Bekijk volle/desktop versie : jouw man verrast jou



27-12-2011, 21:22
het is een dag dat hij vrij is
jij had die dag plichten
dus besloot hij deze dag jou te trakteren op een lekker gerecht die hij zelf gaat maken
manlief doet zijn best
tegen de avond dat jij er bent besluit hij het eten op tafel te serveren
hij heeft de tafel een beetje vol gepropt met allerlei lekkernijen die hij klaar gemaakt heeft
je ziet aan zijn houding en aan hoe netjes alles is dat hij het gevoel heeft van "woow, ik heb het heerlijke gerechtjes klaar gemaakt" en je ziet dat hij zelfs alle liefde uitsraalt, omdat hij denkt dat hij jou een van de mooiste dagen heeft bezorgd
maar het eten is zwaar mislukt, en dan bedoel ik echt zwaaar, het smaakt nergens naar, en het komt met veel veel moeite door jouw keel heen

wat ga jij dan in dit geval doen? ga je acteren, en zeggen "woow, wat lekker zeg, hoe heb je dit gemaakt? en dat? wat heb je hierin gedaan?"
of ga je onbewust zonder dat je het door hebt zeggen "ieuw, smaakloos"
of ga je lachen en zeggen "hahaha het feit dat je dit allemaal voor me gedaan hebt is toch veel lekkerder dan het eten zelf, zullen we twee patatjes bestellen 7obbie?"
of sta je dan met een mond vol tanden en je weet niet wat je moet zeggen?
of merkt hij meteen aan jou dat je het helemaal niks vind?

eind bericht

27-12-2011, 21:30


Ik zou het proberen op te eten, maar ik zou em absoluut niet afkraken....wel zou ik subtiele tips geven voor hoe het beter kan.....ik vind het wel sneu dat ie zoveel moeite heeft gedaan en dan zulke harde directe reacties krijgt......

27-12-2011, 21:30
Hij heeft het met liefde gemaakt, misschien smaakt het eten niet goed maar dat is niet belangrijk. =)

Het feit dat hij urenlang in de keuken zit uit te sloven zegt genoeg,

27-12-2011, 21:30

Citaat door ELmotchou:
het is een dag dat hij vrij is
jij had die dag plichten
dus besloot hij deze dag jou te trakteren op een lekker gerecht die hij zelf gaat maken
manlief doet zijn best
tegen de avond dat jij er bent besluit hij het eten op tafel te serveren
hij heeft de tafel een beetje vol gepropt met allerlei lekkernijen die hij klaar gemaakt heeft
je ziet aan zijn houding en aan hoe netjes alles is dat hij het gevoel heeft van "woow, ik heb het heerlijke gerechtjes klaar gemaakt" en je ziet dat hij zelfs alle liefde uitsraalt, omdat hij denkt dat hij jou een van de mooiste dagen heeft bezorgd
maar het eten is zwaar mislukt, en dan bedoel ik echt zwaaar, het smaakt nergens naar, en het komt met veel veel moeite door jouw keel heen

wat ga jij dan in dit geval doen? ga je acteren, en zeggen "woow, wat lekker zeg, hoe heb je dit gemaakt? en dat? wat heb je hierin gedaan?"
of ga je onbewust zonder dat je het door hebt zeggen "ieuw, smaakloos"
of ga je lachen en zeggen "hahaha het feit dat je dit allemaal voor me gedaan hebt is toch veel lekkerder dan het eten zelf, zullen we twee patatjes bestellen 7obbie?"
of sta je dan met een mond vol tanden en je weet niet wat je moet zeggen?
of merkt hij meteen aan jou dat je het helemaal niks vind?

eind bericht
Of je bent een vrouw of je bent hier zwaar besmet...

27-12-2011, 21:34



Citaat door Desolate:
Ik zou het proberen op te eten, maar ik zou em absoluut niet afkraken....wel zou ik subtiele tips geven voor hoe het beter kan.....ik vind het wel sneu dat ie zoveel moeite heeft gedaan en dan zulke harde directe reacties krijgt......
wou ik net typen.

27-12-2011, 21:52

Citaat door Th9inset:
Of je bent een vrouw of je bent hier zwaar besmet...

er is iemand met wie ik wel eens pm
en die vraagt me vaak of ik zeker weet dat ik een man ben
die heeft zelfs een keer besloten om mij niet meer te pmen omdat ze aanvoelde dat ik een vrouw was
ik ben gewoon een man.
nee geen manwijf, en ook geen homo
ben gewoon een echte kerel met ballen
alleen af en toe plaats ik me gewoon in plaats van de vrouw waardoor ik dingen formuleer zoals de vrouw dat zou doen.
in principe maakt het helemaal niet uit wat ik ben, want het gaat om het onderwerp zelf, en niet om degene die het aankaart