Bekijk volle/desktop versie : Hahaha sorry hoor..nee dit bericht klaart alles. 'Mongool na 30 jaar ontmaskerd'



01-01-2012, 18:43
Lees het stuk:
http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/

Opschudding in de sociale instelling ‘Het Zonnetje’ in Veurne. Een van de bewoners bekent na dertig jaar dat hij geen mongool is, maar gewoon lelijk.

De ouders van Remco Govaert (34), in feite dus een gezonde man, verzonnen de afwijking. Ze hoopten dat hun zoon – gezien zijn duidelijk mongoloïde-achtige uiterlijk – zo meer kansen zou krijgen in het leven.

Ik kan het niet langer verstoppen’, bekent Remco. ‘Dat aanhankelijk doen en kwijlen, dat steekt zo tegen. En ik had ook een sterk vermoeden dat de andere bewoners me door begonnen te krijgen.’

Bovendien heeft de ex-mongool andere plannen met zijn leven. ’De voorbije zeven jaar heb ik in het allergrootste geheim een ingenieursdiploma behaald. Daar wil ik nu mee verder. Ik zou graag eens een brug bouwen, ofzo.’

Ook op privégebied heeft Remco grootse plannen. ‘Ik wil een vrouwtje zoeken om kinderen mee te maken. Helaas zijn de vrouwen in de instelling aanhankelijk, en ze kwijlen ook zo hard ( sorry hoor). De mongolen vind ik ook niet zo mijn type.’





Ik wist niet of ik moest lachen of huilen. Gelul dit hoor. Kan toch niet?

01-01-2012, 18:44


Kijk op de link paar reacties van Hollanders.. Hilarischer dan het artikel zelf

01-01-2012, 18:46
Is het echt waar? Kan er namelijk niet veel over vinden op internet.

01-01-2012, 18:47

Citaat door Surfster:
Is het echt waar? Kan er namelijk niet veel over vinden op internet.
Ik weet niet of het waar is ? Ik zie ook veel reacties staan die zeggen van niet. Maar dan nog. HOE VERZINNEN ZE HET kan echt niet hoor.

01-01-2012, 18:55



Citaat door BoraSita:
hehe

01-01-2012, 19:14
Dat ze ermee kunne spotten. Ik vraag me af, wat voor beter kansen een mongool heeft.

Nederlanders zijn echt tot alles in staat, laatst is er ook iemand gespot. Die zich jarenlang voordeed als een blinde man, en bleek niet zo te zijn.

01-01-2012, 19:16

Citaat door sannaaa:
Dat ze ermee kunne spotten. Ik vraag me af, wat voor beter kansen een mongool heeft.

Nederlanders zijn echt tot alles in staat, laatst is er ook iemand gespot. Die zich jarenlang voordeed als een blinde man, en bleek niet zo te zijn.
Meen je niet! Blind voordoen? Astarfelillah 3adim. Dat is ook echt zooo ziek.

01-01-2012, 19:18
Ik vind het eigenlijk zielig, hij heeft wel de uiterlijke kenmerken van een mongool. Zielig voor hem, dat zn ouders dat vanaf zn kindjaren dit hebben verzonnen alleen om zn uiterlijk. Jarenlang woont hij tussen de echte mongolen, wat een ramp man

01-01-2012, 19:21

Citaat door bumbaloe:
Ik vind het eigenlijk zielig, hij heeft wel de uiterlijke kenmerken van een mongool. Zielig voor hem, dat zn ouders dat vanaf zn kindjaren dit hebben verzonnen alleen om zn uiterlijk. Jarenlang woont hij tussen de echte mongolen, wat een ramp man
Ja maar hij zegt datie nu een vrouwtje wil alleen niet een mongool uit dat huis want ze kwijlen teveel.
Sorry hoor maar als je dat zo leest...













Whahahahahahahaha gaat toch nergens over. Ik geloof er echt niks van dit moet gelul zijn.

01-01-2012, 19:24

Citaat door Wynona:
Meen je niet! Blind voordoen? Astarfelillah 3adim. Dat is ook echt zooo ziek.
Ik ga die artikel even voor je zoeken, die klaarde ´m echt. Die man werd gespot door een instantie waar hij kwam, hij liep in de stad als een goedziende man. Terwijl hij jaren lang, astagfiroallah zich voor deed als een blinde man. Wat mensen allemaal niet voor geld doen.

01-01-2012, 19:25

Citaat door Wynona:
Ja maar hij zegt datie nu een vrouwtje wil alleen niet een mongool uit dat huis want ze kwijlen teveel.
Sorry hoor maar als je dat zo leest...

Whahahahahahahaha gaat toch nergens over. Ik geloof er echt niks van dit moet gelul zijn.
Is hij niet echt een aboehali geworden dan als hij al zoveel jaren tussen hen woont? Ik moet ineens denken aan het verhaal van de wolfsjongen. Het jongetje dat jaren tussen de wolfen woonden en uiteindelijk zich ook is gaan gedragen als een wolf en hun gedrag overnam, dus zal deze man ook hebben gedaan.

onzin wedden, ik geloof er niets van.

01-01-2012, 19:25

Citaat door Wynona:
Ja maar hij zegt datie nu een vrouwtje wil alleen niet een mongool uit dat huis want ze kwijlen teveel.
Sorry hoor maar als je dat zo leest...













Whahahahahahahaha gaat toch nergens over. Ik geloof er echt niks van dit moet gelul zijn.
die tekst is echt lachwekkend. Wordt hij niet strafrechtelijk vervolgt, of die ouders?

01-01-2012, 19:26


Wallah echt veel zieke mensen op deze wereld.