Bekijk volle/desktop versie : Dames let op met online je bruidsjurk kopen!



Pagina's : [1] 2 3

27-12-2011, 15:53
Heb van de zomer mijn bruidsjurk besteld bij zo een site, en kreeg een lelijke 'iets' binnen. Kon het zeer zeker geen bruidsjurk noemen!

Hij paste niet en de kwaliteit was echt horror!
Vervolgens na 2 weken kreeg ik een douane brief binnen van tnt, dat ik nog 120 euro invoeringskosten moest betalen!

Was in totaal 400 euro kwijt en daarna moest ik hier opnieuw een bruidsjurk kopen. Heb zo een enorme spijt, want had op aanraden van een bruid hier de jurk online besteld en geloofde haar dat de jurk GEWELDIG was!

http://www.goedkopetrouwjurken.com/

Op deze site staat dit ook aangegeven en wou dat ik in eerste instantie naar de bruidswinkel was gegaan waar ik uiteindelijk mijn jurk gekocht heb. Was 500 euro kwijt en kreeg nog 50 euro korting omdat ze medelijden had en de jurk was wel echt mooi. Vond het echt erg, want had de onnodige stress mee en ook was ik teveel geld kwijt!

Dut let op en laat je niet misleiden!

27-12-2011, 15:59


ik denk dat bijna niemand online haar jurk besteld.

27-12-2011, 16:05
Nou ik heb het dus wel gedaan en er was laatst een topic hier waarbij een website de hemel ingeprijsd werd die online trouwjurken verkoopt maar dan goedkoop, nou dat is echt niet zo!

27-12-2011, 16:06
ik heb hier al heel wat topics gezien van meisjes die dat toch gedaan hebben.
of opzoek waren naar ervaringen van wie dat besteld had.
Citaat door trouwjurk2011.:
ik denk dat bijna niemand online haar jurk besteld.

27-12-2011, 16:11


Zou dat nooit durven, ik moet passen, zien en voelen

27-12-2011, 16:11

Citaat door mani:
ik heb hier al heel wat topics gezien van meisjes die dat toch gedaan hebben.
of opzoek waren naar ervaringen van wie dat besteld had.
Klopt die zag ik ook voorbij komen, dan denk ik niet doen!
Als ik er nu achteraf bij stilsta dan denk ik wat had ik dan ook verwacht?

Bruidssatijn kost hier in nl al 40 euro per meter (de goedkoopste) dat keer 4 meter dan zit je al boven de inkoopprijs van de hele jurk op die sites

Moet je nagaan, dat een bruidsjurk niet alleen uit bruidssatijn bestaat

27-12-2011, 16:13

Citaat door Saifediene:
Zou dat nooit durven, ik moet passen, zien en voelen
zo ben ik ook, heb me alleen laten misleiden door dames hier op het forum die er bij zworen dat de kwaliteit perfect was.

27-12-2011, 16:16
Tjah, dat is het nadeel van online shoppen.
Misschien kan je de site hier neerzetten, als waarschuwing voor anderen.

27-12-2011, 16:27
Kan je het niet terug sturen?

27-12-2011, 17:16
Mijn zus had dat dus ook gedaan. Was een on line winkel uit Chine. Maar al die winkels komen uit China. Allemaal troep. Ze heeft daarna alsnog een jurk moeten huren. Goedkoop werd dus duurkoop!

27-12-2011, 17:20
Ik heb gekeken op http://www.goedkopetrouwjurken.com/ Mooie jurken voor een redelijke prijs. Is de kwaliteit dan ook oke? Weet iemand dat?

Ik ga van de week bij Barberys langs daar kost een bruidsjurk kopen maximaal 400,-. Ben reuze benieuwd hoe die jurken er dan uit zien in het echt!!

27-12-2011, 17:21

Citaat door serieuz:
Kan je het niet terug sturen?
Mijn zus kon het niet terug sturen. Voor ze betaalde kon ze kiezen. Als ze de mogelijkheid had genomen om hem terug te sturen had ze meer moeten betalen. Mijn zus had daar dus niet voor gekozen en kon daarom niks terug sturen

27-12-2011, 17:21


Zo dom! Nee echt even serieus! Zoiets kan gewoon niet besteld worden? je bruidsjurk? Waar praten we over?
Tenzij je een lelijke jurk wilt, maar goed ook dat je dit plaatst kunnen ze ervan leren om zoiets nooit te bestellen!
Bruidsjurk en andere jurken hoor je gewoon in de winkel te passen. Het is geen h&m of zara jurkje hoor.

27-12-2011, 17:23

Citaat door loubna1111:
Mijn zus kon het niet terug sturen. Voor ze betaalde kon ze kiezen. Als ze de mogelijkheid had genomen om hem terug te sturen had ze meer moeten betalen. Mijn zus had daar dus niet voor gekozen en kon daarom niks terug sturen
Dus nam ze de risico om gewoon gratis geld te geven aan iets waar ze toch niks aan heeft gehad?
Had ze beter aan arme kindjes kunnen geven in palestina.

27-12-2011, 17:24

Citaat door loubna1111:
Ik heb gekeken op http://www.goedkopetrouwjurken.com/ Mooie jurken voor een redelijke prijs. Is de kwaliteit dan ook oke? Weet iemand dat?

Ik ga van de week bij Barberys langs daar kost een bruidsjurk kopen maximaal 400,-. Ben reuze benieuwd hoe die jurken er dan uit zien in het echt!!
Wil je serieus daar gaan bestellen dat je dat vraagt.
Niet op de foto's afgaan. Bruidsjurken koop je in een winkel waar je KAN ZIEN,PASSEN,VOELEN.
Niet kijken en kopen.

Pagina's : [1] 2 3