoop het niet Anis huilde ik.

InshAllah safae.

Pff ik was kapot , we hoorde dat mijn vader ons riep.

Ik veegde mijn tranen en deed wat make up op.

Ik liep samen met Anis naar de woonkamer..

07-01-2012, 14:27


Ik voelde dat iedereen ons aankeek , ik ging zitten naast Samira.
'Vader van Soufiane ;' Safae , Ik wil dat jij de vrouw word van Soufiane , en je vader wil dat ook.
Mijn moeder was aan het huilen.
ik begon ook te huilen.
mijn vader zei ; Ja safae , het moet.
Ik werd boos en liep naar mijn kamer , ik ging op bed liggen en begon te huilen.
Pff waarom moet ik perse met SOUFIANE trouwen ! , hij die ik haat pff. Ik wil dit echt niet.
Ik viel huilend inslaap en werd vanacht rond half 3 wakker. Ik liep naar beneden en ging even wat water drinken.
Ik zag dat Ilyasse nog beneden tv aan het kijken was, ik ging naast hem zitten en het was een tijdje stil.

Ilyasse ; Ik ga je missen..
Ik begon alweer te huilen.
Safae ; ik jou ook , ik wil het echt niet ik haaat soufiane
Ilyasse ; Pff het komt wel goed safae
Safae ; InshAllah , ik ga slapen
Ilyasse ; slaaplekker.

Ik ging naar boven en sliep uit tot een uur of 2 , daarna stond ik op en nam ik een douche.
Ik kleedde me aan en pingde Najat om te vragen of ze meeging naar de stad.
Ze vond het goed , ik kleedde me snel aan en feuhnde me haar nog even snel , deed het in een knot , ik maakte me lichtjes op
pakte me bb en tas en rende naar beneden , ik trok me schoenen aan en vertrok.
Gelukkig Najat was meteen klaar dus konden we meteen gaan.
Ik zag Anis nog op het pleintje die aan het voetballen was.
Ik zag ook dat Soufiane daar stond maar hij zag mij niet gelukkig.
We liepen naar de stad en hadden het leuk totdat..

07-01-2012, 14:27

Citaat door SNICKERS.:
Prachtig begin! Up voor jou meid.
Dankjewel.

07-01-2012, 20:41
Ik ga zo een vervolgje voor jullie schrijven .

07-01-2012, 21:23


Totdat ik Soufiane zag , Ik deed alsof ik hem niet zag en ging gewoon door waar ik mee bezig was , we gingen de H&M in en Najat ging een jurkje passen. Ik keek even rond ik dacht dat Soufiane doorgelopen was maar nee hij stond achter me.

Soufiane; Safae , we moeten praten.
Safae ; Rot op we moetten niks.
Soufiane ; Dan niet , ik zou maar lief zijn als ik jou was , je bent gewaarschuwd.

Ik begreep niet wat hij daarmee bedoelde.. Maar goed ik laat me dag niet verpesten
ik liep gauw weer naar de paskamers waar ik Najat advies gaf , het was een leuk jurkje maar iets te bloot, doe maar niet Najat .
We gingen nog even wat eten en liepen daarna weer naar huis , ik vroeg Najat of ze bij mij wou logeren , ze vond het goed maar alleen als Ilyasse thuis was ( ze was smoorverliefd op hem ) haha tuurlijk gekkerd kom mee gaan we eerst naar jou huis pak je je spullen en dan naar mij huis.
Onderweg naar Najat's huis kwamen we Ilyasse & Kasem ( broer van Najat) tegen , ze vroegen waar we heen gingen en liepen toen weer door , Pff ik was echt moe
We waren eindelijk bij Najat thuis ik groette haar moeder en zusjes , Najat vroeg of ze bij mij mocht logeren en haar moeder vond het goed , we gingen snel naar mijn huis en ik vertelde me moeder dat Najat hier kwam logeren.
We gingen naar boven Najat melde zich aan op msn en we deden muziek op.
We stonden op en gingen even dansen , al gauw werden we geroepen om te eten..
Najat zat tegenover Ilyasse ik zag dat ze steeds oogcontact hadden .
Na het eten ruimde Anis de tafel en keuken op terwijl ik en Najat naar boven gingen.
Ik begon Najat te vertellen over Soufiane en de plannen die er waren , ze vond het verschrikkelijk. Ze was bang dat ze mij kwijt zouraken als vriendin. ik ging naast haar zitten, daar zaten we dan allebij huilend. al gauw stonden we op en gingen beneden een film kyken , iedereen was boven gaan slapen. we hoorde de deur en zagen dat Ilyasse binnen kwam , ik riep hem en vroeg of hij mee wou kijken. ik zag dat hij weer naar Najat keek en ja zei. ik pakte chips koekjes & drinken.. Het was een gezellige avond , ik zei dat ik even naar boven ging om me BB te pakken en zo terug zoukomen
toen ik terug kwam zag ik dat..

08-01-2012, 12:26
Kort vervolgje , ik schrijf straks meer

Ik zag dat Najat en Ilyasse elkaar kustte , dus ik schrok en begon te lachen , ze merkte dat ik ze had gezien en gingen naast elkaar zitten , ik zag dat Najat heeel verlegen deed.

Ilyasse ; wat lach je nou , ze is mijn vrouwtje ben je jaloers nigh
Safae ; hahaha neeejoh , ewa wat leuk zijn jullie eindelijk een stelletje na al die tijd
Najat ; hahah ja :$.
Safae ; Haha yess ! Maar ik begin moe te worden , slaap je bij mij of ilyasse , grapte ik .
Najat sloeg my en zei yallah kom snel ik ben ook moee
Ilyasse ; Slaaplekker liefje
en gaf Najat een kuss , jij ook schat antwoorde najat
we gingen naar boven en hadden het nog even over Ilyasse.
Rond een uur of 3 vielen we inslaap.

08-01-2012, 13:14
de volgende morgen was Najat al wakker gepingd door Ilyasse , ze zouden vandaag samen de stad ingaan , ik werd pas wakker toen ze al wegwaren , ik liep naar beneden en ging ontbijten Papa en Mama zouden naar Opa en Oma gaan , Anis zou naar Belgie gaan met me oom en neef. Samira was naar het ziekenhuis gegaan omdat de vrouw van Mohammed ( Yasmin ) een operatie had gehad aan haar amandelen. Ik was dus alleen thuis , ik ruimde alles op en nam een lekkere douche.. Toen ik klaar was hoorde ik dat Najat & Ilyasse thuis waren , ik liet ze even alleen.
ik was aangekleed en ging naar Souhaila toe , ze was alleen thuis.
we keken een film , Najat pingde me dat ze naar huis ging
Souhaila dr broer kwam thuis dus ik ging ook maar weg.
Toen ik thuis was waren alleen Ilyasse & Soufiane er
ik ging naar me kamer en melde me aan op msn ,
ik lag heerlijk in me bed met me laptop en viel later inslaap.

Ik werd rond een uur of 4 wakker , ik was zo suff ik ging eten en weer naar boven ik keek nog even een film
en zette me kleren klaar voor morgen, ik ging in me bed liggen en pingde nog even met Souhaila en Najat
Daarna viel ik inslaap.

08-01-2012, 13:21
Ik plaats straks een wat langer vervolgje .

08-01-2012, 15:10
Pff ik werd wakker met een shit-het-is-maandag- gevoel
Ik had zo geen zin in school , over twee weken haddden we toets werken dus ik ga volgende week echt beginnen met leren
ik pingde Souhaila om te vragen of ze op me zou wachten bij station , ze vond het goed.
ik nam snel een douche en kleedde me aan , ik kon niet wachten over 2 maanden was het eindelijk zomervakantie.
Papa had ons beloofd dat we dit jaar wel naar Marokko zouden gaan. ik verheugde me er echt op en had al wat zomerspulletjes gekocht , ik deed wat make up op en deed wat schrifte en boeken in me tas , deed snel me schoenen aan , me haar zat helemaal in de war dus ik deed het maar vast , ik pakte snel de bus naar station zodat ik op tijd zoukomen
Ik zag Souhaila daar al staan , onze trein was er dus we gingen meteen weg.
Aangekomen op school stonden Soufiane en ze vrienden buiten bij het hekje , ik en Souhaila liepen door
ik hoorde Soufiane tegen Appie zeggen ; zei word mijn vrouwtje , over 2 weken heb ik afspraak gaan we hand vragen en het over de bruiloft hebben. Ik deed alsof ik het niet hoorde en liep door , we gingen helemaal naar boven want daar hadden we les
ik zat naast Souhaila en Soufiane zat vooraan , helemaal alleen.
Ik spraknogal veel met Souhaila over dingen die niet met school te maken hadden , de docent merkte dat en zei dat ik vooraan moest gaan zitten naast Soufiane , ik zei dat ik stil zou zijn maar nee ik moest wel
ik ging zitten met me rug naar Soufiane toe , Me BB lag in me tas zonder dat ik het wist pakte Soufian me BB
en verwijderde alle jongens en voegde zichzelf toe , ik merkte het pas in de pauze ik verwijderde hem maar hij bleef me maar toevoegen ik accepteerde hem maar reageerde niet op ze pings.
We waren uit , het was een kort dagje dus ik ging naar de bieb en ging daar even leren , thuis kon ik toch nooit leren ik werd altijd afgeleid , ik leerde nog ff wat en wou toen naar huis gaan. Weer kwam ik Soufiane tegen hij was dit keer alleen , ik liep naar huis terwijl hij een heel verhaal vertelde over dat ik zijn vrouwtje zou worden etc.
ik negeerde hem en begon steeds sneller te lopen.
toen ik thuis was kleedde ik me om en ging naar de keuken
ik vertelde mijn moeder dat ik het echt niet wou om met Soufiane te trouwen.
Me moeder zei ..

08-01-2012, 15:33
Uupppaaaaa gaaa snell verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerr!!!!

08-01-2012, 16:39
Safae , het moet . Je weet hoe eigenwijs je vader is , als je vader iets wil moet het ook gebeuren , ik weet zeker zodra jullie getrouwd zijn dat jullie gelukkig zijn , Haat veranderd vaak in liefde. Maar Papa heeft gezegd dat we niet meer naar Marokko gaan deze zomervakantie. Volgende week komt Soufiane je hand vragen en in de zomer geven we een bruiloft.

Ik begon te huilen en schreeuwde dat ik het niet wou , mijn vader kwam binnen en zei

Vader ; mishemyoeghien ?
Safae ; we gaan naar Marokko en ik trouw niet met Soufiane !
Vader ; niet schreeuwen ! ik ben de baas en jij luistert naar mij heb je me begrepen?
Safae ; Je verpest me hele leven rot op ik haat je !

Me vader gaf me een harde klappen en ook tegen me hoofd aan , ik werd even duizelig en rende naar boven, ik wist niet wat ik moest doen , Niemand was thuis ik wou dat Ilyasse of Samira en waren dan kon ik met 1 van hun praten ik nam een douche , ik voelde dat ik allemaal blauwe plekken zou krijgen , ik kon dit niet meer.. het liefst was ik nu niet op deze wereld. Derest van de avond ben ik niet naar beneden geweest en heb niks gegeten ik lag de hele dag huilend in bed. Niemand wist hoe ik me voelde..

08-01-2012, 18:10
Ik werd de volgende morgen al vroeg wakker , ik had me ziekgemeld en pingde Souhaila dat ze niet op me hoefde te wachten ik zou toch niet naar school gaan , maar ik had ook geen zin om de hele dag thuis te zitten , me vader hoefde vandaag niet te werken. ik besloot een lekker warme douche te nemen ik kleedde me uit in de badkamer en had echt overal pijn ..
Ik schrok ervan , ik had nog nooit zoveel blauwe plekken gehad ,Ik haatte mijn leven , ik ging douchen het deed echt pijn als het water erover heen glee , ik maakte er dus een korte douche van en kleedde me weer aan het was niet zokoud buiten ik deed me haar in een knot en liep de deur uit zonder wat te zeggen , ik ging naar het parkje en ging daar op een bankje zitten. Ik zag Samira ik deed alsof ik haar niet zag en keek snel in me BB ik hoopte dat ze mij niet gezien had , maar nee ze heeft me gezien ze kwam naar me toe en vroeg wat er was en waarom ik niet op school was , ik vertelde haar het verhaal en ze werd boos .. Ze trok me mee naar huis , Samira is een rustig meisje ze heeft respect voor haar ouders ze kan niet tegen ze schreeuwen , ze nam me mee naar boven en zei laat me die blauwe plekken zien , ik liet het haar zien en ze begon te huilen ze vond het echt niet normaal , ze zou graag met me willen praten maar ze moest naar het ziekenhuis zodat Mohammed naar huis kon ze wisselde elkaar af. ik lag de hele dag in me bed , ik msnde met wat mensen en keek een aantal films , ik had geen honger dus ging ook niet naar beneden , niemand die zich afvroeg waar ik was , Lekkere ouders heb ik zeg..
Ik was zo suff en moe ik had nergens zin meer in ik had bijna alle films al gezien en besloot maar te gaan slapen .. ik kon toch niks anders doen.
Souhaila pingde me nog maar ik reageerde niet , ik dacht aan najat die mij in de steek had gelaten , we waren al zolang beste vrienden maar nu heeft ze alleen nog maar tijd voor Ilyasse , als ze me pingt pingt ze me om te vragen waar hij is
Jammer dit , ik krijg steeds vaker de gedachtes ; Wrm ben ik op deze wereld., ik kan dit niet meer.. gelukkig viel ik al snel inslaap.

31-01-2012, 21:05


nieuwe fan meld zich aan meid ga snel verder ben er helemaal verslaafd aan

01-02-2012, 08:46
upppppppppppppppppppppp uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupp
ik wil een big vervolg