Bekijk volle/desktop versie : Hoe ver kan een man gaan in zijn eisen



Pagina's : [1] 2 3

02-01-2012, 22:36
Bij welke eis zou je denken, Safie de maat is vol? Alleen naar je ouders wanner hij het wilt? Niet mogen werken? Niet alleen naar buiten? En etc. Bij welke eis zou je denken safie vanaf hier niet veder.

02-01-2012, 22:39


Als een man eisen begint te stellen!

02-01-2012, 22:39
Verbod op het bezoeken van familie. Alles wat verder niet strookt met de Islaam.

02-01-2012, 22:39
Ik doe niet aan eisen. Aan geen énkele eis.

02-01-2012, 22:39



Citaat door miss_recht:
Als een man eisen begint te stellen!
Precies.

02-01-2012, 22:40
Haha eigenlijk alles wat je hierboven noemt Dan kan hij me net zogoed aan een ketting leggen
Wie is hij om mij dingen te verbieden die bij wijze van mijn vader me nooit verboden heeft

02-01-2012, 22:43
Ik neem aan dat dit gaat over wat er voor een huwelijk besproken wordt? Dan hebben toch zowel de man als de vrouw eisen. Zo gek is het niet hoor.

02-01-2012, 22:43
idd geen enkele eis. de mannen van tegenwoordig maken misbruik van hun eisen namelijk. Een vrouw behandel je niet met eisen maar behandel je met respect en vertrouwen.

Niet naar familie gaan alleen als meneer het wil is de domste eis ooit. Als een man een beetje respect had voor zijn vrouw had hij dit niet eens durven denken laat staan heel onschaamtelijk gaan zitten eisen. tenzij die familie uberslecht is, maar goed dat is dan ook weer een ander verhaal.

Hij kan wel dingen brengen zoals van, ik wil liever niet dat je dit doet, OMDAT............ op een manier dat hij laat zien dat hij wil dat zijn vrouw hem begrijpt en zonder dat het dwingend overkomt of boers of bot of gemeen ,,,, en niet alleen dingen gaan zitten eisen zonder opgaaf van reden zonder niks, gewoon als een botte boer. eisen om het eisen, gewoon om als de baas over te komen. Dit soort eisende losers kunnen beter nooit trouwen.

02-01-2012, 22:44

Citaat door Zumira:
Ik neem aan dat dit gaat over wat er voor een huwelijk besproken wordt? Dan hebben toch zowel de man als de vrouw eisen. Zo gek is het niet hoor.
Een ieder levert wat in in een huwelijk. Het is geven en nemen. Maar eisen? Nee absoluut niet!

02-01-2012, 22:45

Citaat door Zumira:
Verbod op het bezoeken van familie. Alles wat verder niet strookt met de Islaam.
Even off topic, ik wil dat armpje en handje incl olijfjes opeten! Tbarke'Allah!

02-01-2012, 22:47

Citaat door ExPrinses:
Even off topic, ik wil dat armpje en handje incl olijfjes opeten! Tbarke'Allah!
Ik denk dat Zumira vandaag overspoeld is gwst met complimenten door die foto

02-01-2012, 22:50

Citaat door ExPrinses:
Even off topic, ik wil dat armpje en handje incl olijfjes opeten! Tbarke'Allah!
Allaahibark feeki, hij is al lekker van mij.

Citaat door Yasmina_b:
Ik denk dat Zumira vandaag overspoeld is gwst met complimenten door die foto
jaaa haha inderdaad.

02-01-2012, 22:50



Citaat door Yasmina_b:
Ik denk dat Zumira vandaag overspoeld is gwst met complimenten door die foto
Oeps, ExPrinses aka spuit 11 komt weer eens te laat

Wat een heerlijk armpje en handje!

02-01-2012, 22:51
Alle drie, never nooit zal ik luisteren.
Ik weet niet wat sommige Marokkaanse mannen denken,
Maar het is 1 en al onzekerheid bij hun

Een echte man laat zijn vrouw Zelf haar beslissingen maken.
Als jij niet kan leven met bepaalde levens gewoontes dan pas je ni bij elkaar.
Voorbeeld: net nog gebeurd, ik ben om 20:00 nog even snel naar de c1000 geweest.
Toevallig belt jij en vraagt wat ik aan het doen ben.
Ik alles gezegd. Zegt hij: wat doe je nog zo laat buiten, jij gaat niet meer naar de supermarkt zo laat.
What THE fuck!! Als ik naar de winkel moet of wil dan wil ik gaan wanneer ik wil!
Ik weet zelf wel hoe en wat ik doe. Ben een getrouwde vrouw.
Je kunt je aanpassen aan elkaar, overleggen etc. Iets eisen, verboden bij mij!

02-01-2012, 22:51

Citaat door miss_recht:
Een ieder levert wat in in een huwelijk. Het is geven en nemen. Maar eisen? Nee absoluut niet!
Het gaat er niet om of dit in een huwelijk gebeurd. Dan valt er niets te eisen.

Daarvoor vind ik het heel normaal dat je eisen stelt. Ik heb echt een paar eisen, mocht hij hier niet aan voldoen zou ik niet met hem trouwen.

Pagina's : [1] 2 3