Bekijk volle/desktop versie : sneakers



Pagina's : [1] 2 3

28-12-2011, 00:32
Hoi ladies,

ik heb laatst deze gympen gehaald en was wel benieuwd wat jullie er van vinden, aangezien de commentaren in mijn omgevingen verschillen van: wat leuk! gaaf! lelijk! kinderachtig! past niet bij jouw leeftijd!

ik ben 29.....maar vind sneakers verdomd leuk, alleen heb ze niet....jah een paar zomer gympen....

ik vind ze zelf heel leuk, maar vind het ook belangrijk om naar men leeftijd te kleden................

zie hier en oordeel zelf aub :

http://lovelybylucy.blogspot.com/2011/09/outfit-leopard-sneakers.html

28-12-2011, 00:47


doen mij altijd denken aan die achterstand meiden in de amsterdam bijlmer of schilderskwartier.
luidruchtige meiden die hele straten bij elkaar schreeuwen of winkelcentra typetjes, zoals deze meiden op het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=mWYYmrkelow&feature=related
[video=youtube;mWYYmrkelow]http://www.youtube.com/watch?v=mWYYmrkelow&feature=related[/video]



anyway doe wat jij prettig vind, maar dat is mijn feedback, wagga.

ik draag zelf altijd keurig gepoetste kisten en vind sneakers zo ordinair en cheapo:
http://www.bd-store.nl/contents/media/legerschoenen.jpg

28-12-2011, 00:49
29 is toch niet oud Hoe dat meisje in het geheel is gekleed zo kan een 29jarige er ook prima uitzien.

Ik heb ook leuke ROZE sneakers gekocht vorige week, ik ben 25

Ik vind ze zelf niet zo leuk maar dat is meer omdat ik niet van dierenprintjes houd. Als jij ze leuk vindt dan moet je ze gewoon dragen!

28-12-2011, 00:49

Citaat door vrijgezell:
doen mij altijd denken aan die achterstand meiden in de amsterdam bijlmer of schilderskwartier.
luidruchtige meiden die hele straten bij elkaar schreeuwen of winkelcentra typetjes.

anyway doe wat jij prettig vind, maar dat is mijn feedback, wagga
oooohhw echt? ik heb geen idee meer wat die meiden dragen...ik kom uit Twente

28-12-2011, 00:53



Citaat door Nyshelien:
oooohhw echt? ik heb geen idee meer wat die meiden dragen...ik kom uit Twente
dat is wat ik denk en welk beeld ik erbij krijg, maar dat zegt niets over jouw hoor.

28-12-2011, 00:55
superleukkkkkkkkkkkkkkkkkk !! Bsaha meidd ...

28-12-2011, 01:04
aah leuke schattige sneakers hoor. Waar heb je ze gehaald?

28-12-2011, 01:06

Citaat door Julia-ailuJ:
29 is toch niet oud Hoe dat meisje in het geheel is gekleed zo kan een 29jarige er ook prima uitzien.

Ik heb ook leuke ROZE sneakers gekocht vorige week, ik ben 25

Ik vind ze zelf niet zo leuk maar dat is meer omdat ik niet van dierenprintjes houd. Als jij ze leuk vindt dan moet je ze gewoon dragen!


oohw rose is ook heel erg leuk! ik vind dan een dierenprintje zeg maar, beestje spottend, niet zo serieus nemend van een sneaker...weet niet zo geod hoe uit te leggen....ik zou het idd ook zoals het meisje dragen....gewoon simpel, chill voor die simpele en chille dagen. jah 29 is best wel oud voor sneakers, vindt mijn omgeving althans.....


Citaat door vrijgezell:
dat is wat ik denk en welk beeld ik erbij krijg, maar dat zegt niets over jouw hoor.

oke..!


Citaat door TemsoenT:
superleukkkkkkkkkkkkkkkkkk !! Bsaha meidd ...


dank je wel! mijn nichtje van 14 vond ze ook vet en zei: tante, die moet je echt houden hoor maar wete dus niet of ik dat nu wel of niet als compliment moet beschouwen

28-12-2011, 01:07

Citaat door diamond_princes:
aah leuke schattige sneakers hoor. Waar heb je ze gehaald?
bij de New Yorker voor 25 euro....ik dacht is ook niet zoveel geld om aan sneakers te wennen....als het bevalt kan ik later altijd een nike'je halen ofzooo

28-12-2011, 01:11

Citaat door Nyshelien:
bij de New Yorker voor 25 euro....ik dacht is ook niet zoveel geld om aan sneakers te wennen....als het bevalt kan ik later altijd een nike'je halen ofzooo
Voor 25 euro? een koopje!!!
haha nee joh, die sneakers vind ik veel leuker en mooier. Ik zou ze houden

28-12-2011, 01:25

Citaat door vrijgezell:
doen mij altijd denken aan die achterstand meiden in de amsterdam bijlmer of schilderskwartier.
luidruchtige meiden die hele straten bij elkaar schreeuwen of winkelcentra typetjes, zoals deze meiden op het filmpje:

anyway doe wat jij prettig vind, maar dat is mijn feedback, wagga.

ik draag zelf altijd keurig gepoetste kisten en vind sneakers zo ordinair en cheapo:
http://www.bd-store.nl/contents/media/legerschoenen.jpg

28-12-2011, 01:33
nee deze ogen wel erg puberaal & dan heb ik het over 15/16 jarigen die zoiets meestal dragen

uiteindelyk als jy denkt dat je er nog als een kind uitziet kun je het wel maken maar zoniet dan kun je ze beter niet dragen want het zal je alleen maar ouder doen lyken

28-12-2011, 01:34



Citaat door StreetChic:
nee deze ogen wel erg puberaal & dan heb ik het over 15/16 jarigen die zoiets meestal dragen

uiteindelyk als jy denkt dat je er nog als een kind uitziet kun je het wel maken maar zoniet dan kun je ze beter niet dragen want het zal je alleen maar ouder doen lyken
huh?

28-12-2011, 01:48
soms zie je dat toch byvoorbeeld een vrouw van 40 met roze strikje in haar haren zogenaamd schattig & kinds doen maar zo benadrukt ze eigenlyk alleen maar dat ze OUD is

dat bedoel ik met deze schoenen



Citaat door diamond_princes:
huh?

28-12-2011, 01:54

Citaat door StreetChic:
soms zie je dat toch byvoorbeeld een vrouw van 40 met roze strikje in haar haren zogenaamd schattig & kinds doen maar zo benadrukt ze eigenlyk alleen maar dat ze OUD is

dat bedoel ik met deze schoenen
owh, ik dacht dat je een typfoutje had gemaakt
Oh noo!! nee dat kan echt niet.
Of dames van 70 die zich kleden als dames van 40 O please, we worden allemaal oud, kleed je als iemand van je eigen leeftijd denk ik dan

Pagina's : [1] 2 3