Bekijk volle/desktop versie : HCG/Pregnyl/Ovitrelle gezocht, kan iemand mij helpen??!!



05-01-2012, 10:37
Salaam aleikom,

Is er iemand die thuis misschien nog pregnyl of ovitrelle heeft liggen?? Ik probeer al een tijdje zwanger te worden maar we komen elke maand weer voor een teleurstelling te staan. Dus misschien dat iemand het gebruikt en het aan mij door kan verkopen?? Mijn arts wilt het (nog) niet voorschrijven, maar ik wil echt niet meer langer wachten.

gr,

Sanae

05-01-2012, 20:08


salaam meid,

Met de wil van Allah swt wordt je insa'Allah zwanger. Maar ik denk wel dat het beter is om te gaan onderzoeken hoe het komt dat je nog niet zwanger bent geworden. Zomaar medicijnen gebruiken kan nooit goed zijn en als je niet weet waar het aan ligt, zal het ook niet helpen.

Insa'Allah zal je verblijdt worden.

05-01-2012, 21:41
He meis,

Zelf was ik ook niet in no time zwanger, dus ik begrijp jouw ongeduld.
Maar wanhoop niet lieverd, Allah is groot. Insha'Allah zal jij snel verblijdt worden met een prachtig, gezond kindje!

Als advies wil ik jou hierbij geven, dat je niet zomaar iets moet gaan gebruiken. Zorg er idd voor dat de oorzaak onderzocht wordt en dat je weet waar het aan ligt.Daarnaast worden die medicijnen altijd onder toezicht toegediend, ik ben bedoel hiermee dat er controles worden gedaan etc om te kijken wat de werking is van die middelen en hoe het aanslaat. Dat verschilt namelijk per persoon.

06-01-2012, 21:42
Als je 1 van die medicijnen/hormonen gaat gebruiken moet je haast elke dag voor controle naar de arts. Ik zou dus niet zomaar wat gaan gebruiken

09-01-2012, 09:34


Zou ik niet doen meid, deze middelen zijn iet voor niets alleen op voorschrijven van een dokter te verkrijgen.
Als je deze middelen zonder controle/advies neemt, ben je straks nog verder van huis!
Geduld is een schone zaak, veel sabr & iman hebben. Ik ben zelf ook 2 maanden bezig (is nog niet zo lang) maar ik denk dat iedereen die probeert het liefst gelijk zwanger wil worden. Bij mijn zus duurde het 9 maanden eer ze zwanger was en zij heeft ook nog eens overgewicht.

Insh'Allah zal je snel verblijd worden maar gebruik je gezonde verstand. Ook dit is een test van Allah svt.

13-01-2012, 01:13
Inchallah komt het goed, sbar toegewenst.. inchallah zal allah jou kindjes schenken!!

13-01-2012, 09:21
Hoi meid, ik begrijp jouw wanhoop maar doe het niet! Je weet niet hoe die medicijnen bij jou gaan uitpakken. IK had een keer 5 eicellen na het prikken. Het is dan een te groot risico voor jou om zwanger te raken. Doe het niet!