Bekijk volle/desktop versie : Broeder/zusterliefde



Pagina's : [1] 2

29-12-2011, 19:56
[Hoeveel broertjes/zusjes/broers/zussen hebben jullie en hoe is jullie band daarmee?]


Citaat:
Ik heb één broer en één broertje.
Broer: met hem kan ik hele serieuze gesprekken voeren. Omdat hij de oudste is, ziet hij zich als een tweede vader voor ons. Vroeger (in de pubertijd) had ik altijd ruzie met hem, zoals dat wel vaker voorkomt in gezinnen. Maar naarmate we ouder werden, konden we het steeds beter met elkaar vinden. De rust die hij uitstraalt, wens ik ook te hebben.
Broertje: op het eerste gezicht denken mensen dat we altijd met elkaar kibbelen, maar niets is minder waar. Mijn broertje is echt mijn zwakste plek en mijn beste vriend. Hij kan me laten lachen, zoals niemand dat kan. Daarnaast is hij nog jong en vlot, wat vaak hilarische situaties oplevert. Hij kan altijd naar me toekomen als hij ergens mee zit, wat er soms voor zorgt dat hij naar me toekomt als er een gat in zijn sok zit.
Broer en broertje onderling: ze kunnen elkaar niet uitstaan. Mijn broer vindt dat de jongste zich wat volwassener moet opstellen terwijl mijn broertje denkt dat de ouwe een saaie geit is die alleen anderen kan bekritiseren en zichzelf eens in de gaten moet houden. Toch zijn het de beste vrienden (alléén als voetbal op televisie is, anders niet. )
Nou jullie.
[En ja, ik verveel me.]

29-12-2011, 20:05


Je kon het ook opschrijven of typen in je notities als je je zo verveelt.

29-12-2011, 20:05
Wil je niet weten, echt een mocro familie.

29-12-2011, 20:07

Citaat door saloua04:
Je kon het ook opschrijven of typen in je notities als je je zo verveelt.
Waar ben jij dan goed voor?

29-12-2011, 20:08


Haha leuk!

Ik; teveel om op te noemen.

29-12-2011, 20:08

Citaat door Gezeur:
Wil je niet weten, echt een mocro familie.
Nou maak je me nieuwsgierig. Innie!

29-12-2011, 20:11

Citaat door amel0s_:
Haha leuk!

Ik; teveel om op te noemen.
Een deel ervan, dan.

29-12-2011, 20:17
Ik heb drie broers en twee zussen. Ik ben de jongste.
Mijn twee zussen zijn mijn second mommies. Ik kan over alles met ze praten, winkelen, anything!
Mijn broers zijn gewoonweg geweldig. De twee oudste zijn megalief. De overige is de een na jongste van de familie en hij is mijn maatje. Samen films kijken is iets wat wij geregeld doen, maar met hem kan ik ook ruzie hebben.

29-12-2011, 20:22

Citaat door ZAKENVROUW__:
Een deel ervan, dan.


Nee joh, valt wel mee.
2 broers, 2 zussen, 1 zusje.
1 broer die zie ik nauwelijks. Die andere is wel cool.
Met m'n zussen wel goede band. Soms wel ruzie met 1 van de twee.
Alleen m'n zusje is een irritante puber die met iedereen ruzie zoekt. Maar als ze iets wil, is ze poeslief.

29-12-2011, 20:27
Ik heb zelf 3 broers, 1 zus, 1 broertje en 1 zusje..


Citaat:
Mijn broers zijn mijn beste vrienden, de oudste hij is de serieuze onder ons, ook wel degene die mij het meest verrast en me het vaakst bij staat tijdens huishoudelijk taken.

De volgende, die hier tevens ook lid is is mijn aller beste vriend ik kan bij hem aankloppen over wat dan ook. Ik kan altijd bij hem terecht, de raad die hij me geeft. Hoe hij altijd voor mij klaar staat en me altijd bedankt als ik wat voor hem heb gedaan.

De volgende, is degene die het meest laks heeft.. Het leven is een feest en leeft van dag tot dag met hem heb ik de meeste discussies omdat zijn levenstyl mij niet aanstaat. Maar tegelijk is hij wel de zorgzame onder mijn broers. Degene die een pilletje voor mij gaat halen als ik ziek ben en me vaak in de nacht komt dekken en een kus op mijn voorhoofd geeft. Het hart dat hij bezit is één uit de duizenden..

Mijn broertje, is degene die mij altijd aan het lachen maakt en met wie ik gekke dingen meemaak. Ik en hij samen onze ouders worden gek. Praten beide heel veel en lachen maar al te graag, dus altijd feest met hem in mijn buurt..

Mijn zus, is een echt moeder.. Nu ondertussen ook al 8 jaar getrouwd en vier kinderen rijker.. Vroeger toen ze nog thuis woonde konden we het niet met elkaar vinden, ik was volgens haar te eigenwijs. En zij was in mijn ogen te serieus
Sinds dat ze getrouwd is gaat het vele beter tussen ons, een zorgzame vrouw is zij.

Mijn zusje, een echte tafedaht.. Haar koppigheid laat me altijd lachen..

M

29-12-2011, 20:45
10, met ieder1 wel een bepaalde band. Kort maar krachtig beschreven.

29-12-2011, 20:50
Ik heb 6 broers en ben enige meisje.

29-12-2011, 20:52


Met mijn broers heb ik allemaal een hele aparte band.. Ik ben de jongste en ook echt verwend door iedereen. Ben ook lieveling van mijn moeder !

29-12-2011, 20:54
Ik heb ook 1 halfzus!! Met haar heb ik echt een goede band. Het is net alsof ze me echte zus is. Ze komt heel vaak bij ons over de vloer heeft een leuke band met mijn moeder (alsof het haar eigen moeder is).. Ze is nu getrouwd en heeft 2 geweldige kindjes. Die ik zo verwen.. Kon me altijd bij haar terug trekken als me broers me teveel werden

29-12-2011, 20:58
Heb 2 broertjes en 2 zusjes, ik ben de oudste.

Ik kom heb best overeen met mijn jongste broer, de sfeermaker thuis en mijn klein zusje die mijn hartendiefje is, ze is nog maar 7. Zij laat mij lachen wanneer ik down ben, zij brengt leven in huis, ..

Pagina's : [1] 2