Bekijk volle/desktop versie : Ik ben bang dat ik zak voor dit jaar



Pagina's : [1] 2

15-11-2004, 20:16
hey hey iedereen
ik ben bang dat ik dit jaar zak ik heb het druk met werken en leren en ik concentreer me niet meer zo goed op school en heb problemen kan iemand mij hierbij helpen heeft iemand tips voor me waardoor ik me beter kan concentreren op mijn opleiding alvast bedankt iedereen!

16-11-2004, 00:21



Citaat door mocrogirl1:
hey hey iedereen
ik ben bang dat ik dit jaar zak ik heb het druk met werken en leren en ik concentreer me niet meer zo goed op school en heb problemen kan iemand mij hierbij helpen heeft iemand tips voor me waardoor ik me beter kan concentreren op mijn opleiding alvast bedankt iedereen!
meid
het schooljaar is net begonen en je vertelt nu al dat je het niet zou of kan halen

ik zou zeggen als je dat nu al weet dan zou ik mijn bijbaantje eff opgeven en meer mijn best doen
om nu al te zeggen van ik haal het niet vind ik wel zwak

16-11-2004, 00:41
School is je nummer 1 prioriteit...

desnoods zeg je je bijbaan af, blaas je je sociale leven ff af en al die shit..

ALS JE HET MAAR HAALT!!

ik ben ook zoals jij wollah, ben nu veeeeeeeeeeel minder gaan werken en vriendinnen kunne wachten...

je moet maar zo denken: als zij allemaal slagen over een tijdje...dan zit jij daar treurig met geen diploma in hande

16-11-2004, 12:23
zo kijk k er ook tegen aan meid,
k heb nog maar 1 studiepunt gehaald!
Me ouders zeggen wel dat k gewoon meer me best moet doen en dat k t dan wel zal halen, maar k heb egt t gevoel dat t dit jaar niet gaat lukken..
maarja

16-11-2004, 12:24


Jullie zijn niet de enige ............

16-11-2004, 13:00
PFW! Ik WEET wat je bedoelt! Ik heb examens dit jaar en ik moet VEEL leren en tentamens en nog stage en en en... Haren uit me hoofd trekken (nee joke!) maar INSAALLAH lukt het jou en MIJ het dit jaar te halen

16-11-2004, 13:41
ik vind het echt onzin wat sommige mensen zeggen
dat het moeilijk is als je een bijbaantje hebt
het is echt makkelijk te doen
vooral HBO is makkelijk te combineren met een bijbaantje
jah en sociaal leven daar heb je de weekends voor
en je moet in je leven keuzes maken of het ene of het andere

16-11-2004, 15:07
hey hey bedankt meiden voor jullie tips ik ga erover nadenken maar ik heb pas weer een contract getekend dus ik zit weer er 7 maanden aan vast toch bedankt

16-11-2004, 15:08
en meiden ik hoop dat jullie dit jaar ook slagen inshallah

16-11-2004, 15:48
The same here!!!

16-11-2004, 17:00

Citaat door mocrogirl1:
hey hey iedereen
ik ben bang dat ik dit jaar zak ik heb het druk met werken en leren en ik concentreer me niet meer zo goed op school en heb problemen kan iemand mij hierbij helpen heeft iemand tips voor me waardoor ik me beter kan concentreren op mijn opleiding alvast bedankt iedereen!
meer je best doen

17-11-2004, 01:02
School op nummer 1 zetten. Je hebt vast geen zin om nog een jaartje tussen die brugppiepers te zitten neem ik aan....

Ga ervoor en doe veel dou3a, komt het goed insha Allah!!

Contract voor 7 maanden.... Misschien hecht je niet veel waarde aan het slagen dit jaar. Ik heb er geen andere verklaring voor meid!

Wassalaam.

17-11-2004, 10:00


Hey,

je hoeft je baantje niet op te geven, je hoeft niet je sociale leven op te geven voor school. Want het is echt gemakkelijk te combineren. In het weekend kan je altjid werken, en als dat neit gaat dan werk je gewoon een avond in de week. Het heet niets voor neits een bijbaan, het mag geen prioriteit hebben. Ik studeer zelf en ik heb ook een bijbaan en soms heb ik periodes (zoals nu) dat ik gewoon anderhalf tot twee weken niet werk. Ok dan heb ik geen geld, maar ja dan gaat het tenminste wel goed met school,en ja dan maar naar me ouders voor die 20 euro zakgeld haha.
En je sociale leven kan je ook goed combineren mett school. Ff na school kan je toch ook ff chillen. En als je zorgt dat je je werk vooor school altijd afhebt dan komt het wel goed. Ik bedoel ik neem aan dat je neit veel huiswerk krijgt of tenminste je krjigt huiswerk wat je wel binnen een avond of een dag afhebt. Als je dus een of twee dagen in de week uittrekt voor enkel die zaken. Dan kan het gemakkelijk goed komen....

Mijn punt is geef het niet zo snel op, want als we dat deden dan waren we allemaal nu op straat aan het bedelen voor een broodje en een kwartje haha.
Plannen is the keyword babe

Insha allah komt het allemaal goed...if I can..then you can

17-11-2004, 14:30

Citaat door PrettyZ:
Hey,

je hoeft je baantje niet op te geven, je hoeft niet je sociale leven op te geven voor school. Want het is echt gemakkelijk te combineren. In het weekend kan je altjid werken, en als dat neit gaat dan werk je gewoon een avond in de week. Het heet niets voor neits een bijbaan, het mag geen prioriteit hebben. Ik studeer zelf en ik heb ook een bijbaan en soms heb ik periodes (zoals nu) dat ik gewoon anderhalf tot twee weken niet werk. Ok dan heb ik geen geld, maar ja dan gaat het tenminste wel goed met school,en ja dan maar naar me ouders voor die 20 euro zakgeld haha.
En je sociale leven kan je ook goed combineren mett school. Ff na school kan je toch ook ff chillen. En als je zorgt dat je je werk vooor school altijd afhebt dan komt het wel goed. Ik bedoel ik neem aan dat je neit veel huiswerk krijgt of tenminste je krjigt huiswerk wat je wel binnen een avond of een dag afhebt. Als je dus een of twee dagen in de week uittrekt voor enkel die zaken. Dan kan het gemakkelijk goed komen....

Mijn punt is geef het niet zo snel op, want als we dat deden dan waren we allemaal nu op straat aan het bedelen voor een broodje en een kwartje haha.
Plannen is the keyword babe

Insha allah komt het allemaal goed...if I can..then you can
Wij studeren, dat is iets anders dan midddelbare school. Als je studeert heb je soms te veel vrije tijd, zoals ik nu. Heb bijna 2 weken vrij......
Middelbare school vergt veel energie en tijd dan studeren.

17-11-2004, 15:22
Vind ik niet,

want ik heb ook middelbare school gehad...Ik had ook een baantje met een contract van twee avonden in de week plus zaterdag werken. (soms 1 avond in de week). Nou ik kan je zeggen ik heb nooit problemen gehad met het combineren van sociaal leven,werk en school bij elkaar. Het ligt niet aan wat je doet maar HOE je het doet, en natuurlijk aan de persoon. Ik weet neit hoe deze persoon in elkaar steekt die dit geplaatst heeft. maar ik weet van mezelf dat ik weet hoe ik die drie dingen het best kan combineren. Prioriteiten leren stellen dan komt het allemaal goed.
Mohiem ik wens deze ogt heel veel succes..oe allah ma3a sabirien..

a3anak allah yall ogt

Pagina's : [1] 2