Bekijk volle/desktop versie : Ik heb mijn broertje de neus gebroken/gekneusd.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

30-12-2011, 00:01
Wollah even serieus ik kreeg een hoge bloeddruk.

Waneer je tegen mijn zusje van 6 zegt. ''Kom naar centrum''
Dan antwoord zij met ''Nee is haram er komen slechte mensen en ik mag alleen met mijn broer of mama''

Ik leer haar zo veel goede dingen. Zij komt elke dag naar mij toe of ik gebeden heb en waneer ik bid dan komt zij naast mij bidden, ze kan soerath alles. Ik tem haar, ze weet nu al dat blonderen nagellak en blackberry's haram zijn. En zij is best wel bang van mij dus zij luistert meteen.

Dus ik was kapot ik lig zo ik lag al half te slapen ineens ik hoor mijn broertje zeggen ''Jij mag van mij naar centrum gaan'' Wollah meh ik ging na denken ik werd wakker gelijk hoge bloeddruk ik wil hem een vuist geven tegen zijn schouder ineens hij bukt beetje zo ik raak zijn neus.

Wollah zijn neus is kapot dik.
Nooit meer doen. Die woorden accepteer ik niet in dit huis.

Ighzenayen opvoeding.

30-12-2011, 00:03


wejow zo erg
maar zo schattif van je zusje
hoe oud is ze alsik vragen mag?

30-12-2011, 00:03

Citaat door Catalunya.:
Wollah even serieus ik kreeg een hoge bloeddruk.

Waneer je tegen mijn zusje van 6 zegt. ''Kom naar centrum''
Dan antwoord zij met ''Nee is haram er komen slechte mensen en ik mag alleen met mijn broer of mama''

Ik leer haar zo veel goede dingen. Zij komt elke dag naar mij toe of ik gebeden heb en waneer ik bid dan komt zij naast mij bidden, ze kan soerath alles. Ik tem haar, ze weet nu al dat blonderen nagellak en blackberry's haram zijn. En zij is best wel bang van mij dus zij luistert meteen.

Dus ik was kapot ik lig zo ik lag al half te slapen ineens ik hoor mijn broertje zeggen ''Jij mag van mij naar centrum gaan'' Wollah meh ik ging na denken ik werd wakker gelijk hoge bloeddruk ik wil hem een vuist geven tegen zijn schouder ineens hij bukt beetje zo ik raak zijn neus.

Wollah zijn neus is kapot dik.
Nooit meer doen. Die woorden accepteer ik niet in dit huis.

Ighzenayen opvoeding.
Wauw, je zou vader moeten worden.

30-12-2011, 00:04

Citaat door -lola-:
wejow zo erg
maar zo schattif van je zusje
hoe oud is ze alsik vragen mag?
Menna erg gelijk uitdelen zoals dat mijn vader bij mij deed. Ik werd mishandeld en afgeperst door mijn vader, gelijk rechte pad genomen nu.

Mijn zusje is nu 6.

30-12-2011, 00:04



Citaat door Diffrent_:
Wauw, je zou vader moeten worden.
Dat vind ik gewoon ook.
Door dat zij bang van mij is geworden komt door mijn verleden hier.

Ik ben nog steeds haar broer van wie zij het meest houd.

30-12-2011, 00:05
Beetje mishandeling dit, praten en zeggen dat je teleurgesteld ben zou ook kunnen helpen

30-12-2011, 00:06
Om eerlijk te zijn ben ik echt tegen zo'n opvoeding. Hoe strakker en strenger je handelt.. hoe meer sommige snakken naar vrijheid en omdat ze dit niet krijgen gaan ze veel dingen stiekem doen. Een beetje vrijheid kan later heus geen kwaad. Maar goed dat is mijn mening hier over.

30-12-2011, 00:06

Citaat door Catalunya.:
Menna erg gelijk uitdelen zoals dat mijn vader bij mij deed. Ik werd mishandeld en afgeperst door mijn vader, gelijk rechte pad genomen nu.

Mijn zusje is nu 6.
Hmm ik ben tegen geweld :s

30-12-2011, 00:06
Blonderen en blackberry's zijn niet haram, ken je geloof en onderwijs haar op de juiste manier.

30-12-2011, 00:07
og alweer een van de ighzenayen. daar hebben wij allemaal slechte ervaringen mee. niet dus alleen je broertje.
weet je dat je spijt gaat krijgen in je leven als je broer/zuster afstandelijk gaat doen omdat hij/zij niets meer om je gaat geven.
mogelijk bijv omdat je hebt geslagen..

30-12-2011, 00:07

Citaat door LaNerdette:
Om eerlijk te zijn ben ik echt tegen zo'n opvoeding. Hoe strakker en strenger je handelt.. hoe meer sommige snakken naar vrijheid. Een beetje vrijheid kan later heus geen kwaad. Maar goed dat is mijn mening hier over.
Inderdaad!
Topicstarter had zijn broer gewoon moeten aanspreken..

30-12-2011, 00:07

Citaat door Torres:
blackberry's zijn niet haram, ken je geloof en onderwijs haar op de juiste manier.
-

30-12-2011, 00:07


Ikzienen (honden) opvoeding is dat. Van dit soort taferelen gaan mensen stiekem dingen doen

30-12-2011, 00:08

Citaat door LaNerdette:
-
Waarom laat je blonderen weg?

30-12-2011, 00:09
Omg weet gelijk wie je bent. HAHAHAH.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8