Bekijk volle/desktop versie : Wat zou je doen, wat zou je zeggen?



04-01-2012, 02:28
Ik wil mijn gedachte even kwijt..

Ik merk op dat veel jongens en meisjes hun moeder kwijt raken.
Of ze nou aan natuurlijke dood zijn overleden of helemaal niet, ze zijn hoe dan ook hun moeder kwijt.

Dan denk ik.. Alhamdoelillah, ik heb mijn moeder nog. Want stel dat ze er niet meer zou zijn?
Mijn moeder die altijd vraagt om niet teveel met mijn telefoon bezig te zijn...
Mijn moeder die ik altijd in de keuken zie staan als ik het huis binnen kom..
Mijn moeder waar ik veel mee praat savonds, over wat zij en ik allemaal hebben meegemaakt..
Mijn moeder die mij altijd ongerust opbelt als ik even wat later buiten ben dan normaal..
Mijn moeder die mij altijd het goede advies geeft, omdat zij jou het beste gunt..

Dan denk ik, nee dit wil ik nog lang blijven meemaken!
Maar wie zegt dat zij er volgende week nog hier zal zijn.. Tuurlijk, insha Allah nog heel lang en insha Allah wordt ze oud en zal ze haar kleinkinderen nog kennen.. Maar wie weet dat? Alleen onze grote Heer!

Bij die gedachte.. Dan denk je, ik wil nergens spijt hebben. Ik wil haar gelukkig zien. Ik wil haar vaker knuffelen, vaker een zoen op dr voorhoofd geven, haar elke dag vertellen dat zij de beste moeder is!

Wat zou jij doen? Wat zou jij zeggen?


Nu zeg ik alvast: alhamdoelillah, ze is er nog en ik wil haar laten weten dat zij de beste moeder is op aarde!!

04-01-2012, 02:29


En je papa?

04-01-2012, 02:32
Ook! Precies hetzelfde.. Zowel papa als mama
Maar het gevoel bij je moeder, is toch net wat anders.

04-01-2012, 02:34

Citaat door LaFemme_A:
Ook! Precies hetzelfde.. Zowel papa als mama
Maar het gevoel bij je moeder, is toch net wat anders.
Ja, ik zou zeggen leg ze in de watten en koester alle momenten die je met ze hebt.

04-01-2012, 03:01



Citaat door hallallove:
Ooh ja en daddy sowieso ook.
Arme pappa's, worden door iedereen vergeten...

04-01-2012, 03:03

Citaat door hallallove:
Ooh ja en daddy sowieso ook.
Arme pappa's, worden door iedereen vergeten...

04-01-2012, 03:07

Citaat door tanjouwie:
Arme pappa's, worden door iedereen vergeten...

04-01-2012, 03:12

Citaat door LaFemme_A:
Ik wil mijn gedachte even kwijt..

Ik merk op dat veel jongens en meisjes hun moeder kwijt raken.
Of ze nou aan natuurlijke dood zijn overleden of helemaal niet, ze zijn hoe dan ook hun moeder kwijt.

Dan denk ik.. Alhamdoelillah, ik heb mijn moeder nog. Want stel dat ze er niet meer zou zijn?
Mijn moeder die altijd vraagt om niet teveel met mijn telefoon bezig te zijn...
Mijn moeder die ik altijd in de keuken zie staan als ik het huis binnen kom..
Mijn moeder waar ik veel mee praat savonds, over wat zij en ik allemaal hebben meegemaakt..
Mijn moeder die mij altijd ongerust opbelt als ik even wat later buiten ben dan normaal..
Mijn moeder die mij altijd het goede advies geeft, omdat zij jou het beste gunt..

Dan denk ik, nee dit wil ik nog lang blijven meemaken!
Maar wie zegt dat zij er volgende week nog hier zal zijn.. Tuurlijk, insha Allah nog heel lang en insha Allah wordt ze oud en zal ze haar kleinkinderen nog kennen.. Maar wie weet dat? Alleen onze grote Heer!

Bij die gedachte.. Dan denk je, ik wil nergens spijt hebben. Ik wil haar gelukkig zien. Ik wil haar vaker knuffelen, vaker een zoen op dr voorhoofd geven, haar elke dag vertellen dat zij de beste moeder is!

Wat zou jij doen? Wat zou jij zeggen?


Nu zeg ik alvast: alhamdoelillah, ze is er nog en ik wil haar laten weten dat zij de beste moeder is op aarde!!
Ik sluit me hier helemaal bij aan.. Je moeder is alles voor je, de persoon waar je alles aan kan toevertrouwen, de vrouw bij wie je kunt uithuilen en die altijd zal luisteren en je oprecht advies zal geven dat uit haar hart komt, omdat ze haar kind altijd wilt zien lachen, want dan zal zij ook lachen.. de vrouw die dag en nacht voor je klaar staat.

Ik leef echt met de mensen mee, die deze belangrijke persoon niet meer naast zich hebben. Moge Allah sub7anwata3ala die mensen heel veel sbar geven.

04-01-2012, 03:38
Mijn moeder blijft nummero 1

04-01-2012, 07:54
Ma7iba un welidien.

De gedachte alleen al.

04-01-2012, 08:16
Je kan je van alles gaan voorstellen over hoe het zou voelen etc. Maar zoiets is haast niet voor te stellen.
Wees goed voor je ouders zolang ze er nog zijn. Zorg dat je nooit spijt krijgt eventuele wangedrag tegen je ouders.

04-01-2012, 08:36
Ik zou egt door draaien.
Ik kan ook niet een van me ouders op #1 zetten. Ze zijjn beide liefste mooiste zorgzaamste personen die ik ooit heb gezien.

04-01-2012, 11:37


Al7amdoelillah dat we ze beide nog hebben!

Je ziet laatste tijd dat meisjes en jongens hun moeder gewoon op straat voorschut zetten, ze schelden hun moeder uit, gooien een grote zucht naar hun als ze wat vragen, grote mond..
Dan denk ik, als jij eens weet waar je mee bezig bent!

04-01-2012, 13:25
Ik moet er niet aan denken om mijn lieve moeder te verliezen.