Bekijk volle/desktop versie : Klopt dit?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

30-12-2011, 01:01

Citaat:
Honderden vrouwen in Nederland lopen rond met een groot geheim: ze zijn pedofiel (fedofiel). Ze dromen van seks met kleine kinderen en sommigen vergrijpen zich er ook aan...
Daarbij vallen vrouwen met een voorkeur voor kinderen niet zo snel op. ,,Een vrouw die haar kinderen niet knuffelt en streelt is eerder abnormaal dan normaal. Een man met een kind op schoot is meteen verdacht, terwijl er bij een vrouw niet raar wordt opgekeken.’‘.
Zouden er werkelijk onschuldige mannen vast zitten die ten onrechte beschuldigd waren/zijn van pedofilie?
Iemand op het werk vertelde dat zijn ex hem beschuldigd heeft van pedofilie met haar dochter alleen omdat hij ervandoor is gegaan met een andere vrouw. Komt dit vaak voor?

30-12-2011, 01:43


bah wat een kots reactie!!

onschuldig niks te onschuldig ; weet je wat ik HAAT ; dat is dat pedofielen geen kwaad zien in het liefde bedryven met een kind voor hen is dat gewoon liefde geven & wat is er mooier dan liefde & dan geloven ze nog in die vieze ranzige vorm van liefde van hen!!

een pedofiel is een pedofiel ; je kunt iemand beschuldigen maar als er bewys is dan vlieg je de cel is zo gaat dat & dan moeten ze niet zeggen dat het onschuldig was!! bahhhh!!!!!

30-12-2011, 01:44
Vind dit geen leuke topic. Schokkend.

30-12-2011, 01:45

Citaat door Aboe_Qaboe:
Zouden er werkelijk onschuldige mannen vast zitten die ten onrechte beschuldigd waren/zijn van pedofilie?
Iemand op het werk vertelde dat zijn ex hem beschuldigd heeft van pedofilie met haar dochter alleen omdat hij ervandoor is gegaan met een andere vrouw. Komt dit vaak voor?
Euhm, aangezien pedofielen vaak wegkomen met een taakstraf of een voorwaardelijke straf van een paar maanden, lijkt het me niet dat we jouw vraag bevestigend kunnen beantwoorden.

Die onschuldige mannen die moeten dan maar boeten voor hun soortgenoten, aangezien hun straf altijd te laag is. Misschien belet het hem, om zoiets lafs te doen in de toekomst.

30-12-2011, 01:46



Citaat door StreetChic:
bah wat een kots reactie!!

onschuldig niks te onschuldig ; weet je wat ik HAAT ; dat is dat pedofielen geen kwaad zien in het liefde bedryven met een kind voor hen is dat gewoon liefde geven & wat is er mooier dan liefde & dan geloven ze nog in die vieze ranzige vorm van liefde van hen!!

een pedofiel is een pedofiel ; je kunt iemand beschuldigen maar als er bewys is dan vlieg je de cel is zo gaat dat & dan moeten ze niet zeggen dat het onschuldig was!! bahhhh!!!!!
Pedofielen weten echt wel dat het abnormaal is hoor. Mannen zijn gewoon gore wezens, echt waar. Voor het blanke soort.

30-12-2011, 01:48
neen echt ik had hier eens een documentaire over gezien over pedos die zo ver heen zyn dat ze het kwaad ervan niet inzien ; dat vond ik het aller ergste!! & dit is niet typisch nederlands in ons cultuur zul je vast ook wel pedos hebben rondlopen moge Allah soubhanahou wa taala onze kinderen hiervan behoeden!!



Citaat door Woestijnroos:
Pedofielen weten echt wel dat het abnormaal is hoor. Mannen zijn gewoon gore wezens, echt waar. Voor het blanke soort.

30-12-2011, 01:49

Citaat door ElBazkue.:
Goed mogelijk dat hij haar dochter daadwerkelijk heeft gepedofileerd, onderzoek heeft uitgewezen dat er maar weinig Nederlandse meisjes bloeden bij hun 'eerste' keer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Het nieuwste bloeding-onderzoek heeft uitgewezen dat alle vrouwen wel bloeden bij hun eerste keer.

30-12-2011, 01:53

Citaat door StreetChic:
neen echt ik had hier eens een documentaire over gezien over pedos die zo ver heen zyn dat ze het kwaad ervan niet inzien ; dat vond ik het aller ergste!! & dit is niet typisch nederlands in ons cultuur zul je vast ook wel pedos hebben rondlopen moge Allah soubhanahou wa taala onze kinderen hiervan behoeden!!
Allahoema ameen.

Ja, dat is wel heel eng ja, als ze het zelf gewoon ok vinden. Ging er altijd vanuit dat ze toch wel iets van een moreel besef hadden oid.

30-12-2011, 01:56

Citaat door Aboe_Qaboe:
Het nieuwste bloeding-onderzoek heeft uitgewezen dat alle vrouwen wel bloeden bij hun eerste keer.
Onderzoek heeft ook aangetoond dat 14% van de marokkaanse jongens hun eerste keer beleefd met een jongen. 7% zegt gemeenschap te hebben gehad met een dier. Heeft hier niks mee te maken, maar aangezien we offtopic gingen, dacht ik dat je het niet zo erg zou vinden.

Wat zei je ook al weer over de onschuld van mannen?

30-12-2011, 02:01
Ontopic AUB!

30-12-2011, 02:04

Citaat door StreetChic:
bah wat een kots reactie!!

onschuldig niks te onschuldig ; weet je wat ik HAAT ; dat is dat pedofielen geen kwaad zien in het liefde bedryven met een kind voor hen is dat gewoon liefde geven & wat is er mooier dan liefde & dan geloven ze nog in die vieze ranzige vorm van liefde van hen!!

een pedofiel is een pedofiel ; je kunt iemand beschuldigen maar als er bewys is dan vlieg je de cel is zo gaat dat & dan moeten ze niet zeggen dat het onschuldig was!! bahhhh!!!!!
Tegen die verdachten is er bijna nooit bewijs behalve de verklaringen, beweringen of de getuigenissen van anderen.

30-12-2011, 02:07
ik zei wel dat ik offtopic was, maar dat wat om jou te misleiden. eigenlijk ben ik ontopic gebleven, aangezien het om de onschuld van mannen gaat en ik denk met de cijfers die er nu liggen dat we kunnen stellen dat de man schuldig is. tenzij hij zijn onschuld kan bewijzen. Dussss, als die mannen toch een straf krijgen, dan hebben ze hun onschuld niet kunnen bewijzen en is de straf passend.

30-12-2011, 02:08



Citaat door Aboe_Qaboe:
Tegen die verdachten is er bijna nooit bewijs behalve de verklaringen, beweringen of de getuigenissen van anderen.
Het is algemeen bekend dat slachtoffers van misbruik niet snel aangifte doen. 1 van de redenen is, dat het zo lastig is om de schuld te bewijzen. Als een man dan toch schuldig wordt bevonden, dan betekent het lijkt mij ook, dat er genoeg lag om zijn schuld te bewijzen.

30-12-2011, 02:17

Citaat door ElBazkue.:
Ja, maar kennelijk is het voor velen zo dat hun eerste keer plaatsvindt op een leeftijd waar ze zich van niks bewust zijn. Vroeger begreep ik het niet als een vrouw zei dat ze niet bloedde bij haar eerste keer maar door al dat pedo gedoe ben ik wat wijzer geworden. Pedofielen verstoren de betrouwbaarheid van zo'n onderzoek maar dat is niet iets om wakker van te liggen.

Je moet wel weten dat al die leraren op basisscholen pedofielen zijn die jongetjes in groep 1 graag begeleiden naar de toilet om te 'helpen'. Vooral als je denkt van nee, onmogelijk, dan verhoogt dat de kans dat hij pedo is.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Aboe wist denk ik nog niet dat ook jongetjes slachtoffer worden van pedofielen. Dit past denk ik niet helemaal bij de richting die hij voor ogen heeft voor dit topic.

30-12-2011, 22:48

Citaat door Aboe_Hari:
Wanneer ben je een pedo dan? Wat als je met meisjes te maken krijgt die hun secundaire geslachtskenmerken pas hebben? Ben je dan ook een pedo?
Dit is een heel goeie vraag, eigenlijk.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6