Bekijk volle/desktop versie : zusje van een vriendin is fysiotherapeute



Pagina's : [1] 2

28-12-2011, 21:48
zou je een vrouw accepteren die fysiotherapeute is?

dus mannen masseren etc.

28-12-2011, 21:52


Daar heb ik al eens een onderwerp over geopend!

Mannen masseren valt nog mee. Hun wassen of tegen hun xhumhumx aankijken/aanraken (met handschoenen) zoals verpleegkundigen of artsen doen is nog een aantal graden erger.

Wat uit de topic was voortgekomen was dat ze hun vrouw al dat soorten handelingen verbieden, maar de vrouw van iemand anders mag dat wel gewoon doen. En daarnaast éisen ze dat hun vrouwen door alleen vrouwen behandeld mogen worden.

Hoe hypocriet is dat?

28-12-2011, 21:58
Ik krijg vaak de vraag waarom ben je niet voor fysiotherapeute gaan studeren? Want ik ben er niet slecht in volgens m'n omgeving.
De reden is dus dat ik geen mannen wil masseren behalve m'n man. En nu soms m'n broertje's rug of arm.

Ik denk dat het wel logisch is als een man geen vrouw wil die dat doet, uiteindelijk zit ze wel aan een andere man.

28-12-2011, 22:00

Citaat door Galatea:
Daar heb ik al eens een onderwerp over geopend!

Mannen masseren valt nog mee. Hun wassen of tegen hun xhumhumx aankijken/aanraken (met handschoenen) zoals verpleegkundigen of artsen doen is nog een aantal graden erger.

Wat uit de topic was voortgekomen was dat ze hun vrouw al dat soorten handelingen verbieden, maar de vrouw van iemand anders mag dat wel gewoon doen. En daarnaast éisen ze dat hun vrouwen door alleen vrouwen behandeld mogen worden.

Hoe hypocriet is dat?
fysiotherapeuten en verpleegkundigen hebben veel langer fysiek contact, een arts kijkt alleen ff snel

28-12-2011, 22:00



Citaat door Never_seen:
Ik krijg vaak de vraag waarom ben je niet voor fysiotherapeute gaan studeren? Want ik ben er niet slecht in volgens m'n omgeving.
De reden is dus dat ik geen mannen wil masseren behalve m'n man. En nu soms m'n broertje's rug of arm.

Ik denk dat het wel logisch is als een man geen vrouw wil die dat doet, uiteindelijk zit ze wel aan een andere man.
hoe weten ze dat je er goed in bent

28-12-2011, 22:01

Citaat door wiewie:
fysiotherapeuten en verpleegkundigen hebben veel langer fysiek contact, een arts kijkt alleen ff snel
Ik geef toe, zij hebben inderdaad veel langer fysiek contact, maar dat van een arts moet je niet onderschatten en vooral niet die genante handelingen die zelfs verpleegkundigen niet hoeven te doen (dus niet kijken alleen). Als je dat aan de lopende band doet, tikt dat ook wel aardig aan.

28-12-2011, 22:03
Een vrouwelijke die mannen masseerd en adviseer no way,
masseren is niet zo maar iets.
Als een man een andere man masseerd dan blokkeerd hij zijn gevoel.
Maar als een aantrekkelijke vrouw het doet bij een man dan hangt ze lul zo op de grond,
vooral bij die vieze Hollanders die zich graag eens laten verwennen dan en lachen achter de rug van de vrouw hard.
Opgerot met dit soort onzin eer en respect en anders maar een ander baantje.

28-12-2011, 22:12

Citaat door wiewie:
hoe weten ze dat je er goed in bent
Haha omdat ik m'n moeder wel eens masseer, m'n oma, tantes, vriendinnen en zelfs collega's. Vandaag nog 2 op m'n werk en owhjaa ik heb alleen vrouwelijke collega's haha.

28-12-2011, 22:12

Citaat door Galatea:
Daar heb ik al eens een onderwerp over geopend!

Mannen masseren valt nog mee. Hun wassen of tegen hun xhumhumx aankijken/aanraken (met handschoenen) zoals verpleegkundigen of artsen doen is nog een aantal graden erger.

Wat uit de topic was voortgekomen was dat ze hun vrouw al dat soorten handelingen verbieden, maar de vrouw van iemand anders mag dat wel gewoon doen. En daarnaast éisen ze dat hun vrouwen door alleen vrouwen behandeld mogen worden.

Hoe hypocriet is dat?
Werk ook als verpleegkundige, zo veel zie je niet.

28-12-2011, 22:14

Citaat door GloriousBastard:
Een vrouwelijke die mannen masseerd en adviseer no way,
masseren is niet zo maar iets.
Als een man een andere man masseerd dan blokkeerd hij zijn gevoel.
Maar als een aantrekkelijke vrouw het doet bij een man dan hangt ze lul zo op de grond,
vooral bij die vieze Hollanders die zich graag eens laten verwennen dan en lachen achter de rug van de vrouw hard.
Opgerot met dit soort onzin eer en respect en anders maar een ander baantje.
daarom, helemaal mee eens

28-12-2011, 22:14

Citaat door Sweet_Nador:
Werk ook al verpleegkundige, zo veel zie je niet.
Ligt eraan waar je werkt als je werkt bij de urologie- afdeling bijvoorbeeld, is het heel wat anders als op een kraamafdeling.

28-12-2011, 22:15

Citaat door Sweet_Nador:
Werk ook al verpleegkundige, zo veel zie je niet.
Ligt eraan waar je werkt als je werkt bij de urologie- afdeling of chirurgieafdeling werkt bijvoorbeeld (waar je veel blaascatheters moet plaatsen), is het heel wat anders als op een kraamafdeling.

28-12-2011, 22:16


Tering.. waar mensen over nadenken.

28-12-2011, 22:18
Alleen mensen die oppervlakkig zijn linken fysiotherapeuten aan seksuele handelingen. Clienten die er komen willen van hun pijn af en geen erotische massage.

28-12-2011, 22:20

Citaat door Krakeling:
Alleen mensen die oppervlakkig zijn linken fysiotherapeuten aan seksuele handelingen. Clienten die er komen willen van hun pijn af en geen erotische massage.
Ja meid, zo denken wij vrouwen vooral, maar bij mannen kunnen gevoelens ongecontroleerd toch de overhand nemen, dus ergens kan ik het wel begrijpen.

Mannen zijn nu eenmaal gevoeliger voor fysieke aanrakingen door een vrouw, het systeem werkt bij hen gewoon anders.

Het werkt ergens naar beide kanten toe, want dat is al wetenschappelijk bewezen. De bloeddruk van een man (en een vrouw) gaat omhoog als ze zich in 1 kamer bevinden. Dat is gewoon iets lichamelijks, wat we zeker niet moeten vergeten.

Pagina's : [1] 2