Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Inter$ection Update

Pagina's : [1] 2 3

LZN
10-01-2003, 17:55

Beste fans en andere geïnteresseerden, Naar aanleiding van de vele gebeurtenissen en reacties rondom Inter$ection dit bericht. - Voor alle fans; bedankt voor jullie steun en toeverlaat, zoals eerder gezegd zijn wij hard bezig met het voltooien van onze album. Zo heeft Inter$ection diverse optredens achter de rug waaronder èèn op de recente Prins Claus Awards in samen werking met Youssou N’ Dour (voornamelijk bekend met zijn hit “Seven Seconds”) - Inter$ection in het vooruitzicht: Op het programma staan uiteraard weer veel optredens, TV reportages, radio interviews en natuurlijk de release van de cd. Voor data van optredens, boekingen en natuurlijk al jullie vragen kunnen jullie mailen met het onderstaand (tijdelijk) mail adres. Intersection4u@hotmail.com Groet, Management Inter$ection.

Ismahane82
10-01-2003, 19:08
go home! go home! go home! wah ibaad allah doe wat aan jullie ENGELS want het is echt niet aan te horen, en die kapsels wie is jullie inspiratiebron, stevie wonder, die kraaltjes kunnen echt niet!!!!!

oujdia20
10-01-2003, 19:11
wie van jullie gaat 18 januarie verloven met iemand uit zeist, weet dat hij mohamed ofzo heet, wou je alleen even feliciteren!!!!!!!!!! (Zeist is leuk en gezellig he!!!!)

Sammy333
10-01-2003, 20:55
hey.... komt er ooit ook nog eensite over jullie ???.... lijkt mij echt leuk:D

Ismahane82
10-01-2003, 21:56

Origineel gepost door MissOogappeltje weer een van die debielen die niet weten wanneer ze hun mond open mogen trekken! :kwaad: Dat jullie nou als makke lammetjes achter hen aanhijgen, sorry hoor iemand die ook maar een beetje verstand heeft van rap dan zou hier niet naar KUNNEN luisteren, kijk Raymzter heeft talent dat hoor je gewoon, die man rapt met ziel en heeft daar ook de stem voor, Intersection klinkt als een stel koorknaapjes die het fenomeen rappen pas heeft ontdekt, ze hebben nog een lange weg te gaan........................................... :giechel:

babygirl2002
22-01-2003, 00:38
Origineel gepost door Rico I'm back motherf_ckers!!!! so you wanna f_ck with me eeh.. you fu_cking cockroaches... I kill for fun man. Jullie denken eeecht dat jullie iets voorstellen... eeeh kankuh bezems. eeenuh chino.. beter kom ik je niet tegen in den haag want je weet.... oehhhhhh he's scared........... tril tril op zijn beentje oehhhhhhhhhhh........ :eek: ahahahahahahahahahahaha triest ventje.........

jaouad19
24-01-2003, 01:07
rico je bent echt een zielig mannetje nou je bent volgens mij niet eens een man maarja kan je er niet tegen dat jij om 8 uur in de ochtend moet opstaan om te gaan werken ofzo, en hun hoeven maar hun stem te gaan gebruiken en ze doen het nog voor de lol ook.niet te veel haat creeren. is niet goed voor je hart

LoCoMoCrO
26-01-2003, 20:24
jullie tmazight is wel goed maar engels kunnen jullie beter wat aan doen

DJMISSN
27-01-2003, 19:51
Mensen moeten niet klagen, als ze zelf niks hebben bereikt zoals INTERSECTION!!!! Hun teksten zijn wel goed, Alleen hun Engels... Maar het is wel grappig om het aan te horen... :)

Missrapster
27-01-2003, 20:00
Origineel gepost door rizzie20 wie van jullie gaat 18 januarie verloven met iemand uit zeist, weet dat hij mohamed ofzo heet, wou je alleen even feliciteren!!!!!!!!!! (Zeist is leuk en gezellig he!!!!) wahahah dat is mn neef.......hahahahha......maar hoe wist je dat??/

Missrapster
27-01-2003, 20:02
Origineel gepost door Rico I'm back motherf_ckers!!!! so you wanna f_ck with me eeh.. you fu_cking cockroaches... I kill for fun man. Jullie denken eeecht dat jullie iets voorstellen... eeeh kankuh bezems. eeenuh chino.. beter kom ik je niet tegen in den haag want je weet.... some peeps never learn....better watch out....;)....laat ze een keer met rust en leef je eigen ''leven''.....

LalaFadmaaaaaaa
10-02-2003, 19:38
hey hey hey hey waarom andere mensen afkraken laat die jongens toch in hun waarden. ook al vinden jullie hun engels en lyrics niet goed en dan, laat ze toch. zij houden ervan om te zingen en ze doen het ook nog goed. en degene die bezig zijn om hun af te kraken zijn gewoon jalours en of bang dat zij de top gaan bereiken. En met jullie kritiek willen jullie dat ´zehma´ belemmeren. kom op laat ze. ik vind dat ze goede muziek maken en okey hun engels is niet echt puur, en dan. hun muziek is pakken je hoort het 1 keer en het blijft in je hoofd rondspoken. en ik vind vooral die ene die niet rapt zoooooooo een mooie stem hebben echt niet normaal jongen. ik weet niet hoe ze eruit zien, ik heb ze nooit in het echt gezien of foto´s van hun gezien. dus over hun kapsels kan ik niet oordelen. weet iemand misschien op welke site ik hun foto´s kan bekijken en waar hun lyrics staan. Alsvast bedankt, en ik hoor het van jullieeeeeeeeeee. Groetjessssssssss LalaFadmaaaaaaaaaaaa

LalaFadmaaaaaaa
11-02-2003, 20:10

hoi namiaaaaaaaaaaaaaaaa, dankje wel. ik weet nu naar wie ik luister. ik heb hun foto gezien, maar wie is wie. hoe heet die ene jongen met zijn aparte kapsel en hoe heet die wat flinke mocro jongen (in breedte) en die andere lange met zijn zonnebril. en wie van hun is die gozer die niet rapt, die zo een mooie stem heeft. H A A R L E M where we from!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Angeltje
20-02-2003, 14:52
Wat is jou probleem?

sokkaynna20
24-02-2003, 18:23
wejoo ik heb die fotoos gezien die gasten zijn lekkerrrrrr :Iluvu: :Iluvu: :love: :love: ik vond die cd al goed maar nu ik weet wat erachter zit mmmmmmmm

Pagina's : [1] 2 3