Bekijk volle/desktop versie : Deze leden vind ik het leukst.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

28-12-2011, 21:47
Als je er niet bijstaat moet je even reageren, ik kijk wel of ik je leuk vind . Ja, ik maak weer een lijst. Nee, je hoeft niet te reageren en te haten omdat je er niet in staat.


Citaat:
Mevrouwtjjj
Echt een lieve meid waar je terecht kan als je wilt praten. Ze is heel eerlijk en vertelt je alles straight.
Zij wordt mijn Marokko.nl chiller. Hou van je zine.

BILLIEJEAN (laat haar nooit tekenen)
Pessimist, zij praat altijd zo somber over 't leven. Maar ze is echt een geweldige kind. Love her attitude. Soms komt ze over alsof ze je niet mag, maar zij is geen gemenerik. Zij is sweety!

SL93
hij is ene belgke en algerijn da echt zot is op zijne land. Maar hij kan de raarste bekken trekken, heb veel met hem gelachen vroeger.

FattyFatima (pitbull)
Zij is echt een zine. Praat nooit slecht over iemand, heeft alleen maar leuke dingen te vertellen. Geen drama, alleen liefheid. Echt een knappe pitbull ino, waar je ook nog 's terecht kan, gewoon the whole package!

SoulShine. (naakt)
Nog een zine. Zij is een naakte wonder, met haar kan je ook echt veel lachen en ze kent humor! Ze schaamt zich ook nergens voor en daarom is ze ook zo leuk. Met haar zul je je ook nooit vervelen!

KtotheHalid
Echt DE droogkloot op Marokko.nl dat verbazingwekkend genoeg toch zoveel vrouwelijke leden aantrekt met zijn droge topics dat soms niet eens één woord bevatten. Hij is wel een leuke vent dat zich steeds meer verdiept in de Islam. You go man.

Mocromeiddjuh
Met haar kan je zowel serieus als niet serieus met haar zijn. Ze is lief, je kan alles bij d'r kwijt en ze is ook bezig om te praktiseren. Ze praat veel over de Islam, is bijna altijd serieus op 't net en zal ook nooit schelden of wat. Daar kent ze schaamte voor.

Frexy
Dit is ook een belgke, alleen hij is echt een mafkees. Heb vroeger zoveel lol gehad, en toen kregen we ruzie, en toen weer lol, en toen weer ruzie. Was wel keileuk die ruzies, moet ik eerlijk zeggen.
Maar voor de rest heb je wel een leuke bumper klootzak.

Pythagoras
Zij heeft DE LEUKSTE topics. Even serieus, niemand tipt aan haar topics en haar mafheid. Ze is echt maf. En oh ja, ze heeft ook een leuke snoet, die ze soms graag inkleurt met stift.

Maximus.
Maximus. is één van de gezelligste gozers met gameskills waar je jaloers op kan worden. Hij gedraagt zich altijd vrolijk en wilt je nooit lastig vallen met gezeur, maar soms wil je hem gewoon smacken omdat hij meestal z'n zin krijgt en daarna dit doet: hhhhhhhhhh :/

Toa
Toa is een slimme dame dat ouder overkomt dan in realiteit. Ze weet waarover ze praat, ze weet hoe ze moet reageren op bepaalde mensen en ze heeft ook één van de leukste reacties. Zij is trouwens altijd eerlijk, of ze je mag of niet.
En ooh ja, soms kan je d'r echt wurgen, zoals bij iSketch.

Smooth_a
Hij staat er alleen bij omdat 'ie gezellig is op iSketch en mij helpt met antwoorden Verder ben je net als BJ en moet je nooit tekenen. Oh ja, en je bent voetbal verslaafd/sporthoeker. Dat is het enige wat ik weet
LaNerdette:
Zij is zo lief, wallah haar gun ik echt alles. Zij komt zo betrouwbaar over en ze heeft zo'n zachte karakter. Iedereen die met haar praat weet dat, want zij zegt nooit iets gemeens en als men iets tegen haar zegt dan is dat omdat ze jaloers zijn. Wat gewoon begrijpelijk is.


Queso.
Zij is een gekke dame, ze houdt van nep-foto's. Ze heeft een groot verleden gehad met haar oude accounts dat ik beter niet op kan noemen. De meeste denken dat ze dik is, en omdat ze dat niet erg vindt is ze daarin verder gegaan en nu noemen mensen haar dikkiedik. Verder is ze gezellig en heeft ze altijd wat te vertellen.

MADEinMOROCCO
Hij is een filmfreak en dat laat hij heel goed zien. Ook is hij een droogkloot net als KtotheHalid met zijn reacties. Hij heeft droge humor, maar toch zijn de topics van hem, net als kth, vol met reacties. Mohim, mij kraakt hij altijd af maar ik weet dat hij mij gewoon super sweety vind.

Mariachi2
Eerste indruk: Wat een opschepper zeg. MMA, mooie bak, goeie baan etc. etc. Maar eigenlijk is hij heel relax ookal heeft hij echt een spelverslaving, echt niet normaal. :/ Voor de rest gewoon dimmen met attitude en dan komt 't goed.

BoubkerC
Hij is wa7ed hamster he. Zo klein, en een grappig gezicht. Maar hij blijkt hier wel z'n sjans te krijgen. Mohim, kan soms leuk zijn. Soms wil je hem gewoon in elkaar slaan. Maar dat is zielig, want hij is hamster. =)

MoJa
Hij gedraagt zich ook best volwassen voor zijn leeftijd, maar soms issie wel kinderachtig en lijkt hij 12. Mohim MoJa jij staat er ook bij omdat je vwo'er bent, voor de rest stink je.

MOCROMAN21
Hij kan me echt irriteren soms. Hij is echt zo'n Marokkaan van vroeger, net zoals je padre. Je vrouw blijft thuis, aanrecht is haar werk, vrouw hoort niet buiten blaaaaablaaaaablaaaa. Soms wil je hem echt slaan met z'n praatjes, maar hij kan ook gezellig zijn, heeeeeel soms.

Huisvrouw
Zij is echt een knappe meid, echt knap gewoon, en ze heeft een geweldige innerlijk. Ze praat met je over van alles en schaamt zich ook niet om dingen te zeggen. Ze is gewoon eerlijk over wat ze denkt en wilt je altijd helpen. t7ibegh shem.

ARABERBER
Zij is mijn facebook mattie. Zij is keilief, keileuk, keigezellig. Keiknap, keidun, keilanghaar. Mohim, zij is top. Gewoon top. Meer heb ik er niets bij toe te voegen.

Benthadjj
Zij negeert mij altijd maar zij is echt een knappe dame. Wauwie! Leuke persoonlijkheid voor zoverre je het kan lezen en ook een gameskill, zij kan echt snel reageren!

Doritosgek.
Mijn mattie al zo'n 3 jaar. Vroeger gingen we elkaar altijd dissen nu doen we kei lief tegen elkaar. Zij is ook een prachtige meid tbarkAllaah, en heerlijk!

Frederik/Vigetto/Silversin
Dat is echt een turkse negeraap. Hij is echt intelligent voor zijn leeftijd en weet altijd wat 'ie moet zeggen. Ook vind ik dat hij goed interesse wekt voor de Islam, hij vraagt er telkens meer naar. You're doing good Aapje! =)

Miharbi.
Een lieve jongen dat soms wel een beetje stoer doet. Hij kan het wel met iedereen vinden, maar eigenlijk is hij best anonymous. Niemand weet hoe hij ''echt'' is, of is dat toch een beetje the secret? Voor de rest ben je wel tof.

28-12-2011, 21:48


Oh ja, Neggafa hoeft er niet bij. Iedereen weet zij is numero wa7id.

28-12-2011, 21:53
Mevrouwtjjj
Echt een lieve meid waar je terecht kan als je wilt praten. Ze is heel eerlijk en vertelt je alles straight.
Zij wordt mijn Marokko.nl chiller. Hou van je zine.


Weyooooooooooooooooooooo ik houd van jou. (L)!
Marokko.nl chiller? Ja3dah chiller eh temshoent.

28-12-2011, 21:54

Citaat door SHABIMAZIGHEN.:

Jij lijkt me ook leuk, maar ik spreek je nooit hier. Sorry.

Citaat door Mevrouwtjjj:
Mevrouwtjjj
Echt een lieve meid waar je terecht kan als je wilt praten. Ze is heel eerlijk en vertelt je alles straight.
Zij wordt mijn Marokko.nl chiller. Hou van je zine.


Weyooooooooooooooooooooo ik houd van jou. (L)!

Marokko.nl chiller? Ja3dah chiller eh temshoent.
Hou ook van jou eh zine.

Ja sowieso. Ik was net even gaan rijden. Hij zei; nog 2 a 3 lessen en dan zijn we klaar met je bijzondere manoevres.
Dat betekent, het praktijk is er bijna

28-12-2011, 21:55


Aaaaaawh. Super lief! <3

Even voor de duidelijkheid, stille lezers; ik ben emo en snij altijd in mijn polsen.

28-12-2011, 21:56

Citaat door MaMiTa_GeK:
Jij lijkt me ook leuk, maar ik spreek je nooit hier. Sorry.

Hou ook van jou eh zine.

Ja sowieso. Ik was net even gaan rijden. Hij zei; nog 2 a 3 lessen en dan zijn we klaar met je bijzondere manoevres.
Dat betekent, het praktijk is er bijna


Neejoh, zo snel al? In cha Allaah haaaaaaaal je hem in 1 x!! Sowieso voor de zomer hè.

28-12-2011, 21:56

Citaat door smooth_a:

I'm sweet ain't I?

Citaat door BILLIEJEAN:
Aaaaaawh. Super lief! <3

Even voor de duidelijkheid, stille lezers; ik ben een emo en snij altijd in mijn polsen.
I knowwww hhhhhhhhhhhhh.
Klopt!

28-12-2011, 21:57

Citaat door MaMiTa_GeK:
Oh ja, Neggafa hoeft er niet bij. Iedereen weet zij is numero wa7id.
ik wou netttt reageren wehjowww enje vergeet de beste :lol

28-12-2011, 21:58

Citaat door Gekkejonne:

who're you?

Citaat door Mevrouwtjjj:


Neejoh, zo snel al? In cha Allaah haaaaaaaal je hem in 1 x!! Sowieso voor de zomer hè.
You know it babe.
In shaa Allaah.

28-12-2011, 21:59

Citaat:
Frederik/Vigetto/SilversinDat is echt een turkse negeraap. Hij is echt intelligent voor zijn leeftijd en weet altijd wat 'ie moet zeggen. Ook vind ik dat hij goed interesse wekt voor de Islam, hij vraagt er telkens meer naar. You're doing good Aapje! =)
Typ het dan tenminste goed. Vegito.

Je zet me voorschut met je 'negeraap' en 'aapje'. Voor de rest wel aardig allemaal.

Weet je, ik kan eigenlijk op alles van wat je getypt hebt iets zeggen, maar dan verpest ik het helemaal.

28-12-2011, 21:59

Citaat door neggafa:
ik wou netttt reageren wehjowww enje vergeet de beste :lol

Wist ik wel.

Citaat door KtotheHalid:
Hhhhhhh!
Ja alsjeblieft hoor Khalid, zo denk ik echt over je. Nee, ik ben niet lief joh nee

28-12-2011, 22:00
Conclusie: Je kent teveel m.nllers

28-12-2011, 22:00



Citaat door Frederik:
Typ het dan tenminste goed. Vegito.

Je zet me voorschut met je 'negeraap' en 'aapje'. Voor de rest wel aardig allemaal.

Weet je, ik kan eigenlijk op alles van wat je getypt hebt iets zeggen, maar dan verpest ik het helemaal.
Ewa safe. Zo noem ik je allang.

Naja. Doe ik eens wat lief. Dunder tuch up jy turk.

28-12-2011, 22:01

Citaat door MaMiTa_GeK:
Wist ik wel.

Ja alsjeblieft hoor Khalid, zo denk ik echt over je. Nee, ik ben niet lief joh nee
Box em je hebt een gevoelige snaar geraakt. Snik snik.

28-12-2011, 22:03

Citaat door MaMiTa_GeK:
Wist ik wel.

Ja alsjeblieft hoor Khalid, zo denk ik echt over je. Nee, ik ben niet lief joh nee


Ik heb vandaag ook gereden trouwens ging niet zo lekkrr
Pijn in me hand daarnaast vergeetachtig, hij zei zo je bent afwezig vandaag!
En ik had honger daarna kreeg ik iets leuks
Rij maar terug naar almere ik keek echt zo

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10