Bekijk volle/desktop versie : De Shaitan heeft vandaag een topdag!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

31-12-2011, 14:03
De grootste vijand van de mens is de shaitan. De marokkanen verheugen zich op vanavond zodat zij naar shishaloungesen discotheken kunnen gaan, niet wetende dat die verlangens een misleidende voorstelling van zaken is van de shaitan.
We noemen onszelf trotste moslims, maar waar is de trots en eer tegenwoordig?
Marokkanen vinden het waard om tot 6 uur smorgens te feesten, maar aan salaat fadjr denkt niemand.
Ons geloof en imaan verdwijnt langzaam uit ons harten. Wij wijzen altijd met ons vingertje naar de kuffar dat zij de vijanden van de islam zijn. Schijn bedriegt de shaitan is de allergrootste vijand en die heeft ons volk goed in zijn greep.

31-12-2011, 14:05


Ik ga niet feesten, hoor. Ga alleen even voor 10 minuten naar buiten om buurmeisje etc. te 'feliciteren'. But you're totally right!

31-12-2011, 14:13

Citaat door Frugal:
Ik ga niet feesten, hoor. Ga alleen even voor 10 minuten naar buiten om buurmeisje etc. te 'feliciteren'. But you're totally right!
Dat is hetzelfde. Feliciteren zij jou ook met het suikerfeest of offerfeest?

31-12-2011, 14:13

Citaat door Frugal:
Ik ga niet feesten, hoor. Ga alleen even voor 10 minuten naar buiten om buurmeisje etc. te 'feliciteren'. But you're totally right!
Feliciteren? Wij horen niet aan oud en nieuw te doen. Wij moslims hebben ons eigen nieuwjaar. Ik weet zeker dat het meerendeel hier niet weet wanneer het islamitisch nieuwjaar begint en eindigt.
Onze profeet vzmh zegt:


Het imiteren van ongelovigen gedurende dit soort feestdagen is eveneens ten strengste verboden. Het uitwisselen van cadeaus, het uitdelen van snoepgoed en dergelijke valt hier ook onder. De Profeet (vrede zij met hem) zegt hieromtrent: “Wie een volk imiteert, behoort tot hen.”
(Aboe Daawoed en authentiek bevonden door Sheikh al-Albaani)

31-12-2011, 14:15



Citaat door BaasbovenBaas:
Dat is hetzelfde. Feliciteren zij jou ook met het suikerfeest of offerfeest?
Nu je het zegt, nog nooit heeft een hollander mij met het suikerfeest of offerfeest gefiliciteerd.

31-12-2011, 14:17
Helemaal mee eens, en iedereen die gaat meefeesten bij de 'New Years eve party's, terwijl zij weten dat dit een feest is van de kuffar.

31-12-2011, 14:18

Citaat door Morrokito:
Nu je het zegt, nog nooit heeft een hollander mij met het suikerfeest of offerfeest gefiliciteerd.
Pff heb echt geen zin in nieuw jaar serieus. Al dat vuurwerk, Nederlanders hebben echt geen leven. Wat is nou de waarde van vuurwerk, leg mij dat eens uit. Die Marokkaantjes hier uit de buurt die zijn wel zo blij nu, FEESTEN vanavond!!! ZUIPEN vanavond!!, msekien.

31-12-2011, 14:18

Citaat door BaasbovenBaas:
Dat is hetzelfde. Feliciteren zij jou ook met het suikerfeest of offerfeest?

Daar heb je me er een.

Citaat door Morrokito:
Feliciteren? Wij horen niet aan oud en nieuw te doen. Wij moslims hebben ons eigen nieuwjaar. Ik weet zeker dat het meerendeel hier niet weet wanneer het islamitisch nieuwjaar begint en eindigt.
Onze profeet vzmh zegt:


Het imiteren van ongelovigen gedurende dit soort feestdagen is eveneens ten strengste verboden. Het uitwisselen van cadeaus, het uitdelen van snoepgoed en dergelijke valt hier ook onder. De Profeet (vrede zij met hem) zegt hieromtrent: “Wie een volk imiteert, behoort tot hen.”
(Aboe Daawoed en authentiek bevonden door Sheikh al-Albaani)
Thanks, Morrokito. Dit wist ik niet. Moge Allah Sub7ana Wata3la jou rijkelijk belonen met het delen van dit InshAllah.

31-12-2011, 14:20
miljoenen euro's wordt er vandaag de lucht in geknald plus dikke luchtvervuiling. De marokkanen vergeten zichzelf iedere dag niet alleen maar vandaag met Oud en Nieuw.

31-12-2011, 14:22
Niks om aan toe te voegen.

31-12-2011, 14:25

Citaat door Morrokito:
Feliciteren? Wij horen niet aan oud en nieuw te doen. Wij moslims hebben ons eigen nieuwjaar. Ik weet zeker dat het meerendeel hier niet weet wanneer het islamitisch nieuwjaar begint en eindigt.
Onze profeet vzmh zegt:


Het imiteren van ongelovigen gedurende dit soort feestdagen is eveneens ten strengste verboden. Het uitwisselen van cadeaus, het uitdelen van snoepgoed en dergelijke valt hier ook onder. De Profeet (vrede zij met hem) zegt hieromtrent: “Wie een volk imiteert, behoort tot hen.”
(Aboe Daawoed en authentiek bevonden door Sheikh al-Albaani)
Volgens mij horen moslims geen nieuwjaar te vieren en dan heb ik 't niet eens over 1 januari

31-12-2011, 14:29
En ben je somds de goede moslims vergeten? Die keihard werken voor het Paradijs, maar toch ook in hoekjes worden geplaatst? Ie vooroordelen, je weet wat de Profeet daar over heeft gezegd toch? Waarom altijd van het negatieve kant bekijken? Er bekeren zich duizenden moslims over de hele wereld. Ook vandaag hebben we nieuwe zusters en broeders bij. Waarom wordt er daar niet een topic over geopend? Dat van nieuwjaar, kerst, sinterklaas etc.. hebben we als het goed is van huis al meegekregen dat het verboden voor ons is.


Anywaaaaaaaaaaaaaaaaay, verder heb je gelijk/

31-12-2011, 14:30



Citaat door OENIEK:
Volgens mij horen moslims geen nieuwjaar te vieren en dan heb ik 't niet eens over 1 januari
Klopt, wij moslims hebben twee feestdagen. Andere feestdagen zijn sebe3 geboorte van je kind en islamitische bruiloften.

31-12-2011, 14:31
''Wie door Allah geleid wordt; hij volgt Leiding. ''

31-12-2011, 14:31

Citaat door BaasbovenBaas:
Dat is hetzelfde. Feliciteren zij jou ook met het suikerfeest of offerfeest?
onze buren feliciteren ons elkaar jaar, ze bellen gewoon aan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8