Bekijk volle/desktop versie : stel je trouwt met een vrouw die geen bruiloft heeft geeist omdat je het niet kon



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-12-2011, 20:58
betalen

en dan op een avond hebben jullie ruzie

en dan roept ze

"wordt eerst een man, je kon niet eens een bruiloft betalen"

BAM zo in je gezicht


wat doe je dan?

28-12-2011, 21:00


Waarom zou ze zoiets roepen als ze zelf voor zo een man heeft gekozen? al heb je ruzie..

28-12-2011, 21:02
Huilend rennen naar me moeder

28-12-2011, 21:03
een dansje doen.

28-12-2011, 21:08


ik zou vragen vanwaar opeens die harde woorden vandaan komen
vragen wat haar dwars zit, en proberen uit te praten, vertellen dat ik van haar hou
misschien neem ik haar zelfs wel mee uit eten en zorg ervoor dat ze weer verliefd op me word en weer gelukkig is.

28-12-2011, 21:11
Dan is het hele mooie gebaar dat zij hem toen accepteerde, weg. Heel jammer! Germ zo zielig voor de man.. hihi

28-12-2011, 21:11
Haha oh, dat kan je alleen uitspreken als je een hart van steen hebt

28-12-2011, 21:15

Citaat door mickey-mouse:
ik zou vragen vanwaar opeens die harde woorden vandaan komen
vragen wat haar dwars zit, en proberen uit te praten, vertellen dat ik van haar hou
misschien neem ik haar zelfs wel mee uit eten en zorg ervoor dat ze weer verliefd op me word en weer gelukkig is.
Hhaha, je liegt

28-12-2011, 21:19

Citaat door wiewie:
betalen

en dan op een avond hebben jullie ruzie

en dan roept ze

"wordt eerst een man, je kon niet eens een bruiloft betalen"

BAM zo in je gezicht


wat doe je dan?
Ik geef haar gelijk een stevige kus en zag aan haar: 'Wees maar blij, want velen die wel een bruidsschat hebben kunnen betalen, kunnen niet eens zo zoenen als ik.'

28-12-2011, 21:22

Citaat door wiewie:
betalen

en dan op een avond hebben jullie ruzie

en dan roept ze

"wordt eerst een man, je kon niet eens een bruiloft betalen"

BAM zo in je gezicht


wat doe je dan?
Dan zou ik hebben gezegd, was jij ook maar een echte vrouw geweest. Dan had je wel iemand gevonden die de bruiloft voor jou wilde betalen.

28-12-2011, 21:24

Citaat door Darth.Vader:
Dan zou ik hebben gezegd, was jij ook maar een echte vrouw geweest. Dan had je wel iemand gevonden die de bruiloft voor jou wilde betalen.
een echte liefdevolle relatie

28-12-2011, 21:25

Citaat door fazrenI:
Hhaha, je liegt
nee man als je ruzie met je vrouw hebt om maakt niet uit wat, moet je je voorstellen hoe jij zou willen dat jouw vader jouw moeder het gevoel zou geven dat ze de mooiste vrouw in de wereld is.

28-12-2011, 21:28


ik zou dan antwoorden, je was goedkoper dan gratis en met de kennis van nu heb ik gen spijt dat ik geen cent aan je heb verspild

BAMM BAMMM is dat dannnn


bruiloft is iets wat je moet geven, je moet kenbaar maken dat je bent getrouwd met mevrouw Fatima .... maar natuurlijk volgens de islamitische richtlijnen, handel je daar niet naar ... dan heb je een zwak huwelijk moge allah ons behoeden

28-12-2011, 21:29

Citaat door UsernameXY:
ik zou dan antwoorden, je was goedkoper dan gratis en met de kennis van nu heb ik gen spijt dat ik geen cent aan je heb verspild
BAMM BAMMM is dat dannnn


bruiloft is iets wat je moet geven, je moet kenbaar maken dat je bent getrouwd met mevrouw Fatima .... maar natuurlijk volgens de islamitische richtlijnen, handel je daar niet naar ... dan heb je een zwak huwelijk moge allah ons behoeden
tendori zie hier bevestiging van wat ik zei

28-12-2011, 21:31

Citaat door UsernameXY:
ik zou dan antwoorden, je was goedkoper dan gratis en met de kennis van nu heb ik gen spijt dat ik geen cent aan je heb verspild

BAMM BAMMM is dat dannnn

Pagina's : [1] 2 3 4 5