Bekijk volle/desktop versie : 'We kunnen een speler als Carlos niet gratis weggeven'



30-12-2011, 14:01
Maxi López moet een transfer naar AC Milan uit zijn hoofd zetten. I Rossoneri bereikten eerder deze maand al een akkoord met Catania over een transfersom voor de aanvaller, die zelf aangaf graag naar de Italiaans landskampioen te willen overstappen. Milan heeft echter vanaf het begin benadrukt dat het eerst gaat proberen om Carlos Tévez over te nemen van Manchester City.

Vicevoorzitter Adriano Galliani vindt het niet netjes om Maxi López nog langer in de wachtkamer te houden en heeft daarom een streep door deze transfer gezet. “We hebben de deal voor Maxi López opgegeven”, zei de sportbestuurder tegen Milan Channel. “Catania en de speler hebben zich altijd netjes gedragen en we vinden het niet eerlijk om de club en speler, maar ook andere clubs met interesse in Maxi López, in de wachtkamer te houden omdat wij op Tévez wachten.”

Milan wil Tévez huren met een optie tot koop, maar daar is City geen fan van. Toch heeft Galliani goede hoop dat de deal afgerond zal worden: “Hij blijft zeggen dat hij graag naar Milan wil komen en ik concentreer me dan ook volledig op deze transfer”, aldus Galliani. “De fans kunnen er zeker van zijn dat als Tévez niet komt, dat niet komt door mijn gebrek aan wilskracht. Carlos is ons enige transferdoelwit voor januari en we richten al onze aandacht op hem.”