Bekijk volle/desktop versie : Ik haat vuurwerk!!!!!!!



31-12-2011, 21:11
En ik begrijp al helemaal niet waarom moslims hieraan doen. In landen als Irak, Afghanistan, Palestina etc horen ze bijna elke dag bommen afgaan en veel moslims hier steken harde vuurwerk aan. Het lijkt hier wel een oorlogsgebied in mijn buurt. Echt jammer en vooral jammer van al dat geld

31-12-2011, 22:02


ik haat ook vuurwerk mijn zoontje word steeds waker door de knallen oelad7ram.

31-12-2011, 22:09
nou wat ik eens had meegemaakt dat zo een stel rotkinderen zo een bom gewoon in de tram hebben laten schieten!! terwyl er een babytje in de armen van een mama zat (nog geen 6 maanden oud!!) sinds die dag ben ik ook vuurwerk gaan haten ; vind het zoooo gevaarlyk & wat ik ook eens had meegemaakt dat ze vuurwerk lieten knallen in de bioscoopzaal

ik begryp de moeders niet die deze toestaan aan hun kinderen om het te kopen alsof het speelgoed is terwyl het heel gevaarlyk spul is!

31-12-2011, 22:50
Ik vind het idd erg voor vrouwen met kinderen. Veel kinderen zijn erg bang en kunnen niet slapen en huilen maar door dat geknal.

31-12-2011, 22:51



Citaat door StreetChic:
nou wat ik eens had meegemaakt dat zo een stel rotkinderen zo een bom gewoon in de tram hebben laten schieten!! terwyl er een babytje in de armen van een mama zat (nog geen 6 maanden oud!!) sinds die dag ben ik ook vuurwerk gaan haten ; vind het zoooo gevaarlyk & wat ik ook eens had meegemaakt dat ze vuurwerk lieten knallen in de bioscoopzaal

ik begryp de moeders niet die deze toestaan aan hun kinderen om het te kopen alsof het speelgoed is terwyl het heel gevaarlyk spul is!
Wat erg, een kind van 6 maanden

In mijn buurt zijn het vooral turkse kinderen die keiharde vuurwerk laten afknallen. Waar zijn die ouders denk ik dan.

31-12-2011, 23:03
Oh waar ik ben is het lekker rustig. In Frankrijk mogen ze geen vuurwerk afsteken.

31-12-2011, 23:30
Hier nog 1 ben blij als het straks weer over is

31-12-2011, 23:30

Citaat door Ambreen:
Oh waar ik ben is het lekker rustig. In Frankrijk mogen ze geen vuurwerk afsteken.
Echt? waarom mag dat niet in frankrijk?

01-01-2012, 00:26
Hier nog een wat ik niet begrijp is dat er mensen zijn honderden euros aan vuurwerk uitgeven, je steekt gewoon je geld in de fik..

01-01-2012, 00:54

Citaat door -lola-:
Echt? waarom mag dat niet in frankrijk?
Ik weet het niet. Om 12:00 gingen een paar gasten ff snel vuurwerk afsteken en toen safi klaar. Ze gingen hier wel toeteren en joelen.