Bekijk volle/desktop versie : Scheikunde en Wiskunde B HELP



07-01-2012, 01:06
Heey k wil graag die tentame doen van Scheikunde en Wiskunde B op VWO niveau voor een toelating van een opleiding.

Ik heb dus een vraag welke leerboeken kan k gebruiken voor mijn zelfstudie.

Heeft er iemand ervaring mee??

07-01-2012, 01:33


Het boek ''Samengevat'. Daarin word alles wel overzichtelijk en duidelijk verteld. Maar kan moeilijk zijn voor als je de theorie en/of de praktijk ervan nog niet heb gehad. Want het wordt niet uitgebreid verteld. Je kan wel oefententamens maken op havovwo.nl incl. antwoorden.

Allahi 3awnek insha'allah, succes!

07-01-2012, 01:51
Heee dankjwel mops!! Maar zijn er ook losse boeken.. Zeg ma niet samengevat uitgebreid

07-01-2012, 02:10
k zou uit losse boeken leren hoor.. zelfs toen ik de stof had gekregen begreep ik niet veel van die samengevat (zal wel aan mij liggen)

vraag gwn aan de eerste beste persoon die je kent op vwo welke methodes ze gebruiken en als ie niet soussie is leen zijn/haar boeken

07-01-2012, 02:11


Jaa s ook een optiee haha tnx nu nog iemand vinden!!

07-01-2012, 02:13
dr zullen er hier wel genoeg zijn denk ik alleen niet rond dit tijdstip :P

allez zied naar bedje toe en morgen weer uppen

07-01-2012, 02:25
Haha s goed!! Bedankt!

07-01-2012, 20:20
Ik had Moderne Wiskunde en Chemie Overal. Ik weet niet waar je woont? Maar in de grote steden heb je die boeken ook in de openbare bieb. Mocht je geen pas hebben, maaak er een aan. Het scheelt je zo een hoop kosten en je hebt ook meteen een plek om te studeren.
Als je inhoudelijk vragen hebt.. PM my

07-01-2012, 20:30
Voor wiskunde B zou ik je getal en ruimte aanraden, deze methode is uitermate geschikt voor zelfstudie. Moderne wiskunde wat minder. Scheikunde weet ik niet.

07-01-2012, 20:46

Citaat door hounaidatje:
Voor wiskunde B zou ik je getal en ruimte aanraden, deze methode is uitermate geschikt voor zelfstudie. Moderne wiskunde wat minder. Scheikunde weet ik niet.
Ja, getal en ruimte is echt goed.

07-04-2012, 11:47

Citaat door Gizoh18:
k zou uit losse boeken leren hoor.. zelfs toen ik de stof had gekregen begreep ik niet veel van die samengevat (zal wel aan mij liggen)

vraag gwn aan de eerste beste persoon die je kent op vwo welke methodes ze gebruiken en als ie niet soussie is leen zijn/haar boeken


ligt niet aan je,
samengevat werkt met lettertjes terwijl jullie les krijgen met voorbeelden.
ik praat over wiskunde, de reste weet ik het niet.

07-04-2012, 20:24
Ik heb Getal & Ruimte wisk B en Chemie.

Getal & Ruimte is een aanrader.

Oh, beste oude topic. xD

07-04-2012, 22:53



Citaat door Algebra:
ligt niet aan je,
samengevat werkt met lettertjes terwijl jullie les krijgen met voorbeelden.
ik praat over wiskunde, de reste weet ik het niet.
we kregen les met lettertjes hoor.. t lag dus wel aan mij, dankjewel voor de bevestiging