Bekijk volle/desktop versie : bruid' stoffen 2012



Pagina's : [1] 2 3

27-12-2011, 21:45

Weet iemand dat wat er nu in zijn ik zoek namelijk voorbeelden en de namen van de stoffen
[/SIZE]


27-12-2011, 22:40


alleen maar kijken of er wat geplaatst word maar mee upen hoow maar

28-12-2011, 12:18
Satin duchess geborduurd en/of vol bewerkt met steentjes
tulle met kant en vol bewerkt met steentje

28-12-2011, 12:36
Kijk naar de nieuwe collecties van Ziana's. Dat verschilt en zit tegenwoordig van alles tussen.

28-12-2011, 13:53


voorbeeld van Satin duchess

28-12-2011, 14:20
beverwijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

ik wist niet dat ze daar mooie bruidstoffen hadden 3,5 heb je echt mooie voor 175 volbewerkte stof met steentjes en is ook handgemaakt
doe je meter meer betaal je 50 euro ofzo
dus voor rond 225 heb je mooie stof inclsuief onderstof

xx

28-12-2011, 14:24
kijk lieverd indd elke negaffa werkt op haar eigen manier
je hebt jurken waarvan de onderstof met pailletten is gemaakt en weer onderjurken die helemaal geborduurd zijn snapjee
je moet elke jurk UNIEK MAKEN en Anders!!!

ik zou 1 jurk mooie sari doen...andere jurk mooi marokkaans tradioneel met prachtige volbewerkte stof..en 1 jurk weer iets anders beetje westers maar niet TEE

28-12-2011, 14:35

Citaat door noena73:
Satin duchess geborduurd en/of vol bewerkt met steentjes
tulle met kant en vol bewerkt met steentje
Naast de bovengenoemde 2

is ook tlija weer in, met steentjes
verder zijn de stoffen die je zelf laat berwerken/ versieren met zwaqa de m3alem, (hand of machinaal) helemaal hot
en textiel sierverf met glitter is weer helemaal HOT !
chiffon is al in bij de bruidjes voor de traditionele lebsa, deze stof is ideaal voor het versieren met de hand..

maar vooral tlija en hadj omar zijn geliefder dan vorig jaar, en dan afwerken met steentjes

28-12-2011, 17:23

Citaat door MOON_2011:
Naast de bovengenoemde 2

is ook tlija weer in, met steentjes
verder zijn de stoffen die je zelf laat berwerken/ versieren met zwaqa de m3alem, (hand of machinaal) helemaal hot
en textiel sierverf met glitter is weer helemaal HOT !
chiffon is al in bij de bruidjes voor de traditionele lebsa, deze stof is ideaal voor het versieren met de hand..

maar vooral tlija en hadj omar zijn geliefder dan vorig jaar, en dan afwerken met steentjes
heb je voorbeelden van de stoffen die je hier hebt genoemd?

28-12-2011, 17:25

Citaat door noena73:
voorbeeld van Satin duchess
bedankt meid x

28-12-2011, 17:26

Citaat door SAAD:
Kijk naar de nieuwe collecties van Ziana's. Dat verschilt en zit tegenwoordig van alles tussen.


Citaat door Marocbruidje:
beverwijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

ik wist niet dat ze daar mooie bruidstoffen hadden 3,5 heb je echt mooie voor 175 volbewerkte stof met steentjes en is ook handgemaakt
doe je meter meer betaal je 50 euro ofzo
dus voor rond 225 heb je mooie stof inclsuief onderstof

xx
bedankt dames x

29-12-2011, 00:46
ik ben daar op zoek na en mocht iemand verkopen wil ik foto s gestuurd hebben of iemand ze maakt alle info is welkom

30-12-2011, 10:06


Ik heb pas geleden prachtige bruidsstof gekocht in Brussel..
Je kan daar kijken,,

30-12-2011, 10:36

Citaat door MOON_2011:
Naast de bovengenoemde 2

is ook tlija weer in, met steentjes
verder zijn de stoffen die je zelf laat berwerken/ versieren met zwaqa de m3alem, (hand of machinaal) helemaal hot
en textiel sierverf met glitter is weer helemaal HOT !
chiffon is al in bij de bruidjes voor de traditionele lebsa, deze stof is ideaal voor het versieren met de hand..

maar vooral tlija en hadj omar zijn geliefder dan vorig jaar, en dan afwerken met steentjes
maar de stof hadj omar heb ik ook gehad zo dik en zit niet echt comfortabel. Maar wel heerlijk in de winter.
Ik vind stof kopen beter in Marokko dan hier en in de maand mei/juni en juli komen de mooiste stoffen binnen. Volgens mij ook nu en januari.

30-12-2011, 13:27

Citaat door bruidje_2012:
ik ben daar op zoek na en mocht iemand verkopen wil ik foto s gestuurd hebben of iemand ze maakt alle info is welkom
Ik heb je een pm gestuurd.

Pagina's : [1] 2 3