Bekijk volle/desktop versie : Big question for the LADIES



Pagina's : [1] 2

15-11-2004, 13:35
Hey damesss.....

Zijn jullie soms ook zo opgewonden door het bijzijn van je vriendje dat je eigenlijk niks liever wil dan>>> Meer doen dan alleen ZOENENN!!!!!!!!!!!!

Nou ik heb daar vaak erg veel last van.. Dan heb ik ook de gedachten dat het absoluut geen pijn zal doen om dan geslachtsgemeenschap te hebben.

Tuurlijk doe je, je uiterste best om niet verder te gaan..

Mijn vraag is: Hebben jullie meiden daar last van????

Of ligt het gewoon aan mijn hormonen.

15-11-2004, 13:57

De jongens hebben vaak hetzelfde probleem
Maar meestal is het zo dat als een marokkaanse meisje met je wilt vrijen...dat ze dan tijdens het zoenen met haar handen naar de penis gaat, waardoor ze ook kan voelen dat de man geil is geworden..En dat is de beginning van een romantische avondje uit

15-11-2004, 14:09
Maar het probleem is, je probeert je zelf te weerhouden om zo ver te gaan, als je dan begint met strelen, zal het moeilijker zijn om jezelf te weerhouden en het lijkt me niet wijs om dan zover te gaan, omdat je weet dat er dan ernstige consuquentie's aan verbonden zijn.

15-11-2004, 16:10
Ja...een uurtje lang genieten, en levenlangs lijden onder de omstandigheden...
ahaha, but who cares

15-11-2004, 20:12

hahahahahahaaha

15-11-2004, 20:21
meisje, trouw met hem en ga dan je gang!!

15-11-2004, 21:38
hahahaha TROUWENNN>>>IKKK, neey ik ben nog harstikke jong om te trouwen..
Dus dat lijkt me nog niet zo een goed idee, maar ja..

HOE KOM JE VAN DIE GEDACHTENS AF????????????????????????????

15-11-2004, 21:42

Citaat door Suikerlipjuh:
hahahaha TROUWENNN>>>IKKK, neey ik ben nog harstikke jong om te trouwen..
Dus dat lijkt me nog niet zo een goed idee, maar ja..

HOE KOM JE VAN DIE GEDACHTENS AF????????????????????????????
weetje hoe je van die gedachte af komt, door lekker te doen wat je wilt doen, lekker sex hebben, en je zal er zeker geen spijt van krijgen

15-11-2004, 22:17

Citaat door mohoetoe:
weetje hoe je van die gedachte af komt, door lekker te doen wat je wilt doen, lekker sex hebben, en je zal er zeker geen spijt van krijgen
Ik denk dat dat makkelijker gezegt is dan gedaan GELOOF ME

16-11-2004, 13:27
Het Heet Niet Voor Niks Een Haram-Relatie..

16-11-2004, 17:20

Citaat door Miss_Wafae:
Het Heet Niet Voor Niks Een Haram-Relatie..
Ja inderdaad dat is zeker waar...

Maar voor de meiden die het hebben>>> Hoe gaan jullie om met die gevoelens en gedachtens dan?

17-11-2004, 00:04
zeg tegen iemand dat hij je een trap tussen je benen moet geven gaat het weg:P

17-11-2004, 00:22

ik heb daar geen last van hihi...als ik een vriendje had..liet ik mn gevoelens gaan en deed wat ik moest doen hihi

17-11-2004, 04:04
Is meestal gewoon een fase, rond je puberjaren en tienerjaren spelen je hormonen op, ben je gauw en makkelijk geil Rond je 20ste en ouder voornamelijk, denk je anders dan toen je jonger was en easy horny werd

17-11-2004, 17:55
dank jullie wel voor jullie reactiess



Citaat door Shekira:
ik heb daar geen last van hihi...als ik een vriendje had..liet ik mn gevoelens gaan en deed wat ik moest doen hihi
En wat bedoel jij daar precies mee..
Dat jij gewoon ook verder met ze ging dan alleen zoenen??????


Citaat door pashareza:
Is meestal gewoon een fase, rond je puberjaren en tienerjaren spelen je hormonen op, ben je gauw en makkelijk geil Rond je 20ste en ouder voornamelijk, denk je anders dan toen je jonger was en easy horny werd
Ja daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, maar toch niet helemaal, ik heb wel een vriendje gehad die boven de 20 jaar was, nou jonge die was ook moeilijk te houden als je begrijpt wat ik bedoel

Pagina's : [1] 2