Bekijk volle/desktop versie : ik ben gwn geflashtt



31-12-2011, 21:18


hoe kun jee echt subhanaAllah, ik zal jullie vertellen, ik als cassiere had Marokkaanse klanten, de moeder en zoon... zoon die moest 4.70 euro betalen , hij had twee 5 euros bij de hand.. hij gaf me een 5 euro.. nou betaalt en toen kwam de moeder van de zoon , je hebt twee 5 eurp van hem gkregen, terwijl ik zker weet maar 1 vijfje, maar ik dacht maybe zit ik wel fout perongeluk ofzo...en dus gaf 5 euro uit de kassa.. mag eignlijk niet maar dacht jaa later zegt ze nog dt ik die 5 euro van der gjat heb ofzo... wt bleejkk dus naa het telle -5 euro... en toen dacht ik subhanaAllah wellahi het deed me zo zeer wrm flashe sommige mensen je gwn... het deed me gwn zeer , hoe kun je dacht ik.. blijkt dus dat die twee vijfjes gwn een trucje was

srry moest het even uit....

31-12-2011, 21:20


ik bdoel al dan nog miss had de moeder het fout, maar dan had ze netjes nog terug kunnen komen dat ze zich had vergist...

31-12-2011, 21:20
Okè.

Hebben jullie nog van de week leuke actie's weni idzyen th'ma3koell?

31-12-2011, 21:23

Citaat door kriebelneusje:
Okè.

Hebben jullie nog van de week leuke actie's weni idzyen th'ma3koell?
maar even seriues dat is toch nie normaal... zo vervelend gwn, ooh dt valt mee

31-12-2011, 21:24


En nu wordt je ontslagen.


31-12-2011, 21:25
je moet er niet vanuit gaan dat ze het expres heeft gedaan,misschien heeft dat jochie die 5 euro wel in zijn zak gestopt of hebben ze zich allebei vergist.

31-12-2011, 21:26

Citaat door kriebelneusje:
En nu wordt je ontslagen.

nee wnt werk er al jaren ik heb bijna nooit kassaverschillen, als k het heb weet ik waardoor het komtt..dussjaa

31-12-2011, 21:27

Citaat door Bouchra55:
je moet er niet vanuit gaan dat ze het expres heeft gedaan,misschien heeft dat jochie die 5 euro wel in zijn zak gestopt of hebben ze zich allebei vergist.
jaa daar heb je glijk in maar dan hadden ze toch netjes nog terug kunnen komen.... of nie.. ,maar ja ghair