Bekijk volle/desktop versie : **** Conferentie Tilbug *****



01-01-2012, 22:01
Eeens maar nooit meer. Ik weet niet hoe het er aan toe ging bij de mannen, maar bij de vrouwen was het een bende van kinderen en kletsende dames. De mensen die echt de lezingen wilden volgen kregen de kans niet door de kinderen die gilden en heen en weer renden (niet alle kinderen) en door de dames die een theekransje kwamen houden. Echt superzonde want hetgeen ik heb gehoord was best interessant. Volgende x maar volgen via Paltalk ipv 240 km op en neer rijden en vervolgens maar 20 % mee krijgen

01-01-2012, 22:21


sorry hoor ik kan daar echt niet tegen heb wel vaker gewoon tegen die dames wat gezegd van als je wilt kletsen ga dan gewoon naar huis!! het zijn best op leeftijd dat soort vrouwen en zoenen van ahlel kie daira labas . Moet je mij hebben ik kom echt in actie al ben ik een stuk jonger heb gewoon schijt

01-01-2012, 22:33
Er zijn meerdere meiden in actie gekomen en dan waren ze een minuut stil en daarna begonnen ze weer

02-01-2012, 00:05
Zo gaat het bij de vrouwen al jaren aan toe..

02-01-2012, 00:12


Als dat altijd het geval is dan doe ik er dus goed aan om weg te blijven

02-01-2012, 00:43
Door wie werdt de lezing gehouden?

02-01-2012, 10:36

Citaat door Jadey:
Bouchta
Oke

02-01-2012, 12:34
khair insha'Allah!

02-01-2012, 19:17

Citaat door Salama1ummah:
niet overdrijven oghti de lezing was verstaanbaar en Alhamdoelillah waren er zusters die sommige hierop aanspraken wanneer er tussendoor gepraat werdt en inderdaad afentoe waren de kinderen wat druk maar dat hoort erbij, maar alsnog kon ik de lezing goed verstaan.


Oftewel je liegt oftewel je zat precies onder de boxen en hebt een heel scherp gehoor, want van overdrijven is absoluut geen sprake.

02-01-2012, 22:31
Salaam Alaykoem Warahmatoellaahi Wabarakatoeh Beste Zusters,

Ik verkoop Mooie arabische boeken voor meer Info pm me!
Je kan ook titels doorgeven ; )

03-01-2012, 20:28
Omdat je de spreker niet kunt zien ben je snel afgeleid en sneller geneigd om even iets te zeggen tegen je buurvrouw. Bij de broeders zit de spreker recht tegenover hen. Het is logisch dat je dan je mond houdt omdat je er anders door de spreker op wordt aangesproken. Ik heb eens een idee geopperd om een lezing te houden waarbij de zusters door bv een gaas de sprekers kunnen zien en horen en dan zul je zien dat iedereen veel meer bezig is met de lezing en ook langer geconcentreerd blijft omdat je echt LES krijgt.
De moeders zullen dan niet hun kinderen meenemen als ze weten dat hun kinderen de lezing bij de broeders zullen verstoren.