Bekijk volle/desktop versie : Deze wil ik:



Pagina's : [1] 2

30-12-2011, 15:52




Ik wil deze huren, maar ik zit te twijfelen. wie heeft mooiere gezien?

30-12-2011, 15:53




De riem om haar middel maakt het prachtig.

30-12-2011, 16:08
je moet echt gaan passen, misschien zie je nu iets wat heel mooi is maar als je het aan hebt denk je hmm toch niet...

30-12-2011, 16:10

Citaat door Bouchra55:
je moet echt gaan passen, misschien zie je nu iets wat heel mooi is maar als je het aan hebt denk je hmm toch niet...
Ja ik denk het ook, ik was vandaag in Antwerpen bij een Ziana. mijn god ze heeft zoveel bruidjurken één beviel me, maar hij was te groot. waardoor het zo sloeberig stond.

30-12-2011, 16:17



Citaat door Mocrolady_030:
Ja ik denk het ook, ik was vandaag in Antwerpen bij een Ziana. mijn god ze heeft zoveel bruidjurken één beviel me, maar hij was te groot. waardoor het zo sloeberig stond.
je moet een beetje kijken wat bij je figuur past en dan gaan fliteren misschien vind je zeemeerminmodel heel mooi maar staat het je niet, dan kan je kijken wil je iets wilt wat heel erg bewerkt of niet of iets wat alleen aan de bovenkant bewerkt is, wel lange sleep geen lange sleep korte sluier lange sluier dan baken je het al een beetje af en kan je makkelijker kiezen

30-12-2011, 16:17
Wauw ik vind ze beide heel erg mooi.

30-12-2011, 16:19
er is niks eleganters dan een bruidsjurk met lange mouwen.

een bruidsjurk zonder mouwen is net als die mislukte alladinachtige takshita's van deze tijd.

bij sommige dingen moet je echt terugkeren naar het originele


hogedrukreinige

30-12-2011, 16:22

Citaat door Bouchra55:
je moet een beetje kijken wat bij je figuur past en dan gaan fliteren misschien vind je zeemeerminmodel heel mooi maar staat het je niet, dan kan je kijken wil je iets wilt wat heel erg bewerkt of niet of iets wat alleen aan de bovenkant bewerkt is, wel lange sleep geen lange sleep korte sluier lange sluier dan baken je het al een beetje af en kan je makkelijker kiezen

Dat s waar. Ik had een bruidsjurk gezien een korte model, hij reikt tot je knieën enige probleem was dat de verhuurster in Frankrijk woont. mooi niet dat ik tot daar ga reizen.

Citaat door Chaine:
Wauw ik vind ze beide heel erg mooi.
Ik was spontaan verliefd op de eerste, zo elegant :love


Deze heeft ook wat. op een strand dat mooi verlicht is. Prachtig.

30-12-2011, 16:23

Citaat door hogedrukreinige:
er is niks eleganters dan een bruidsjurk met lange mouwen.

een bruidsjurk zonder mouwen is net als die mislukte alladinachtige takshita's van deze tijd.

bij sommige dingen moet je echt terugkeren naar het originele


hogedrukreinige
]
Dat zegt me moeder dus ook, maar de modellen die jij nu beschrijft zijn zo .. lelijk.
Me vriendin is getrouwd, en die heeft een bruidsjurk gehuurd met lange mouwen, die mouwen is bewerkt met parels, en is van kant. die vindt je zelden.

30-12-2011, 16:27
ik weet dat het not done is onder marokkaanse bruidjes maar ik vind korte bruidsjurken echt mooi, mooie hoge hakken eronder, geweldig..
veel van die bruidsjurken originele dan als je ze huurt als je een beetje lang bent dan zijn ze al best kort vaak die amerikaanse modellen zijn wat korter omdat ze daar ervan houden ook hun schoenen te laten zien,
en dat vind ik altijd wel jammer bij ons dat doordat die jurk zo lang is je de schoenen niet kan zien..

30-12-2011, 16:28
maar ja een lange bruidsjurk is toch wel weer echt bruidsjurk he,

ik heb 1 keer een korte bruidsjurk gezien bij iemand en dat stond geweldig..

30-12-2011, 16:29

Citaat door Bouchra55:
ik weet dat het not done is onder marokkaanse bruidjes maar ik vind korte bruidsjurken echt mooi, mooie hoge hakken eronder, geweldig..
veel van die bruidsjurken originele dan als je ze huurt als je een beetje lang bent dan zijn ze al best kort vaak die amerikaanse modellen zijn wat korter omdat ze daar ervan houden ook hun schoenen te laten zien,
en dat vind ik altijd wel jammer bij ons dat doordat die jurk zo lang is je de schoenen niet kan zien..
JA! Ghehe finally iemand die het me eens is.

30-12-2011, 16:30



Citaat door Mocrolady_030:
]
Dat zegt me moeder dus ook, maar de modellen die jij nu beschrijft zijn zo .. lelijk.
Me vriendin is getrouwd, en die heeft een bruidsjurk gehuurd met lange mouwen, die mouwen is bewerkt met parels, en is van kant. die vindt je zelden.
die ik nu beschrijf?
ik heb geen modellen beschreven

waar heeft je vriendin 'm vandaan?

ga je huren of kopen? als je koopt kan je zelf de mooist bewerkte bruidjurken stof kopen en die eraan laten naaien, zoek anders verder. die blote jurken zijn ordinair, en met zo een bolero kan wel maar ik vind beiden niet mooi

zoek en je vindt incha allah

hogedrukreinige

30-12-2011, 16:30

Citaat door Bouchra55:
maar ja een lange bruidsjurk is toch wel weer echt bruidsjurk he,

ik heb 1 keer een korte bruidsjurk gezien bij iemand en dat stond geweldig..
Ja dat is wel zo.

Ja het moet je ook staan, en je moet de figuur ervoor hebben.

30-12-2011, 16:32

Citaat door hogedrukreinige:
die ik nu beschrijf?
ik heb geen modellen beschreven

waar heeft je vriendin 'm vandaan?

ga je huren of kopen? als je koopt kan je zelf de mooist bewerkte bruidjurken stof kopen en die eraan laten naaien, zoek anders verder. die blote jurken zijn ordinair, en met zo een bolero kan wel maar ik vind beiden niet mooi

zoek en je vindt incha allah

hogedrukreinige
Uit België maar die vrouw is al gestopt met het verhuren van bruidsjurken.

Huren, wat moet ik met een bruidsjurk voor heel mijn leven? het is de bedoeling dat ik maar één keer trouw hé.

Vindt je ze niet mooi omdat ze te bloot zijn of vind je de modellen lelijk?

InshaAllah!

Pagina's : [1] 2