Bekijk volle/desktop versie : Heeft iemand dit ook meegemaakt?



04-01-2012, 15:55
Waarom zou een man geen intimiteit willen met zijn vrouw?
En hoe lang kan een man zonder intimiteit?

Ik weet dat het per persoon verschilt, maar ik wil toch antwoord.

Ik denk aan alles, dat hij een ander heeft. Of hij is homo.

Wij zijn al 10 jaar getrouwd, we hebben vaker dit soort periodes gehad.
Elke keer zegt hij dat het niet met mij te maken heeft maar dat het aan hem ligt.
MIsschien is hij wel homo?

04-01-2012, 16:00


alles kan...
er zijn in NL veel getrouwde marokkaanse mannen die zo nu en dan zich begeven in de homoseksualiteit.
Ik werk bij een bureau over maatschappelijke vraagstukken. We hebben echt veel te maken met mannen (veelal tussen de 25 en 45jaar) die een dubbelleven leiden. Allerlei organisaties die namens deze mannen bijv subsidies aanvragen voor homo feesten e.d. je hebt zelfs een marokkaanse homobar.. en 80% van de homo's zijn in hun omgeving een hetero en ze hebben zelfs een gezin.. niemand die ook maar iets door heeft.. maar ondertussen ....

04-01-2012, 16:04
sorry, ik wil je niet achterdochtig maken.. maar ik zie dat jijzelf dat vermoeden ook hebt..

04-01-2012, 17:59
Wat moet ik nou doen, wel er over praten of niet? Ik ben er nog niet over uit.
Ik zal hem niet beschuldigen als hij homo is, want hij kan er niks aan doen dat hij die gevoelens heeft.
Ik heb recht om te weten wat hij denkt of voelt. Ik heb geen zin meer om ruzie te maken, ik ben er ook te moe voor.
Hij is goed voor mijn zoontje en voor mij. Hij helpt thuis met alles, de boodschappen , opruimen de was enz..
Soms denk ik dat hij dit allemaal doet omdat hij zich schuldig voelt.. Hij wil ook wel graag helpen, maar alsof hij iets goed te maken heeft.

Geef je mening maar, dan kijk ik wat er mee ga doen.

04-01-2012, 18:01


Meid, niet meteen van uit gaan dat hij homo is.

Wat is vaak? En wat is weinig?

Mannen kunnen door psychische problemen of andere problemen ook geen zin hebben in sex.

Hoe vaak doen jullie het? En neem jij ook wel eens het initiatief?

Ga niet meteen van het ergste uit.
Probeer ook met hem er over te praten...

04-01-2012, 18:08
jahh wat bedoel je ermee hoe lang is zo een periode maanden niet 1 keer per half jaar ???