Bekijk volle/desktop versie : Cruijff ontevreden over Barcelona: 'Ze willen slechts mijn naam'



Pagina's : [1] 2 3

28-12-2011, 12:43
Johan Cruijff heeft het er maar druk mee.

Het lid van de Raad van Commissarissen van Ajax wil met een eigen plan van de Amsterdamse club weer een Europese grootmacht maken en is ook nog nauw betrokken bij Barcelona. Cruijff is echter niet tevreden met het huidige bestuur van de wereldkampioen en laat in Diari ARA opnieuw zijn onvrede blijken. Volgens Cruijff wordt er door het huidige bestuur van Barcelona nauwelijks geluisterd naar zijn ideeën. “De club wil mijn kennis niet hebben, maar slechts mijn naam”, mopperde Cruijff, die daarentegen wel gelukkig is dat er veel oud-voetballers bij Barcelona werkzaam zijn: “Als ik links en rechts om me heen kijk, zie ik dat er wel een hoop goede keuzes zijn gemaakt.”

Cruijff houdt zich dus haast dagelijks bezig met Ajax en Barcelona en alsof dat nog niet genoeg is, is hij ook bondscoach van de Catalaanse ploeg. Vrijdag wordt er geoefend tegen Tunesië. Cruijff kijkt uit naar het duel: “Het is altijd fijn om weer samen te zijn en gelukkig hoeven we men niet meer te overtuigen van de meerwaarde van de Catalaanse ploeg”, aldus de Amsterdammer.

Bron: VZ

28-12-2011, 12:52


deze man praat echt een hoop poep.

28-12-2011, 12:59
deze man is verantwoordelijk voor succes van Barca..het is maar wat je poep noemt.

28-12-2011, 17:39

Citaat door Jeblie:
deze man is verantwoordelijk voor succes van Barca..het is maar wat je poep noemt.
hij is vriendje van laporta. hij doet hier niets anders dan gal spuien over de huidige directie. ze3ma gaat heel slecht nu met barca, nu ze zogenaamd niet naar hem luisteren

maar aangezien jou dit zo nauw aan het hart ligt zal ik me in het vervolg inhouden en proberen jouw joodse goden niet meer te lasteren, safi?

28-12-2011, 20:16


alosf fcb afhankelijk is van de naam Cruijff die ouwe bok

28-12-2011, 20:19

Citaat door UrSuperior:
hij is vriendje van laporta. hij doet hier niets anders dan gal spuien over de huidige directie. ze3ma gaat heel slecht nu met barca, nu ze zogenaamd niet naar hem luisteren

maar aangezien jou dit zo nauw aan het hart ligt zal ik me in het vervolg inhouden en proberen jouw joodse goden niet meer te lasteren, safi?


Uhm ieder weldenkend idioot weet dat het op sportieve vlak fantastisch gaat met barcelona. Cruyff heeft jeugdopleidingen en manier van spelen daar ingebracht waardoor spelers als Xavi, Iniesta, Messi uit de jeugdopleiding kwamen. Cruyff pleitte ervoor om Rijkaard en GUardiola aan te stellen etc zo kan ik wel doorgaan.

ik denk eerder dat je totaal geen tegenargumenten hebt waardoor je als zwak huilend kind mij probeert te beledigen maar maakt niet uit..velen zijn jou voorgegaan of meegaand.

28-12-2011, 20:21
sinds wanneer gaat het slecht met barca?

28-12-2011, 20:23

Citaat door Cllash:
sinds wanneer gaat het slecht met barca?
afgelopentijd waren ze gewoon bagger bezig, maar ze gaan nu weer de goede kant op

28-12-2011, 22:58

Citaat door Jeblie:
Uhm ieder weldenkend idioot weet dat het op sportieve vlak fantastisch gaat met barcelona. Cruyff heeft jeugdopleidingen en manier van spelen daar ingebracht waardoor spelers als Xavi, Iniesta, Messi uit de jeugdopleiding kwamen. Cruyff pleitte ervoor om Rijkaard en GUardiola aan te stellen etc zo kan ik wel doorgaan.

ik denk eerder dat je totaal geen tegenargumenten hebt waardoor je als zwak huilend kind mij probeert te beledigen maar maakt niet uit..velen zijn jou voorgegaan of meegaand.
geen tegenargument zegt ie

ik stel voor dat jij je hoofd uit ome zion zn bips haalt, de poepresten uit je ogen wrijft en nog maar es naar mijn post kijkt. mijn argument is heel helder. cruijff doet niets anders dan zagen aan de stoelpoten van deze directie omdat hij zn vriendje daar wil hebben. die gast raaskalt maar wat in de rondte dat ie zichzelf gewoon tegenkomt en dan met een bek vol tanden staat. kun jij je nog herinneren dat hij het een schande vond dat barca met shirtsponsoring ging spelen. paar jaar ervoor, toen het onder laporta speelde, was hij pro-shirtsponsoring.

dus hou je bullshit argument over de jeugdopleiding van barca, daar heeft cruijff het nu niet over. het gaat nu over het feit dat hij een beeld schetst dat het slecht gaat met barca terwijl dat niet zo is.

die gast doet me trouwens denken aan hoe ik vroeger proefwerken geschiedenis maakte. gewoon een hele stortvloed aan blabla uitkramen en dan is de kans groot dat er zo nu en dan eens iets zinnigs tussen zit

28-12-2011, 22:59

Citaat door Noa85:
afgelopentijd waren ze gewoon bagger bezig, maar ze gaan nu weer de goede kant op

28-12-2011, 23:23
messi > c. ronaldo. ronaldo is een fag

28-12-2011, 23:29

Citaat door Riffie_denboch:
messi is stront net als cruijff alle 2 barca spelers, ze denken ze zijn wat zonder wk of ek te winnen, gewoon een hoop stront bij elkaar
inshallah gaat messi volgend jaar een ek winnen

tot die tijd...messi > c. ronaldo. ronaldo is een fag

28-12-2011, 23:29


Zidane Maradona beckenbauer pele > dan cruijff

Britney ruikt naar pis

28-12-2011, 23:29

Citaat door UrSuperior:
messi > c. ronaldo. ronaldo is een fag
Je spelde "britney > messi. messi is een fag" verkeerd.

28-12-2011, 23:36

Citaat door RealBlood:
Je spelde "britney > messi. messi is een fag" verkeerd.
maar ik speelde 'messi > c. ronaldo vs. britney > messi' goed. anders had ik niet gewonnen, en dan had ik jou niet kunnen kronen tot roze power ranger

Pagina's : [1] 2 3