Bekijk volle/desktop versie : Ik heb het bed gedeeld met een vrouwelijke collega..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

29-12-2011, 21:59
Ze is getrouwd en heeft 2 kinderen. In 2 maanden hebben we een stuk of tien seksdates gehad, maar het probleem is dat ze nu verliefd op me is. Hoe kom je van zo iemand af? Ik wil sowieso geen relatie met haar dus dat valt af. Zij plakt nu echt heel erg, ondanks dat ik heb aangegeven dat ik er een punt achter wil zetten. Het vervelende is dat ze ook nog eens een collega is dus ik zie haar dagelijks!

29-12-2011, 22:01


Wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten!

29-12-2011, 22:02
Zeg dat je gay bent ofzo.

29-12-2011, 22:03

Citaat door marruecos87:
Zeg dat je gay bent ofzo.
die is hard
Ze pikt het op als : hij is homo door mij geworden
That might work..
indirect vertel je haar ook dat ze lelijk is..

29-12-2011, 22:04



Citaat door Hakiimaaa:
die is hard
Ze pikt het op als : hij is homo door mij geworden
That might work..
indirect vertel je haar ook dat ze lelijk is..
Als hij echt van haar af wilt geraken, zou dat best eens kunnen werken.

29-12-2011, 22:05

Citaat door marruecos87:
Als hij echt van haar af wilt geraken, zou dat best eens kunnen werken.
Ja inderdaad. You smartass

29-12-2011, 22:07

Citaat door marruecos87:
Zeg dat je gay bent ofzo.
Haha een gay die haar keihard heeft geneuqt? Daar trapt ze echt niet in.

29-12-2011, 22:10

Citaat door Hakiimaaa:
Ja inderdaad. You smartass


Ben een gouden tipgever.


Citaat door Tangerr4ever:
Haha een gay die haar keihard heeft geneuqt? Daar trapt ze echt niet in.
Gays hebben wel vaker seks met goede vriendinnen, zehma elkaar troosten als ze zich eenzaam voelen.

Mohim gebruik dat als je laatste optie. Straks heeft het geen effect en ben je de homo op het werk .. voor niets.

29-12-2011, 22:11
Mossiba..

Als je vermeld had staan ''Marokkaanse collega'' zouden ze haar allemaal vervloeken...
Nu wordt er kei lollig over gedaan omdat het maar een Hollander betreft... ik bedoel getrouwd=getrouwd...

29-12-2011, 22:14
En haar man dan? Wilt ze getrouwd blijven en een relatie met jou hebben?

29-12-2011, 22:17

Citaat door _______:
En haar man dan? Wilt ze getrouwd blijven en een relatie met jou hebben?
Ik denk dat ze een open huwelijk hebben

29-12-2011, 22:18

Citaat door Tangerr4ever:
Ze is getrouwd en heeft 2 kinderen. In 2 maanden hebben we een stuk of tien seksdates gehad, maar het probleem is dat ze nu verliefd op me is. Hoe kom je van zo iemand af? Ik wil sowieso geen relatie met haar dus dat valt af. Zij plakt nu echt heel erg, ondanks dat ik heb aangegeven dat ik er een punt achter wil zetten. Het vervelende is dat ze ook nog eens een collega is dus ik zie haar dagelijks!
Je was toch mans genoeg om een getrouwde moeder met 2 kinderen te ''xxxxxx''? Wees dan ook mans genoeg om haar duidelijk te maken dat jij haar enkel voor de sex hebt gebruikt. En dat het je collega betreft tja had je eerder over moeten nadenken. Wat een sukkel zeg.

29-12-2011, 22:20



Citaat door _______:
En haar man dan? Wilt ze getrouwd blijven en een relatie met jou hebben?
Wat voor merk schoenen dat op je avatar?

29-12-2011, 22:21
Vertel haar dat ondanks je geen moslim bent haar onrein varkenslichaam zat bent..

29-12-2011, 22:21

Citaat door marruecos87:
Ben een gouden tipgever.



Gays hebben wel vaker seks met goede vriendinnen, zehma elkaar troosten als ze zich eenzaam voelen.

Mohim gebruik dat als je laatste optie. Straks heeft het geen effect en ben je de homo op het werk .. voor niets.
Haha maar toch, een gay herken je aan z'n gedrag. Maar bedankt voor 't meedenken..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10