Bekijk volle/desktop versie : Welke wandelwagen?



Pagina's : [1] 2 3

01-01-2012, 23:18
Wie van de dames hier heeft een mutsy slider of Quinny buzz?
Wat zijn de voor- en nadelen van de wagens? Ben je er tevreden over en zou je hem aanraden?


02-01-2012, 13:37


Quinny buzz heb ik gehad maar na een maand op de marktplaats gezet want de voorwiel blokeerde zodra ik op de gladde vloer.

02-01-2012, 13:43

Citaat door layla86:
Quinny buzz heb ik gehad maar na een maand op de marktplaats gezet want de voorwiel blokeerde zodra ik op de gladde vloer.
Pfff toch wel zonde voor een wagen die niet van de goedkoopste is. Ik ben wel van plan om dan een 4wieler te kopen, ik weet niet of de wielen dan ook blokkeren?

Welke wagen heb je dan nu gehaald?

02-01-2012, 14:13

Citaat door alhob_3adab:
Pfff toch wel zonde voor een wagen die niet van de goedkoopste is. Ik ben wel van plan om dan een 4wieler te kopen, ik weet niet of de wielen dan ook blokkeren?

Welke wagen heb je dan nu gehaald?
ja daarom.. Als ik een tweede kindje krijg incha allah dan ga ik een stokke of bugaboo kopen.
ik heb nu quinny zapp xtra

02-01-2012, 15:11


ik heb een quinny buzz met 4 wielen.. ik vind m wel fijn en lekker rijden.. bij mn ouders heb ik een bugaboo, alleen vind ik die laag.. bij een quinny zit je kind toch iets hoger.. maar als ik het over zou doen, zou ik een mutsy kopen.. is stukken goedkoper en ziet er ook leuker uit vind ik..

02-01-2012, 21:05

Citaat door Tyllila:
ik heb een quinny buzz met 4 wielen.. ik vind m wel fijn en lekker rijden.. bij mn ouders heb ik een bugaboo, alleen vind ik die laag.. bij een quinny zit je kind toch iets hoger.. maar als ik het over zou doen, zou ik een mutsy kopen.. is stukken goedkoper en ziet er ook leuker uit vind ik..
Ja ik kijk het nog even aan deze week, als ik er niet uit kom bestel ik een mutsy incha Allah

02-01-2012, 22:13

Citaat door layla86:
Quinny buzz heb ik gehad maar na een maand op de marktplaats gezet want de voorwiel blokeerde zodra ik op de gladde vloer.
Welke jaarbouw heb jij?

Ik heb daar nooit problemen mee gehad Alhamdoelilaah.

Ik heb deze...


03-01-2012, 13:36
ik heb de quinny buzz 2011, nog geen ervaring mee mag m inshaallah binnenkort uitproberen

03-01-2012, 14:36

Citaat door perfume:
Ik heb de quinny buzz 4 2011 besteld, en ik krijg die deze week nog binnen!

Mutsy is wel goedkoop enzo, maar ik vind hem toch iets te groot/grof. Buzz is mooier naar mijn idee.

Over die voorwiellen van quinny vraag ik me echt af van welke jaar dat dan is geweest...2011 is het volgens de consumenten bond als best getest..
Ow echt dat wist ik niet. Ik zie hem ook vrij vaak in het straatbeeld (3 wielen) dus zo slecht kan ie toch niet zijn denk ik dan?

03-01-2012, 15:43
ik heb de mutsy slider. je hebt indd goedkopere mutsy. zoals de mutsy 4 rider en de mutsy transporter.
maar ik had liever de mutsy slider. vond die mooier en fijner.
ben er heel tevreden over.

03-01-2012, 15:48

Citaat door Yasimah:
ik heb de mutsy slider. je hebt indd goedkopere mutsy. zoals de mutsy 4 rider en de mutsy transporter.
maar ik had liever de mutsy slider. vond die mooier en fijner.
ben er heel tevreden over.
al3ayla je doet me weer twijfelen. Ik geraak er echht niet uit. 5 min geleden was de quinny favoriet

03-01-2012, 15:50
Ik heb de Mutsy Slider. Ben er eigenlijk wel erg tevreden over, maar soms denk ik als ik het over had kunnen doen had ik toch de Joolz Day gekocht. Die oogt wat smaller en ronder.

03-01-2012, 16:21


ik heb spijt dat ik geen i candy peach heb gehaald.
was nu makkelijk geweest voor mij.
die kun je ombouwen tot een duo.

maar voor de rest vind ik de mutsy wel fijn rijden.

03-01-2012, 17:41
Dames wat vinden jullie van de Koelsta latinique?

03-01-2012, 19:12
Dames ik doe mijn Mutsy Slider weg omdat ik hem niet meer nodig heb, hij is nog in zeer goede staat. Ik ben er altijd heel tevreden mee geweest. Hij rijdt heel fijn, je kindje zit/ligt er heel confortabel in en hij ziet er ook gewoon leuk uit (en je komt hem niet zovaak tegen in het straatbeeld). Als ik een nadeel zou moeten noemen, is het dat het mandje onderin niet heel groot is, dus voor veel boodschappen heb je een extra netje nodig, dus dat is zo opgelost. Verder echt een praktische en degelijke wagen. Ik had altijd het gevoel dat mijn kindje lekker veilig en beschermd zat.

Kijk hier voor mijn advertentie op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/516752641

Pagina's : [1] 2 3