Bekijk volle/desktop versie : Kaka bezoekt moskee



Pagina's : [1] 2

31-12-2011, 22:54
http://www.alarabiya.net/articles/2011/12/30/185345.html



The international soccer player Recardo Kaka intends to read more about Arabs and Muslims after his 10-day visit to Dubai, the emirate’s Department of Tourism and Commerce Marketing (DTCM) reported.

The Brazilian superstar and Real Madrid midfielder was hosted by DTCM in attempt to attract more tourists.

The 29-year-old midfielder won the best soccer player award in 2007 and another one in 2009 for being the best continental championships’ player.

While visiting a mosque especially created for tourists wanting to know more about Islam, the mega star listened to introductions on the general lifestyle of Muslims and Arabs.

Kaka who joined Real Madrid in a lucrative 65 million euros deal also visited the world’s tallest tower, Burj Khalifa and went on an aerial tour to view the man-made structure in the emirate, including The Palm Jumeirah, Burj Al Arab and Jebel Ali Port, according to a report in Emirates 24/7 online.

“Dubai is a wonderful city and one of the nicest in the world. I am honored to be here for the family holiday. I thank the DTCM for the wonderful opportunity given to me to visit the emirate. I am overwhelmed with the hospitality I enjoyed here and we plan to come again to Dubai soon,” the e-paper quoted him as saying.



Brazilian footballer Recardo Kaka and his wife (right) learn about Islam at a mosque created for tourists in Dubai



31-12-2011, 23:09


Zo leuk!

Hoofddoek staat zn vrouw wel goed!

31-12-2011, 23:13
Moge Allaah hem leiden naar Siraat el Moestaqeem!

31-12-2011, 23:20
Moge allah hem op het rechte pad leiden, en zijn ogen openen voor het ware geloof

31-12-2011, 23:26



Citaat door Mr_Virtual:
Moge Allaah hem leiden naar Siraat el Moestaqeem!


Ameen!

lang geleden las ik in een interview dat hij na zn carriere priester ofso wilde worden in brasil. Hij is wel helemaal into de christendom..

31-12-2011, 23:26
wat een mooie vrouw die achter kaka zit, dacht even dat het een etalage poppetje was ofzo

31-12-2011, 23:31

Citaat door Jeblie:
Ameen!

lang geleden las ik in een interview dat hij na zn carriere priester ofso wilde worden in brasil. Hij is wel helemaal into de christendom..
Als hij erachter komt dat de bijbel waar hij in gelooft vervalst is en dat de profeet mohammed sallalaho 3alahi wasallam vooraangekondigd in de bijbel stond dan bekeert hij zich direct tot de islam.

31-12-2011, 23:41

Citaat door utrechtttttt:
wat een mooie vrouw die achter kaka zit, dacht even dat het een etalage poppetje was ofzo



Dacht ik ook. MashaAllah, moge Allah ze leiden naar het ware geloof.

31-12-2011, 23:53

Citaat door Jeblie:
Ameen!

lang geleden las ik in een interview dat hij na zn carriere priester ofso wilde worden in brasil. Hij is wel helemaal into de christendom..


Dat zijn juist de mensen die oprecht het dichts bij God willen zijn en als je dat in een ander godsdienst kan vinden, is de stap snel gemaakt.

Ken je Yusuf Estes? Een Amerikaanse priester die zich bekeerde tot de islam en ook vele andere bekeerden. Ik heb filmpjes gezien over zijn bekering, soubhanAllah wat een verhaal. Het begon allemaal bij een Egyptenaar die simpelweg het goede voorbeeld gaf. Hij geeft nu lezingen en helpt mensen bij hun bekering. Het mooiste vond ik toen hij zei 'de mensen vroegen mij waarom ik Jezus as de rug heb toegekeerd. Ik zei: ik heb Jezus helemaal niet de rug toegekeerd, sterker nog, ik hou nu meer van Jezus, want elke keer dat ik nu zijn naam hoor zeg ik aleihi salam'. Allah leidt wie Hij wil.

01-01-2012, 00:03
Wie weet worden zijn ogen nog geopend wanneer hij zich oprecht gaat verdiepen in de islaam.

01-01-2012, 00:24
Wat bezoeken de Barcaspelers eigenlijk?

01-01-2012, 06:25

Citaat door Marocaine_:
Zo leuk!

Hoofddoek staat zn vrouw wel goed!
nu jij nog

01-01-2012, 11:44



Citaat door RealBlood:
Wat bezoeken de Barcaspelers eigenlijk?

01-01-2012, 13:11
Deze man staat gewoon serieus tegen die muur aan te leunen ahahaha

01-01-2012, 13:44

Citaat door psvamazigh:
nu jij nog
Yepp

Pagina's : [1] 2