Bekijk volle/desktop versie : Wat z0u je d0en?!



15-11-2004, 13:14
Ey mensen, ik zal maar meteen direct zijn.
Ik heb een vriendin en die zit met een grote probleem op gescheept.
Ze kwam naar me toe en ze vertelde dat ze al een paar maanden een vriend had.
Maar ze voelt niet meer dan als EEN vriend voor hem , maar ze weet niet hoe ze het hem moet vertellen..Ik zelf weet hier geen raad op en ze vroeg me om dit op deze site te zetten... Wat zouden jullie doen? Thnx alvast , jullie zullen hier me vriendin heel erg mee kunnen helpen! B0essa !

15-11-2004, 13:40


Niemand ?

15-11-2004, 14:01
ben het met de anderen eens dat ze het gewoon moet vertellen, ze kan moeilijk met hem om blijven gaan als ze niks voor hem voelt. Hij komt het toch een keer te weten, dus beter te vroeg dan te laat!!

15-11-2004, 14:33

Citaat door Miss_Magrebia:
Ik vat het niet.....


Ze is bang om het hem te vertellen / Ze durft niet........... Ze maakt zich daar druk om?

En Allah .... is ze daar niet bang voor? Een relatie voor het huwelijk is H'ram....
Ik kan haar wel begrijpen..

Misschien dacht ze dat die verliefdheid of dat leuk vinden op den duur wel zou komen… in dit geval dus niet! En nu een paar maanden later is hij haar waarschijnlijk leuk gaan vinden en vind zij het erg moeilijk om tegen hem te vertellen dat dat niet wederzijds is.

Enige oplossing hiervoor is het gewoon eerlijk tegen die jongen vertellen..dat ze gewoonweg GEEN gevoelens voor hem heeft. Misschien kan ze erbij vertellen dat ze dacht dat het nog zou komen maar integendeel!!!

Het stomste wat ze wel kan doen….is de schijn ophouden en dus die jongen valse hoop geven. Uit medelijden bij een persoon blijven kan ook niet…!

En ja... zo langzamerhand weten we allemaal wel dat een relatie voor het huwelijk haram is... dus dat weten we allemaal al!!!! Maar dat is niet aan jou... iedereen moet het zelf weten!

15-11-2004, 15:09


Ey damess Thnx voor jullie reactie!
Me vriendin zal er blij mee zijn!
Maar de situatie ligt een beetje anders. Ze waren eerst goeie vrienden en
ze hebben daarna wat gekregen.
Ze zit er ook mee omdat het eigenlijk niet hoort! Snap je?
En ze houdt niet van hem maar geeft meer om hem..

Maar egt meiden nogmaals thnxx voor jullie advies. Ook namens me vriendin!
Dikke boessa !!

15-11-2004, 15:11
En irresistible_me Jij zat flink dicht bij met je woorden!
Zo zit het ongeveer in elkaar!
B0essa!

15-11-2004, 15:12

Citaat door meryem_zinna:
Ey damess Thnx voor jullie reactie!
Me vriendin zal er blij mee zijn!
Maar de situatie ligt een beetje anders. Ze waren eerst goeie vrienden en
ze hebben daarna wat gekregen.
Ze zit er ook mee omdat het eigenlijk niet hoort! Snap je?
En ze houdt niet van hem maar geeft meer om hem..

Maar egt meiden nogmaals thnxx voor jullie advies. Ook namens me vriendin!
Dikke boessa !!
Wat hoort niet...??? Vrienden en daarna relatie...???

15-11-2004, 15:14
Nee met dat vriendjes gedoe.
Ze voelt zich schuldig daarover omdat het H'ram is x

15-11-2004, 15:23
Uhmmm Ik zou het eerst aankijken..Als je er echt mee zit..dan moet je het uitmaken dame! Je moet niet tegen je gevoel met hem aanhouden! HEt is haram dat wel..maar dat zijn zoveel dingen .. Ik keur het natuurlijk niet g0ed, maar als hij je l0ver voor het leven is dan is het niet erg hoor! Misschien wordt je ook nog verliefd op hem...Of niet. Denk daar maar over na!

Hakima

15-11-2004, 15:37
Ik heb die probleem niet he.. hahah

16-11-2004, 18:07
Voorwa is ze dan iets begonne met hem? Hchouma & dan nog een goede vriend van haar woullah echt hchouma. Da ze hem da zo aanflikt zo met z'n hart spelen jongens hebben ook een hart se. Ze moet ma zelf haar plan trekken, da klinkt misschien wel egoistisch & bot maar ik ben gewoon eerlyk & dat moest zy ook zijn geweest voordat ze met em ging.

17-11-2004, 18:48
Ieder zijn mening