Bekijk volle/desktop versie : Chavez: "VS geven leiders in Latijns-Amerika kanker."



Pagina's : [1] 2 3 4

29-12-2011, 07:04
BRON

De Venezolaanse president Hugo Chavez staat bekend om zijn uitdagende uitspraken. Toen bekend raakte dat de Argentijnse presidente Christina Kirchner kanker heeft, kwam hij prompt tot de conclusie dat de Amerikanen misschien een manier gevonden hebben om de leiders op zijn continent kanker te bezorgen.


© epa

© reuters


Chavez heeft zich dit jaar zelf laten opereren aan een tumor in zijn bekken. De Argentijnse Kirchner blijkt nu aan schildklierkanker te lijden en ze is daarmee niet de eerste Zuid-Amerikaanse leider waar recent kanker bij werd vastgesteld. Ook Fernando Lugo van Paraguay, Dilma Rousseff van Brazilië en de voormalige Braziliaanse leider Lula da Silva bleken onlangs ziek te zijn. Toeval? Chavez denkt natuurlijk van niet.

"Het zou best kunnen dat de Amerikanen een techniek ontwikkeld hebben om kanker te veroorzaken, zonder dat iemand ervan weet", zei hij tijdens een toespraak op televisie. "Ik weet het niet, ik probeer maar een verklaring te vinden." Chavez waarschuwt dan ook andere leiders waarmee hij goed bevriend is, zoals de Boliviaanse president Evo Morales. "We zullen goed op Evo moeten letten. Zorg voor Evo!", zei hij.

Samen met Fidel Castro van Cuba is Chavez één van de grootste tegenstanders van de VS. "Fidel zei me altijd dat ik moest opletten. Deze mensen hebben de technologie ontwikkeld. Je bent erg onoplettend. Let op wat je eet, wat ze je geven om te eten... een kleine naald en ze kunnen alles inspuiten", besloot Chavez. (gb)


28/12/11 23u07


Ik zou zijn uitspraken niet uitdagend noemen, eerder lachwekkend debiel.

29-12-2011, 09:17


De VS willen altijd hun neuzen steken in andermans zaken. Hoe bedoel je, schending van de soevereiniteit.

29-12-2011, 09:27
Een Chavesje....
Uitspraak: ˈcha-vesju -woord (mannelijk) Zelfst. Naamw. ideeën en beweringen die vreemd en niet waar zijn. Synoniem: nonsens `volslagen onzin`

29-12-2011, 09:35

Citaat door Simcha:
Een Chavesje....
Uitspraak: ˈcha-vesju -woord (mannelijk) Zelfst. Naamw. ideeën en beweringen die vreemd en niet waar zijn. Synoniem: nonsens `volslagen onzin`
Over de VS gesproken Simcha the wolf..

Ze willen Iran aanvallen omdat ze de straat van Hormuz willen afsluiten bij een eventuele boycot van Iraanse olie richting de EU.

Zet je maar schrap. Het aantal asielzoekers uit het M-O zal drastisch toenemen de komende tijden

29-12-2011, 09:58



Citaat door Brabus:
Over de VS gesproken Simcha the wolf..

Ze willen Iran aanvallen omdat ze de straat van Hormuz willen afsluiten bij een eventuele boycot van Iraanse olie richting de EU.

Zet je maar schrap. Het aantal asielzoekers uit het M-O zal drastisch toenemen de komende tijden
Ik vrees het ergste to be honest. De oorlogsretoriek spat er van af, van twee kanten, het machtsvertoon van Iran was overduidelijk. Ik denk dat het echter niet zover zal komen. Iran needs the money.

29-12-2011, 10:15

Citaat door Brabus:
Over de VS gesproken Simcha the wolf..

Ze willen Iran aanvallen omdat ze de straat van Hormuz willen afsluiten bij een eventuele boycot van Iraanse olie richting de EU.

Zet je maar schrap. Het aantal asielzoekers uit het M-O zal drastisch toenemen de komende tijden
De VS heeft alleen gezegd dat ze een blokkade van de straat van Hormuz niet zullen tolereren (net zoals alle andere landen in de regio dat niet zullen doen).
Het eventueel laten zinken van een paar blokkade schepen is echt geen aanval op Iran. Alleen een opruimactie van in de weg liggende schepen.


En tja, Hugo Chavez, die lijkt een beetje op Abu Imran.
Ze kramen allebei de meest waanzinnige onzin uit.

29-12-2011, 10:19

Citaat door Peej:
De VS heeft alleen gezegd dat ze een blokkade van de straat van Hormuz niet zullen tolereren (net zoals alle andere landen in de regio dat niet zullen doen).
Het eventueel laten zinken van een paar blokkade schepen is echt geen aanval op Iran. Alleen een opruimactie van in de weg liggende schepen.


En tja, Hugo Chavez, die lijkt een beetje op Abu Imran.
Ze kramen allebei de meest waanzinnige onzin uit.
Hey JIJ geeft me altijd rood.. Ik irriteer je altijd

29-12-2011, 10:23

Citaat door Brabus:
Hey JIJ geeft me altijd rood.. Ik irriteer je altijd
Ik ben gewoon heel vrijgevig...

29-12-2011, 10:31

Citaat door Peej:
Ik ben gewoon heel vrijgevig...
Ik ook

29-12-2011, 10:33

Citaat door Brabus:
Ik ook
Helemaal niet

29-12-2011, 10:42

Citaat door Simcha:
Helemaal niet
Hoe is het met trainen?

29-12-2011, 10:44

Citaat door Brabus:
Hoe is het met trainen?
Nu even vakantie en maar twee keer in de week. Ik denk dat ik in Suriname lekker elke ochtend ga lopen. Zo een zin in.

29-12-2011, 10:50


Vooral veel eiwitten innemen. Suriname is best wel warm/vochtig. Anders kom je 25 kilo lichter terug

29-12-2011, 10:53

Citaat door Brabus:
Vooral veel eiwitten innemen. Suriname is best wel warm/vochtig. Anders kom je 25 kilo lichter terug
Dat zal iets teveel zijn, maar een paar kilo, mag nog wel. Met dat Surinaamse eten moet ik wel opletten. Eiwitten en water

29-12-2011, 11:49

Citaat door Brabus:
Ik ook
Dank je.

Pagina's : [1] 2 3 4