Bekijk volle/desktop versie : Zeg meer wat je denkt.....



03-01-2012, 13:49
Da's een van mijn motto's voor 2012. Gewoon meer zeggen wat ik denk, ipv een blad voor de mond nemen uit tja, wat is het? angst om anderen misschien voor het hoofd te stoten of tegen zere schenen te schoppen.
Kortom het hart meer te laten spreken en het niet meer zo vaak te laten beteugelen....
Een andere motto is om het leven te leven en niet geleefd worden....


Wat zijn jullie motto's voor dit jaar?

03-01-2012, 13:54


Mijn voornemen is; eerst denken voor ik wat zeg.
En niet alles zeggen wat ik denk.

03-01-2012, 13:55

Citaat door niesj:
Mijn voornemen is; eerst denken voor ik wat zeg.
En niet alles zeggen wat ik denk.
da's dan precies het omgekeerde.

Beschouw je jezelf teveel als een flapuit?

03-01-2012, 13:56

Citaat door niesj:
Mijn voornemen is; eerst denken voor ik wat zeg.
En niet alles zeggen wat ik denk.
Die van mij ook ik zeg soms te snel iets waardoor ik mensen echt kan kwetsen.

03-01-2012, 13:57



Citaat door niesj:
Mijn voornemen is; eerst denken voor ik wat zeg.
En niet alles zeggen wat ik denk.
Hahahah dat wilde ik ook zeggen, omgekeerde van maaltje. Niet altijd zeggen wat ik denk en eerst rustig nadenken en vaker mijn woorden inslikken, hoewel ik daar al mee begonnen ben afgelopen jaar.

03-01-2012, 13:58

Citaat door nadiak:
Hahahah dat wilde ik ook zeggen, omgekeerde van maaltje. Niet altijd zeggen wat ik denk en eerst rustig nadenken en vaker mijn woorden inslikken, hoewel ik daar al mee begonnen ben afgelopen jaar.
jij ook al? je bent al nr 3 in deze topic

03-01-2012, 14:07

Citaat door maaltje:
jij ook al? je bent al nr 3 in deze topic
ja haha, ik ben niet zozeer een flapuit. Ik zeg wel wat ik denk en dat wordt soms niet gewaardeerd. En als iemand iets gemeens zegt of zo heb ik altijd wel een woordje klaar, maar ik heb nu besloten dat ze het niet waard zijn dat ik mij ga verlagen tot hen niveau. Dus geef ze liever een blik of negeer het compleet. EN ik moet zeggen dat het goed werkt(doe het al een paar maanden), maar mensen druipen af zeker omdat ze merken dat het me niets doet dan is het voor hen ook niet veel meer aan.

03-01-2012, 14:11

Citaat door nadiak:
ja haha, ik ben niet zozeer een flapuit. Ik zeg wel wat ik denk en dat wordt soms niet gewaardeerd. En als iemand iets gemeens zegt of zo heb ik altijd wel een woordje klaar, maar ik heb nu besloten dat ze het niet waard zijn dat ik mij ga verlagen tot hen niveau. Dus geef ze liever een blik of negeer het compleet. EN ik moet zeggen dat het goed werkt(doe het al een paar maanden), maar mensen druipen af zeker omdat ze merken dat het me niets doet dan is het voor hen ook niet veel meer aan.
SOms is het het idd niet waard om ergens tegen in te gaan, je schiet er dan niks mee op en een blik is soms veel meer zeggend dan woorden

Klopt als je er niet in mee gaat, dan druipen sommigen al heel gauw af, want de lol is er dan gewoon af voor ze.

03-01-2012, 14:38

Citaat door niesj:
Mijn voornemen is; eerst denken voor ik wat zeg.
En niet alles zeggen wat ik denk.
Ik ook