Bekijk volle/desktop versie : Oppas



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-01-2012, 20:16
Salam dames. Mijn schoonmoeder past sinds een paar dagen op mijn baby..het is 3 dagen in de week en van 8 tot 3 ...hoeveel zou jij aan je schoobmoeder geven maandelijks??

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

06-01-2012, 20:17


Mijn SM zou het een belediging vinden mocht ik haar geld geven

Je kunt een mens op zoveel andere manieren bedanken

06-01-2012, 20:23
Aan een kdv betaal je tegenwoordig als 2werkende ouders een hoop geld. Ik zou haar geven wat je kunt missen,een aardigheidje om er wat leuks mee te kopen. Jij bent ook pas bevallen toch, zal wel even wennen zijn voor je. Om te gaan werken en je zoontje achter te laten. Ik zit nu al te denken hoe ik het zal doen, moet binnenkort ook werken. En weet niet of ik mijn zoontje achter kan laten.

06-01-2012, 20:24

Citaat door sannaaa:
Aan een kdv betaal je tegenwoordig als 2werkende ouders een hoop geld. Ik zou haar geven wat je kunt missen,een aardigheidje om er wat leuks mee te kopen. Jij bent ook pas bevallen toch, zal wel even wennen zijn voor je. Om te gaan werken en je zoontje achter te laten. Ik zit nu al te denken hoe ik het zal doen, moet binnenkort ook werken. En weet niet of ik mijn zoontje achter kan laten.
Ik kan het in ieder geval nog steeds niet

06-01-2012, 20:25


Dus ik ga.om.geld te verdienen en zij mag op mijn kind passen voor niks? Hmm.. Een beetje raar toch

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

06-01-2012, 20:27

Citaat door Fabalous_F:
Dus ik ga.om.geld te verdienen en zij mag op mijn kind passen voor niks? Hmm.. Een beetje raar toch

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Je moet zelf zien wat voor SM je hebt lieverd..
Iedereen is anders

06-01-2012, 20:28
Als je haar een beetje kent en weet wat ze graag wilt zou ik daarop spelen. Tuurlijk is een "salaris" geven heel netjes, maar er zijn mensen die het als een belediging zien, dan zegt ze" ana machi gedama djalek" of zoiets je weet t niet


Je kunt ook in vorm van een gift , bedanken: Stel ze wil rijbewijs halen bijvoorbeeld dan zou ik haar een pakket doen ofso, wallah ik weet t niet maar k probeer mee te denken


Vraag het je man gewoon?>

06-01-2012, 20:29
Ik vind dat jou man dat moet regelen met zijn moeder.

06-01-2012, 20:29
Ja maar ben bang dat ik haar te weinig ga geven straks dus ik weet niet...ja het is echt zwaar werken en een baby maar goed heb geen zin om elke keer mijn handje op te houden bij mijn.man

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

06-01-2012, 20:32

Citaat door Fabalous_F:
Dus ik ga.om.geld te verdienen en zij mag op mijn kind passen voor niks? Hmm.. Een beetje raar toch

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
hey meid ik heb ooit ergens gehoor dat het qua islamitisch oogpunt niet goed is om geld te geven je ouders of schoonouders om op het kind te passen omdat het eigenlijk ook hun kind is , jij wordt ook niet betaald om je eigen kind op te voeden.dat doe je voorwaardelijk en zo zouden jou ouder of schoonouders dat ook moeten doen.giften als cadeautjes mag dan weer wel
maar Allahoualam of dat waar is en ik heb er ook geen daliel voor misschien dat er een ander dames zijn op het forum die er meer van weten .

ghair inshalah

06-01-2012, 20:33
Ik vind 200 euro een mooi bedrag en af en toe een leuk cadeau. Sommigen vinden het raar, ik vind het raar dat jij geld gaat verdienen over de rug van je ouders/schoonouders, een baby babysitten is niet niks en zeker niet voor die oudjes, dus het minste wat je dan kunt doen is ze financieel een beetje ontlasten lijkt mij.

06-01-2012, 20:35

Citaat door Yasmina_b:
Ik kan het in ieder geval nog steeds niet
Ik ken het meid, Ik moet 28februari werken en weet echt niet of ik ga werken. Het idee al om mijn kleine mannetje heel de dag niet te zien.

06-01-2012, 20:37


Ga een keer met haar de stad in, kan je een dagje voor haar gaan shoppen. Dus niet echt geld in haar handen tellen, maar op zo'n subtiele wijze geven zeg maar. Of vraag wat ze nodig heeft, of je iets voor haar zou kunnen kopen/halen? Tijdens je vakantie, wanneer jij dus niet hoeft te werken, kan je haar ticket richting Marokko betalen misschien..?

Goed van je dat je er aan denkt, niet iedereen doet dit

06-01-2012, 20:42

Citaat door FATIMAZOHRA85:
hey meid ik heb ooit ergens gehoor dat het qua islamitisch oogpunt niet goed is om geld te geven je ouders of schoonouders om op het kind te passen omdat het eigenlijk ook hun kind is , jij wordt ook niet betaald om je eigen kind op te voeden.dat doe je voorwaardelijk en zo zouden jou ouder of schoonouders dat ook moeten doen.giften als cadeautjes mag dan weer wel
maar Allahoualam of dat waar is en ik heb er ook geen daliel voor misschien dat er een ander dames zijn op het forum die er meer van weten .

ghair inshalah
Ik ben het hier helemaal mee eens

06-01-2012, 20:43

Citaat door Fabalous_F:
Ja maar ben bang dat ik haar te weinig ga geven straks dus ik weet niet...ja het is echt zwaar werken en een baby maar goed heb geen zin om elke keer mijn handje op te houden bij mijn.man

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Ik vind het netjes van je dat je het wil doen. Ik zou geven wat je kan missen. Bespreek het met je man en als je 100-, kan missen dasn 100 als je 50 kan missen dan 50 en meer kan ook. Breng het wel over bij haar als dat het gewoon een kleinigheidje is voor haar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5